hoeslakens voor topper boxspring
+7
Lejow
Ster
Rush
JD
Puggle
Mida4you
Jerry
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoeslakens voor topper boxspring
Wij hebben gister ons nieuwe bed uitgezocht ( ) en nu moeten we een nieuwe molton en nieuwe hoeslakens, omdat we van een 'gewoon' bed naar een boxspring gaan met topper. In de winkel zelf lagen de moltons en hoeslakens er voor 45 euro en dat vind ik nogal een groot bedrag... Voor een molton zou ik dat nog weleens willen betalen, maar niet voor een hoeslaken...
Wie heeft er voor mij de ideale oplossing? Of zijn die dingen voor toppers nou eenmaal zo duur en moet ik het maar accepteren?
Wie heeft er voor mij de ideale oplossing? Of zijn die dingen voor toppers nou eenmaal zo duur en moet ik het maar accepteren?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: hoeslakens voor topper boxspring
Bij de Jysk verkopen ze hoeslakens speciaal voor boxpsprings. Gaat dus om de topper en het matras. Ze zijn nu geloof ik nog in de aanbieding voor 20 euro ( 180 x 200 ) Ik zou het niet aanraden om alleen een hoeslaken om de topper heen te doen ivm het krom trekken van de topper, mits het natuurlijk niet anders kan. Als je alleen een hoeslaken om je topper heen wilt moet je een enveloppe laken nemen.
Laatst aangepast door Mirjam4you op za 5 mei 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb er een van de jysk. Maar bij leen bakker zijn ze nu in de aanbieding. Ze staan in de online folder. Mijn moeder heeft ze daar ook van en bevallen ook goed en niet duur.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Als de maat goed is, trekt de topper toch niet krom? Ik wil nl een hoes voor de topper, omdat ons matras gestoffeerd wordt, dus daar hoort ook geen hoes omheen.
Net even op internet gekeken, maar onze maat staat er bij de goedkopere niet eens bij (moeten 180x210)
Net even op internet gekeken, maar onze maat staat er bij de goedkopere niet eens bij (moeten 180x210)
Jerry- Ratel
Heb je voor een boxspring echt ander beddengoed nodig? Wij willen deze zomer namelijk ook een nieuwe slaapkamer met een boxspring.
Gast- Gast
Birgit schreef:Heb je voor een boxspring echt ander beddengoed nodig? Wij willen deze zomer namelijk ook een nieuwe slaapkamer met een boxspring.
het hoeft niet, maar is wel mooier.
vaak zijn de matrassen van boxsprings meegestoffeerd in de kleur van het bed. dus als je er dan een wit hoeslaken omheen doet, zie je daar niks meer van, en dat is toch minder mooi (vind ik).
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Birgit schreef:Heb je voor een boxspring echt ander beddengoed nodig? Wij willen deze zomer namelijk ook een nieuwe slaapkamer met een boxspring.
Nee, dat hoeft niet perse.
Wij hebben losse matrassen erop en kunnen de hoeslakens van ons oude bed gebruiken.
Het hangt er gewoon vanaf wat voor soort boxspring je koopt.
Als het matras is mee gestoffeerd is het inderdaad niet zo mooi om daar een hoeslaken overheen te trekken.
Gast- Gast
Wij moeten wel ander beddengoed, gaan van 160 naar 180:p
Mijn vriend had vroeger een boxspring zonder topper en zonder gestoffeerd matras, dus daar kan n gewoon hoeslaken omheen.
Mijn vriend had vroeger een boxspring zonder topper en zonder gestoffeerd matras, dus daar kan n gewoon hoeslaken omheen.
Jerry- Ratel
Wij hebben ook een topper en gebruiken enveloppe lakens van Jysk, maar als iemand ze goedkoper weet, kom maar op met die tip. €30 voor 1 laken is best prijzig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
wat is een enveloppe laken? Een 'gewoon' laken dat je erom heen vouwt? Dat blijft bij ons niet liggen, wij zijn niet van die rustige slapers
Jerry- Ratel
Nee, dat is een speciaal hoeslaken voor de topper. Die is maar 7/8 cm hoog en dat hoeklaken gaat dus strak om de topper.Jerry schreef:wat is een enveloppe laken? Een 'gewoon' laken dat je erom heen vouwt? Dat blijft bij ons niet liggen, wij zijn niet van die rustige slapers
Zo ziet dat er dus uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Bij de wehkamp kun je ze bestellen en ook de hema heeft ze. Dit zijn speciale hoeslakens voor een topper, dus maar 7cm dik.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Oh, die zijn vast goedkoper dan Jysk!Ster schreef:Bij de wehkamp kun je ze bestellen en ook de hema heeft ze. Dit zijn speciale hoeslakens voor een topper, dus maar 7cm dik.
Rush- Lady Post-a-lot
Ons bed, matras en de topper zijn alle 3 van dezelfde stof. Wij hebben hoeslaken om de topper en het matras zitten.. maar dit hoort dus niet zo?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
is jullie topper dan óók gestoffeerd?
Even voor de beeldvorming:
Het onderste deel (waar de pootjes aan vastzitten) is de boxspring, die is bij ons zwart gestoffeerd
De laag die erboven zit is het matras, bij ons ook zwart gestoffeerd
De bovenste laag is de topper, niet gestoffeerd, maar 'gewoon' wit en dáár wil ik dus een hoeslaken voor omheen.
Lejow, kun je eens een foto posten?
Die enveloppe-dingen moet ik dan maar eens naar op zoek en ook goed om te horen dat Hema ze ook heeft. Zal waarschijnlijk wel goedkoper zijn dan 45 euro
Even voor de beeldvorming:
Het onderste deel (waar de pootjes aan vastzitten) is de boxspring, die is bij ons zwart gestoffeerd
De laag die erboven zit is het matras, bij ons ook zwart gestoffeerd
De bovenste laag is de topper, niet gestoffeerd, maar 'gewoon' wit en dáár wil ik dus een hoeslaken voor omheen.
Lejow, kun je eens een foto posten?
Die enveloppe-dingen moet ik dan maar eens naar op zoek en ook goed om te horen dat Hema ze ook heeft. Zal waarschijnlijk wel goedkoper zijn dan 45 euro
Jerry- Ratel
En daar gebruik je dus enveloppe hoeslakens voorJerry schreef:
Heb net op Wehkamp gekeken, maar die zijn bijna allemaal uitverkocht.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:En daar gebruik je dus enveloppe hoeslakens voorJerry schreef:
Heb net op Wehkamp gekeken, maar die zijn bijna allemaal uitverkocht.
Snap ik
Maar ben erg benieuwd naar de topper van Lejow..!
Jerry- Ratel
Oh hihi, gemist.
Maar toen wij ons bed kochten heb ik ook wel toppers gezien die hetzelfde waren als het bed en de mastrashoezen zeg maar. Wij hebben onze boxspring van Jysk, super ding. Alleen ik denk niet dat de topper jaren mee gaat.
Maar toen wij ons bed kochten heb ik ook wel toppers gezien die hetzelfde waren als het bed en de mastrashoezen zeg maar. Wij hebben onze boxspring van Jysk, super ding. Alleen ik denk niet dat de topper jaren mee gaat.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik doe om de topper een gewone hoeslaken, zit altijd goed!
Nooit geweten dat daar speciale topperhoeslaken voor bestaan
Om het matras heb ik een speciale hoes van de Ikea (dus ook niet duur) omdat hij anders wit is.
Nooit geweten dat daar speciale topperhoeslaken voor bestaan
Om het matras heb ik een speciale hoes van de Ikea (dus ook niet duur) omdat hij anders wit is.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ons bed heeft 3 lagen. Het bed zelf, van beige geblokte stof. Dan het matras van beige geblokte stof, en dan nog een dun matrasje (de topper dus?), die de randen ook beige geblokt heeft en in het midden witte stof is.
Wij hebben een hoeslaken die over de topper en het matras gaat.
Als je alleen een hoeslaken om de topper hebt, verschuift dat toch onwijs makkelijk?
Als je alleen een hoeslaken om de topper hebt, verschuift dat toch onwijs makkelijk?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hoe bedoel je? Dat de topper van bed schuift?Lejow schreef:
Daar hebben wij geen last van, je ligt er immers op Zo`n topper is nog best 'zwaar' op zich.
Rush- Lady Post-a-lot
Wij hebben 1x een gewoon hoeslaken om de matrassen en de topper gehad, maar dat vond ik zo lelijk dat ik dezelfde dag nog naar Jysk gegaan ben om topper hoeslakens te halen, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ons bed heeft 3 lagen. Het bed zelf, van beige geblokte stof. Dan het matras van beige geblokte stof, en dan nog een dun matrasje (de topper dus?), die de randen ook beige geblokt heeft en in het midden witte stof is.
Wij hebben antislip-matjes (jaja) voor onder de topper
Jerry- Ratel
Hahaha, bestaat dat ook al?
Rush- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Als je alleen een hoeslaken om de topper hebt, verschuift dat toch onwijs makkelijk?
Hebben wij helemaal geen last van maar nu moet ik wel zeggen dat wij de duurste/zwaarste topper hebben.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeslakens voor bed 180x220
» Boxspring
» Boxspring 140 of 160?
» Boxspring
» hoeslakens en dekbedovertrek
» Boxspring