Hooikoorts? Branderige, trekkerige ogen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hooikoorts? Branderige, trekkerige ogen
Ik heb sinds een paar dagen last van branderige, trekkerige, droge ogen. Vooral 's avonds en 's ochtends valt het me op. Nu ik erover nadenk heb ik dit vorig jaar rond deze tijd ook gehad, kan dit iets te maken hebben met hooikoorts? Ik heb verder geen hooikoorts-symptomen (voor zover ik weet), dus weet er niet zoveel van
Iemand die dit herkent en wat doe je eraan/ertegen?
Iemand die dit herkent en wat doe je eraan/ertegen?
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hooikoorts? Branderige, trekkerige ogen
Ik heb last van hooikoorts en krijg meestal tranende ogen maar herken het branderige gevoel ook. Bij iedereen zijn de symptomen anders dus het zou zeker kunnen dat je hooikoorts heb.
Ik slik pilletjes, gebruik neusspray en als ik veel last van m'n ogen heb dan neem ik ook oogdruppels, allemaal via de HA op recept.
Als je er niet zo heel veel last van hebt, dan kun je ook bij 't Kruidvat ofzo wat halen, volgens mij hebben ze daar ook oogdruppels.
Ik slik pilletjes, gebruik neusspray en als ik veel last van m'n ogen heb dan neem ik ook oogdruppels, allemaal via de HA op recept.
Als je er niet zo heel veel last van hebt, dan kun je ook bij 't Kruidvat ofzo wat halen, volgens mij hebben ze daar ook oogdruppels.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Hooikoorts? Branderige, trekkerige ogen
Klinkt inderdaad best hooikoortserig. Ik heb zelf meerdere allergieën waarvoor ik elke dag wat slik. Viel me al op dat ik sommige dagen echt geen zak waard was afgelopen week, dus ik ben de hooikoortsinfo een beetje bij gaan houden. Google op pollen en veel weersites geven daarover ook een voorspelling af. Op mijn slechte dagen hingen er inderdaad veel pollen (eik) in de lucht, wat het voor mij verklaart.
Ik krijg branderige ogen, veel tranen, jeuk "achter" mijn gezicht en geïrriteerde luchtwegen en een heel hard lopende neus (erger dan bij verkoudheid, het is gewoon water). Voordat ik medicatie slikte had ik soms uren durende niesbuien, waardoor ik soms in de middag al een dutje deed, keer of 100 niezen is behoorlijk vermoeiend.
Ik krijg branderige ogen, veel tranen, jeuk "achter" mijn gezicht en geïrriteerde luchtwegen en een heel hard lopende neus (erger dan bij verkoudheid, het is gewoon water). Voordat ik medicatie slikte had ik soms uren durende niesbuien, waardoor ik soms in de middag al een dutje deed, keer of 100 niezen is behoorlijk vermoeiend.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: