Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vette/ glimmende huid

+2
Paper Crown
Caro
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Vette/ glimmende huid

Bericht  Caro vr 4 mei 2012 - 2:25

Ik word er gek van. Sinds ik mijn spiraal eruit heb laten halen (begin januari) heb ik echt een vette huid. Iedere middag ergens haal ik wel met een tissue het glimmende van mijn huid af, want soms is het net 'blij dat ik glij' op mijn voorhoofd.
Ik weet dat ik een vochtarme, maar wel vette huid heb. Ik heb de bijbehorende producten van Clinique, alleen nu alles op is heb ik even geen geld om alles nieuw te kopen. Maar ik word hier dus echt mesjokke van...

Heeft iemand tips? Of waarom dit zo aanhoudt? Ik heb altijd wel wat glim gehad op mijn voorhoofd, maar dit vind ik soms gewoon écht vies.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Paper Crown vr 4 mei 2012 - 2:28

Caro schreef:Ik word er gek van. Sinds ik mijn spiraal eruit heb laten halen (begin januari) heb ik echt een vette huid. Iedere middag ergens haal ik wel met een tissue het glimmende van mijn huid af, want soms is het net 'blij dat ik glij' op mijn voorhoofd.
Ik weet dat ik een vochtarme, maar wel vette huid heb. Ik heb de bijbehorende producten van Clinique, alleen nu alles op is heb ik even geen geld om alles nieuw te kopen. Maar ik word hier dus echt mesjokke van...

Heeft iemand tips? Of waarom dit zo aanhoudt? Ik heb altijd wel wat glim gehad op mijn voorhoofd, maar dit vind ik soms gewoon écht vies.

Blotting paper van Shiseido. Kost geld maar het zijn soort van vloeipapiertjes.. je kan dit deppen op je vette plekken en dat zuigt het talg op.. weg glim en je make-up blijft zitten waar 't zit
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 2:29

Je hebt een goedkope créme van het Kruidvat met Tea Tree of Aloë Vera, weet ik ff niet meer zeker. In ieder geval met een licht groenige sticker. Zitten in van die bruine glazen potjes. Die matteren heel goed en zijn supergoedkoop (3 euro ofzo).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Marin vr 4 mei 2012 - 2:30

Pfff echt zo herkenbaar. Ik heb echt precies hetzelfde. Direct na het douchen, schreeuwt m'n huid om vocht, maar gewoon overdag is m'n huid echt vettig. Ik vind het ook heel vies. Ik zweer ook bij Clinique producten en gebruik Moisture Surge direct na het douchen. Sinds kort gebruik ik ook serum van Pore Minimizer en de BB cream van Clinique. Die laatste is wel heel vet, dus eigenlijk weet ik nog steeds niet of ik die fijn vind. Dat serum is wel echt super fijn, m'n huid wordt er echt heel erg zacht van en duurt veel langer voordat het weer vet wordt.

Maar daar heb je niet zo veel aan, want je kunt geen Clinique producten kopen nu. Welke gebruik jij normaal gesproken?

Ik haal vaal even zo'n gezichtsreinigingsdoekje over m'n huid midden op de dag, maar nadeel is wel dat je je make up dan opnieuw moet doen. Met poeder opmaken ipv foundation helpt ook, maar ik ben nog steeds op zoek naar een goede poeder. Hoewel ik die van de Hema best goed vind voor dat kleine prijsje.

Je hebt ook van die vet opnemende doekjes, maar die zijn volgens mij wel redelijk prijzig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Caro vr 4 mei 2012 - 2:31

2CKC2 schreef:
Caro schreef:Ik word er gek van. Sinds ik mijn spiraal eruit heb laten halen (begin januari) heb ik echt een vette huid. Iedere middag ergens haal ik wel met een tissue het glimmende van mijn huid af, want soms is het net 'blij dat ik glij' op mijn voorhoofd.
Ik weet dat ik een vochtarme, maar wel vette huid heb. Ik heb de bijbehorende producten van Clinique, alleen nu alles op is heb ik even geen geld om alles nieuw te kopen. Maar ik word hier dus echt mesjokke van...

Heeft iemand tips? Of waarom dit zo aanhoudt? Ik heb altijd wel wat glim gehad op mijn voorhoofd, maar dit vind ik soms gewoon écht vies.

Blotting paper van Shiseido. Kost geld maar het zijn soort van vloeipapiertjes.. je kan dit deppen op je vette plekken en dat zuigt het talg op.. weg glim en je make-up blijft zitten waar 't zit

Oh dit lijkt me wel wat eigenlijk :-). Dank! Want nu haal ik idd best wel wat make up weg.. ook zonde!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  SoGood vr 4 mei 2012 - 2:47

Ik heb die matterende papiertjes van The Bodyshop. Werkt als een trein. Gewoon matterende doekjes met een beetje poeder erin.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Paper Crown vr 4 mei 2012 - 3:05

Sogood schreef:Ik heb die matterende papiertjes van The Bodyshop. Werkt als een trein. Gewoon matterende doekjes met een beetje poeder erin.

Ohja, die kan je ook gebruiken Caro, wellicht beter voor je portemonnee en werkt het net zo goed als Sisheido!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Marin vr 4 mei 2012 - 3:06

Ja die dingen bedoelde ik ook! Werken die dus echt?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Blond vr 4 mei 2012 - 3:34

De producten van La Roche Possay effeclar. Ik heb de zuiverende gel (voor 's ochtends, om mn gezich te reinigen), en de Effeclar M als dagcreme. Dat is een matterende creme, en werkt echt! Kost ook helemaal niet zoveel. Je kan het kopen bij de apotheek, of bestellen online.

Oh en de Pore professional van Benefit, helpt ook om het glimmen tegen te gaan. Smeer ik als extraatje op mn neus (bye bye glim neus), en eventueel als hij 's middags weer een beetje begint te shinen ( Laughing) kan dat gewoon over je make-up heen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 3:37

Die papiertjes van de bodyshop werken top!

En verder poeder gebruiken? Ik heb een poeder van Gosh, is 10 euro en echt helemaal blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Kiwi86 vr 4 mei 2012 - 5:35

Wat kosten die papiertjes van de bodyshop? En hoeveel zitten er in een verpakking?

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:36

Chance schreef:De producten van La Roche Possay effeclar. Ik heb de zuiverende gel (voor 's ochtends, om mn gezich te reinigen), en de Effeclar M als dagcreme. Dat is een matterende creme, en werkt echt! Kost ook helemaal niet zoveel. Je kan het kopen bij de apotheek, of bestellen online.

Oh en de Pore professional van Benefit, helpt ook om het glimmen tegen te gaan. Smeer ik als extraatje op mn neus (bye bye glim neus), en eventueel als hij 's middags weer een beetje begint te shinen ( Laughing) kan dat gewoon over je make-up heen.

Die gebruikt mijn vriend ook! Werkt inderdaad echt heel erg goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Caro vr 4 mei 2012 - 5:40

Dank jullie wel voor de tips smile. Vroeg me eigenlijk ook af of ik er niet iets meer structureels aan kan doen... Voorheen had ik het wel een beetje, maar niet zó erg als nu. Zou een structureel vochttekort hiervoor kunnen zorgen? Ergens matcht dat niet in mijn hoofd, vet en toch vochtarm maar zou dit kunnen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Caro vr 4 mei 2012 - 5:41

Powerbabe schreef:Die papiertjes van de bodyshop werken top!

En verder poeder gebruiken? Ik heb een poeder van Gosh, is 10 euro en echt helemaal blij mee!

Ik doe 's ochtends eigenlijk altijd al zowel een foundation als een poeder op. Maar zou een andere poeder zoveel verschil maken?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Blond vr 4 mei 2012 - 6:13

Ik heb een poeder van Chanel, ook matterend. (ja ik ben ook Gerda Glimhoofd zonder maatregelen).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vette/ glimmende huid Empty Re: Vette/ glimmende huid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum