Wie "volg" jij op dit forum?
+13
Qiara
Jeanette
Zwerver
Fred
Angela_1986
mzcharlotte
SarahKey
Makamba
Bliss
Toet
Suus
Sweety
LoveMusic
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie "volg" jij op dit forum?
Ik let wel extra op de posts van sommige mensen, en ik vraag me ook dagelijks af hoe het met Smikkell en Lotus is.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Het topic van Roze Roos. Verder lees ik de topics van o.a. Doedell en Marin zo nu en dan, maar dan meer om te weten hoe het met ze gaat.
Gast- Gast
Dat ligt eraan wie mij op dat moment het meeste trekt. Laatst vond ik youandi of wc-eend erg gezellig, dus heb ik wat meer van hen gelezen. Maar het is niet zo dat ik ze echt steeds volg. En zo is dat ook met andere meiden hier. Soms vind ik iemand leuk overkomen en dan lees ik er op dat moment iets meer van. Dit blijf ik niet steeds doen.
Gast- Gast
De oprichtster van het biechttopic?zegmaar_ schreef:Ik volg biechtje01
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik let wel extra op de posts van sommige mensen, en ik vraag me ook dagelijks af hoe het met Smikkell en Lotus is.
Wat lief!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss schreef:WHAHAHA! Ik ben helemaal verbaasd mn eigen naam hier te zien staan joh! Waarom volgen jullie mij eigenlijk?
Omdat jij zo leuk kunt vertellen over je date, en ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Bliss schreef:WHAHAHA! Ik ben helemaal verbaasd mn eigen naam hier te zien staan joh! Waarom volgen jullie mij eigenlijk?
Omdat jij zo leuk kunt vertellen over je date, en ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt
Thanks! En ik ben ook zeer benieuwd ja...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk om te lezen:)..
Ik volg niet echt mensen hier, maar lees wel veel mee in het date-topic etc. Merk dat ik de reacties van mensen die "prettig" schrijven wel volledig lees en dat ik anders als snel afhaak.
Ik volg niet echt mensen hier, maar lees wel veel mee in het date-topic etc. Merk dat ik de reacties van mensen die "prettig" schrijven wel volledig lees en dat ik anders als snel afhaak.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik volg niemand in het bijzonder, maar kijk af en toe wel even in het topic van Roze Roos of er al ontwikkelingen zijn.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:De oprichtster van het biechttopic?zegmaar_ schreef:Ik volg biechtje01
Ik volg het biechttopic. Ik ben heel benieuwd hoe het met bepaalde biechtjes is.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik volg ook het doen?- en date-topic dus automatisch de personen die daar in meeschrijven. Die topics hebben erg veel meelezers zeg!!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik volg de meiden die ongeveer net zo lang zwanger zijn als ik. En natuurlijk let ik een beetje extra op de tweeling mama's, maar dat is logisch natuurlijk!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. wie volg jij op het forum
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Volg jij alle 'adviezen' op?
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Welke televieseries volg jij?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Volg jij alle 'adviezen' op?
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Welke televieseries volg jij?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: