Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeslakens voor topper boxspring

+7
Lejow
Ster
Rush
JD
Puggle
Mida4you
Jerry
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 0:01

Ik vind dat met hoeslaken om de topper en het matras heen het al vrij makkelijk schuift. Elke avond moet ik de topper terug opzij trekken zodat hij weer goed op het bed ligt.

Verder zal het me echt een worst wezen hoe het eruit ziet Embarassed laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Wennes ma 7 mei 2012 - 0:03

Wij hebben gewone hoeslakens om de topper zitten, maar dit werkt niet.
Onze maat is 160x210 en ik heb geprobeerd om een hoeslaken van 160x200 te nemen, rekt mee zou je denken, maar dan trekken de punten krom. Ik heb ook een hoeslaken 160x220 genomen, maar deze is weer veel te groot.
Iemand een tip waar de maat 160x210 te verkrijgen is?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  studiebol ma 7 mei 2012 - 1:30

ik heb gewone hoeslakens om de topper zitten! Gewoon die van de HEMA, werkt prima hier.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Jerry ma 7 mei 2012 - 1:58

maar aangezien wij onze huidige hoeslakens niet kunnen gebruiken (gaan naar een groter bed) en we sowieso nieuwe willen kopen, wil ik wel hoeslakens kopen die ervoor bestemd zijn... (beetje eigenwijs maar... Rolling Eyes )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 2:01

Lejow schreef:Ik vind dat met hoeslaken om de topper en het matras heen het al vrij makkelijk schuift. Elke avond moet ik de topper terug opzij trekken zodat hij weer goed op het bed ligt.

Verder zal het me echt een worst wezen hoe het eruit ziet Embarassed hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 394967
Oh, dat is echt niet best. Ik heb de topper nog nooit op z`n plaats moeten trekken.

Het is mij om eerlijk te zijn wel een worst hoe het eruit ziet. hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Jerry ma 7 mei 2012 - 2:04

die antislipmatjes zijn 20 euro en lijkt qua materiaal een beetje op van die tafelkleedjes die over de tafeltjes van restaurantjes buiten ligt (van dat stroeve rubber met gaatjes) :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 2:05

Hahaha, geweldig! Nouja, wij hebben ze niet nodig in ieder geval. Een nieuw hoeslaken heb ik wel nodig hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 1578173417.

We hebben er nu 2, maar ik kan niet altijd zo snel wassen/drogen, dus 1 extra zou wel enorm handig zijn!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Jerry ma 7 mei 2012 - 2:06

hoe vaak verschoon jij je bed dan wel niet?!
Of was jij gewoon heul zelden?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 2:08

Jerry schreef:hoe vaak verschoon jij je bed dan wel niet?!
Of was jij gewoon heul zelden?
Wij hebben geen droger, dus met 2 wasrekjes gaat het niet enorm vlot.

De gewone was gaat wel voor het beddengoed, dus dan komt het wel eens voor dat je hoeslaken 2 eraf haalt en 1 nog niet schoon/droog is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  tweeling ma 7 mei 2012 - 4:48

TBIB schreef:
Birgit schreef:Heb je voor een boxspring echt ander beddengoed nodig? Wij willen deze zomer namelijk ook een nieuwe slaapkamer met een boxspring.

Nee, dat hoeft niet perse.
Wij hebben losse matrassen erop en kunnen de hoeslakens van ons oude bed gebruiken.
Het hangt er gewoon vanaf wat voor soort boxspring je koopt.
Als het matras is mee gestoffeerd is het inderdaad niet zo mooi om daar een hoeslaken overheen te trekken.

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 5:27

Nou ja ik vind met het hoeslaken om zowel matras als topper niet storend ofzo..
Maar mijn vriend en ik liggen ook onder 2 verschillende dekbedhoezen. We vinden beide de andere hoes irritant..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 22:58

Ik heb er een van de beddenzaak en 2 op de markt gehaald en die zitten alle 3 prima !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeslakens voor topper boxspring - Pagina 2 Empty Re: hoeslakens voor topper boxspring

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum