Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht

+4
Lotus
Benthe
Minx
Blond
8 plaatsers

Ga naar beneden

Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht Empty Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht

Bericht  Blond ma 18 apr 2011 - 23:36

Ik ben op zoek naar een niet vette zonnebrandcreme voor mijn gezicht, met een hoge factor. Ik heb een hele lichte huid, wordt nauwelijks bruin. Krijg alleen maar een hoop sproeten erbij. Ik gebruik voor mijn lichaam altijd Vision factor 28, en dan verbrand ik niet. Maar voor mijn gezicht is die echt te vet, na één week vakantie krijg ik echt een puistenaanval.

Wie o wie heeft de oplossing?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht Empty Re: Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht

Bericht  Minx ma 18 apr 2011 - 23:39

Ik vind de zonnebrand van garnier helemaal niet vet. Die smeert ook lekker. Of anders een dagcreme met een goede uv filter er in
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht Empty Re: Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht

Bericht  Benthe ma 18 apr 2011 - 23:42

Ik heb ook een zonnebrand van Garnier speciaal voor het gezicht, maar die heeft maar SFP 15. Ik zelf vind dat wel genoeg voor mijn gezicht, maar ze hebben vast ook wel hogere factoren. Ik ben er wel tevreden over en hij is niet vet.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Lotus di 19 apr 2011 - 2:52

Die van Garnier is er in ieder geval ook met factor 30, want die heb ik. Ik ben er wel tevreden over.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond wo 20 apr 2011 - 20:38

Hmm, die van Garnier is niet sterk genoeg, daar verbrand ik alsnog mee (ik heb echt een extreme lichte huid).

Iemand misschien ervaring met Vichy/Lancaster/Biotherm/Clinique?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood do 21 apr 2011 - 4:11

Ikzelf gebruik altijd Vichy, en dan de speciale zonnebrand voor in het gezicht. Je hebt geloof ik factor 25 en 50 en deze helpen pigmentvlekken te voorkomen. Ik vind hem heel fijn, smeert als dagcrème en is absoluut niet vettig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:44

_Chance schreef:Hmm, die van Garnier is niet sterk genoeg, daar verbrand ik alsnog mee (ik heb echt een extreme lichte huid).

Ja daar dacht ik ook aan, die hebben een hele lijn met aaaallerlei zonneproducten, vooral die van Biotherm vind ik fijn. Ik zou eens langsgaan bij een Douglas/ICI Paris.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 22 apr 2011 - 0:15

Jen_ schreef:
_Chance schreef:Hmm, die van Garnier is niet sterk genoeg, daar verbrand ik alsnog mee (ik heb echt een extreme lichte huid).

Ja daar dacht ik ook aan, die hebben een hele lijn met aaaallerlei zonneproducten, vooral die van Biotherm vind ik fijn. Ik zou eens langsgaan bij een Douglas/ICI Paris.

Ja, ben ik al geweest, maar zij zeggen allemaal dat ik geen crème moet hebben, maar een gel. Helaas heeft clinique de zonnebrandgel uit het assortiment gehaald..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  JoyceVL vr 22 apr 2011 - 0:35

Ik vind die van Kruidvat (Solait ofzo) wel fijn.. Factor 15 of 30. Ik meng altijd met mijn dagcrème om het wat minder vet te maken.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  rianne287 vr 22 apr 2011 - 9:08

eucerin kan ik je dan aanraden, die hebben speciale zonnebrand voor het gezicht met matterende werking, dus totaal niet vet. smile
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:20

Garnier heeft ook factor 50, ik heb zelf altijd zonnesmeer daarvan, alleen dan factor 30.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 22 apr 2011 - 20:49

rianne287 schreef:eucerin kan ik je dan aanraden, die hebben speciale zonnebrand voor het gezicht met matterende werking, dus totaal niet vet. smile

Vind je die niet vet? Mijn moeder heeft die en ik vind hem juist heel erg vet. En matterend al helemaal niet..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 9:21

Van Roc heb je zonnebrand voor je gezicht en deze is niet vet en trek snel in.
Het is factor 30, ik kan in de zomer echt niet zonder. Echt een aanrader, smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 20:05

Ik heb die van Clinique. Ik vind hem niet vet, maar elk gezicht is natuurlijk weer anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:12

Chance heb je het nog gevonden? Ik heb deze van de week gekocht:

Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht Img-thing?

Heb 'm nog niet getest maar het is de sport versie: speciaal voor mensen die veel sporten en dus snel zweten.

'Deze gemakkelijk te gebruiken, frisse en sneldrogende lichaamsspray, die in alle standen - 360º - gebruikt kan worden, wordt direct door de huid geabsorbeerd en garandeert een ideale verdeling van de zonnefilters waardoor de huid bij alle sporten tegen de zon bestand is. Kan direct op de lichaamshuid gesprayd worden en voelt niet plakkerig aan. Water, transpiratie en klimaat bestendig.'

Heb 'm gekocht bij de Ici Paris voor 37 euro. Er was ook stapelkorting, dus bij 2 producten 20 en bij 3 producten 30% korting. Heb ook de aftersun gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 15 mei 2011 - 4:18

Iemand ervaring met de zonnebrand voor het gezicht van Yves Rocher?
Die van Eucerin vind ik vrij prijzig, die van YR is 8,75, scheelt toch weer.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Blond zo 15 mei 2011 - 4:40

Jen_ schreef:Chance heb je het nog gevonden? Ik heb deze van de week gekocht:

Niet vette zonnebrandcreme voor het gezicht Img-thing?

Heb 'm nog niet getest maar het is de sport versie: speciaal voor mensen die veel sporten en dus snel zweten.

'Deze gemakkelijk te gebruiken, frisse en sneldrogende lichaamsspray, die in alle standen - 360º - gebruikt kan worden, wordt direct door de huid geabsorbeerd en garandeert een ideale verdeling van de zonnefilters waardoor de huid bij alle sporten tegen de zon bestand is. Kan direct op de lichaamshuid gesprayd worden en voelt niet plakkerig aan. Water, transpiratie en klimaat bestendig.'

Heb 'm gekocht bij de Ici Paris voor 37 euro. Er was ook stapelkorting, dus bij 2 producten 20 en bij 3 producten 30% korting. Heb ook de aftersun gekocht.

Nee, ik heb nog steeds alleen mijn Vision thuis staan! Maar ik heb wel bij de Douglas advies gevraagd, en zij raden mij de Lancaster gel aan, helaas is die er alleen in factor 20. Ik ga die van jou ook ff bekijken! En anders toch maar die gel met factor 20 en vaker smeren. In Curacao verbrand ik toch al zo snel!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:18

Met stip op 1 (na tientallen vette te hebben gehad, HAAT): Dr Brandt (Douglas).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 5:31

Ja wellicht is deze ook iets voor jou Chance, hij gaat geloof ik tot factor 30 (hoger hadden ze iig niet liggen bij de ICI Paris)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: