Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boxspring

+12
banjer49
Flinder
Sarah1985
Sterre
Bliss
Happy
Jerry
BJA
studiebol
Caramba
Mida4you
Zonnetje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Boxspring Empty Boxspring

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:29

Boxspring Slapen_0501_392_249_q_Inspiration_Energy

Als wij volgend jaar getrouwd zijn willen we graag een nieuw bed kopen en ik neig naar een boxspring.
Ik heb er 1x in geslapen en dat lag toen zo lekker!

Mijn vriend is er niet zo weg van. Hij is bang dat het dekbed nogal snel los raakt aan de achterkant van het bed.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en klopt het wat hij zegt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Zonnetje di 17 mei 2011 - 9:31

Wij hebben bijna 4 jaar een boxspring en het bevalt ons heel goed. We vinden het allebei heerlijk slapen en hij is nog nooit los gegaan aan de achterkant.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Mida4you di 17 mei 2011 - 9:34

Wij willen ook heeeel graag een boxspring! Maar helaas is er geen budget voor. Hij zal er ooit komen hihi (A)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:36

Ons bed lijkt heel erg op dat van jouw foto. De deken gaat eigenlijk nooit los. Het bed bevalt prima, maar ik vind het niet beter of slechter liggen dan een normaal bed, mijn vriend wilde vooral graag een boxspring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:39

Op mijn oude bed heb ik nu een Molton en ik heb gehoord dat deze ook perfect zijn voor een Boxspring. Het voordeel van een Molton is dat de hoeslaken niet losraakt. Kijk, de dekens trap ik sowieso wel van het bed, daar is geen houden aan, maar als het hoeslaken ook nog verkreukeld en ik op een 'knotje' lig, dan is de lol van een goed bed er snel vanaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 9:55

Wij hebben sinds 2 jaar ook een boxpring en het ligt echt heerlijk ! Wij hebben er eigenlijk helemaal geen last van dat het dekbed eruit gaat. We hebben dan ook nog een voetbord er tegenaan. Wel hadden wij in het begin andere matrassen (2 aparte) en op den duur kwam er zo'n gleuf tussen en dat lag echt niet lekker. We hadden zelfs een strakker hoeslaken eromheen gedaan maar we bleven dat houden. Toen hebben we nieuwe matrassen gekocht met een rits tussenin. De matrassen blijven dan tegen elkaar aan zitten en er komt geen gleuf tussen. We moesten ook 2 aparte matrassen omdat ons bed electrisch is en omhoog kan. Nu met de rits lukt dat wel want je kan 'm makkelijk een stukje naar beneden doen en toch blijven de matrassen dan tegen elkaar zitten. En boxpring kost wel wat maar als je kijkt hoelang je ermee doet is het het geld echt wel waard

Dit is ons bed : (niet quoten graag)
*knip*


Laatst aangepast door Razz_ op zo 22 mei 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Caramba di 17 mei 2011 - 10:07

Ik heb er zelf een hekel aan dat een denkbed aan de achterkant is ingestopt. Hier ligt hij dan ook niet ingestopt. Wel vind ik een boxspring veel lekkerder slapen dan wat van bed ook. Hebben het nog niet zo heel lang, maar dit ligt echt zalig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  studiebol di 17 mei 2011 - 19:40

Wij hebben ook een boxspring, ik vind niet dat het dekbed er sneller uit gaat aan de achterkant dan bij een gewoon bed. Maar ik slaap soms iets onrustiger dus is het gewoon mijn eigen schuld dat het er uit gaat Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  BJA wo 18 mei 2011 - 4:33

Ik heb ook een boxspring.
Eigenlijk leg ik mijn dekbed nooit helemaal vast, omdat ik dat niet lekker vind.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Jerry wo 18 mei 2011 - 5:42

hahaha, ik vind 't ook vreselijk als 't dekbed aan 't voeteind is ingestopt. Ik til m'n benen altijd op, zodat ie onder m'n benen langs gevouwen wordt, zo slaap ik 't lekkerst!


maar daar werd niet naar gevraagd, maar wilde 't toch even melden :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Happy wo 18 mei 2011 - 5:45

Wij hebben ook een boxspring en bevalt ons erg goed.
We hebben ieders ons eigen matras, Ik vind het heerlijk!
Wij slapen nooit helemaal verstrengeld in elkaar.
Bij ons laat het dekbed wel altijd los, Maar dat doen we zelf.
Ja, Ik kan een boxspring zeker aanraden.. smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Bliss wo 18 mei 2011 - 7:49

Ik wilde misschien ook een boxspring, maar vind t toch iets te duur. Ik ga nu maar gewoon voor een goedkoop bed en een wat duurdere, goede matras.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Sterre wo 18 mei 2011 - 8:05

Spetterdespat schreef:Ik heb er zelf een hekel aan dat een denkbed aan de achterkant is ingestopt. Hier ligt hij dan ook niet ingestopt. Wel vind ik een boxspring veel lekkerder slapen dan wat van bed ook. Hebben het nog niet zo heel lang, maar dit ligt echt zalig.

Ik heb daar ook een hekel aan ja, ik wil graag mijn benen en voeten vrij kunnen bewegen. In een hotel trek ik ook het dekbed gelijk los als het te strak zit.

Zelf heb ik ook een boxpring, al een jaar of vier/vijf. Ik ben er erg blij mee!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Sarah1985 wo 18 mei 2011 - 8:39

wij hebben ook een boxspring en ligt heerlijk wil niet meer anders, we hebben 1 matras

Dat het dekbed los zit klopt wel bij ons maar wij hebben hem nooit vast heb ik z'n hekel aan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 9:17

Veel positieve reacties dus. Goed om te horen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 9:24

Wij hebben ook boxspring.
De laatste maanden was ik er niet echt blij mee, maar na 12 dagen in het bed van het hotel geslapen te hebben kwam ik tot de conclusie dat wij toch wel een erg lekker bedje hebben!

Wij hebben overigens geen bord aan het voeteneind dus ons dekbed ligt altijd los.
Ik houd ook niet van een dekbed dat is ingestopt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 9:27

Maar komt het dan niet heel slordig over als het los hangt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 21:22

Nee. Ik vind van niet.
Ik zorg altijd voor hoeslakens die er goed en netkes omheen passen en het dekbed trek ik altijd kaarsrecht.
aan de zijkanten valt het er overheen en de achterkant dan vouw ik de instopstrook netjes onder het dekbed.

Maar goed, we gaan hier na de bouwvak verbouwen en dan wil ik wel een ander bed met een hoofd en voetenbord.
Ons bed is nu toch wel een beetje aan vervaning toe en ik hoop dat ik dan wel iets minder tijd kwijt ben met te zorgen dat alles netjes ligt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Flinder zo 22 mei 2011 - 21:38

Wij hebben ook een boxspring sinds ruim een jaar en we willen allebei niet anders meer. Het slaapt heerlijk! Wij hebben het dekbed er gewoon in en het gaat er ook niet heel snel uit, we woelen allebei best veel..
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:16

Ik vind het ook een heerlijk bed! Wij hebben ook nooit dat het dekbed los gaat aan de achterkant maar we hebben dan ook een 220 bij 240 dekbed. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  banjer49 zo 22 mei 2011 - 23:21

Jerry schreef:hahaha, ik vind 't ook vreselijk als 't dekbed aan 't voeteind is ingestopt. Ik til m'n benen altijd op, zodat ie onder m'n benen langs gevouwen wordt, zo slaap ik 't lekkerst!


maar daar werd niet naar gevraagd, maar wilde 't toch even melden :P

+1
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:55

Wij hebben geen boxspring maar ik heb een eigen hoofdbord gemaakt. Hij is nog niet helemaal klaar maar ik word er helemaal blij van haha.

Het enige nadeel van ons bed is dat het bed heel laag is. Een boxspring is altijd zo mooi hoog. Ooit wil ik nog wel een boxspring maar dan zonder hoofd en voetbord, die maak ik zelf Very Happy

Ik had het idee gejat van deze kamer in Gossip Girl:

Boxspring Serenas-Room

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Top

Bericht  Pixielove ma 1 aug 2011 - 3:44

Top al die reacties.

Maar nu vraag ik me af.

Welke merken boxsprings hebben jullie?

Ik ben opzoek naar informatie. Zelf heb ik veel lichamelijke klachten. Ik heb een traagschuim matras (M-line) en dit is vreselijk.
Heb het idee dat ik in het matras word gezogen, erg vermoeiend en elke dag word ik moeier wakker en met meer pijn.

Hopelijk hebben we over een aantal maanden ook een heerlijke boxspring en kom ik eindelijk eens uitgeslapen uit bed
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
Woonplaats : Zaandam

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  minoessepoes ma 1 aug 2011 - 4:02

Wij hebben een boxspring, het is een heerlijk bed, maar ik vind het echt een nadeel dat ik er niet fatsoenlijk onder kan stofzuigen, zeker omdat wij beide nogal gevoelig zijn voor stof. Wij hebben 2 losse bedden en dan een topper er over, ik kan die er dus afhalen en dan de delen uit elkaar schuiven en dan stofzuigen, maar handig is anders. Ik zou zelf dus ook nooit dit bed uitgekozen hebben (is van het hotel). Maar het slaapt wel heel lekker.

Overigens is het eerste wat ik doe als ik ga slapen de achterkant van het dekbed los trekken, ik vind dat helemaal niet fijn als dat ingestopt is, dan kan ik me niet zo goed bewegen, als ik het op maak dan stop ik het dekbed onder het top matras.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 8:55

Boxpring van mijn plaatje is van Eastborn. Heeft daar iemand ervaring mee?

@Pixielove: waar heb jij je bed gekocht en van welk merk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Empty Re: Boxspring

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum