Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor verjaardag?

+11
Angela_1986
Zininzon
Jeanette
Raindrop
Arwyn
Niekske
patjuhhh
Dawn
minoessepoes
Pien
Monte
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Wat voor verjaardag?

Bericht  Monte do 14 apr 2011 - 23:57

Binnenkort ben ik jarig, maar heb echt geen idee wat ik moet vragen. Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan? Misschien doe ik wel ideeën op.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:00

Ik heb altijd dingen in mijn hoofd die ik nog wel zou willen hebben. Spullen voor mijn blond servies; abonnement op de Flair of Viva; spullen voor in huis; boeken; bon voor bv. IKEA of HEMA; een lekkere bodyfoam van rituals; een dagje wat leuks doen met de gever (sauna oid); sieraden; een bedel voor mijn armband; mooie plant voor in huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:03

nah dit jaar vraag ik een abo op een tijdschrift, een nieuw horloge en voor de rest gewoon geld. En als mensen het niet leuk vinden om geld te geven dan vraag ik een cadeaubon van een winkel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:06

Glazen, handdoeken ed zijn nooit weg en heb je nooit teveel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:08

Nou... Bij mij hoeven ze echt niet met glazen of handdoeken aan te komen hoor hahaha.
Ik kon er tot voor kort de hele straat mee voorzien :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:09

ProudMama schreef:Glazen, handdoeken ed zijn nooit weg en heb je nooit teveel!

Ik heb handdoeken gekregen van de opa en oma van mijn vriend; het is alleen jammer dat wij alles in 2 kleuren hebben gekocht, omdat wij de eenheid mooi vonden, als het in de open kast komt te liggen - en nu heb ik dus 1 witte en 1 zwarte erbij die heel anders zijn nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Pien vr 15 apr 2011 - 0:39

ik heb het hele jaar door gewoon een tekstdocumentje op mn bureaublad staan en alles wat ik tegen kom schrijf ik erbij, vaak met prijs en winkel erbij om het mensen makkelijker te maken.

dit is hem tot nu toe, staan ook een aantal dingen op die mijn man heeft genoemd, aangezien we 17 dagen na elkaar jarig zijn vieren we het altijd samen.
* verjaardagskalender
* groot foto-album hema effen grijs
* kraamvisiteboek van pauline oud
* kaarzen, kleur: lichtroze, fuchsia, grijs, wit
* cd van de 3js
* cd van adele
* boek: oei, ik groei boek
* boek: babymassage
* boek: dagboek van een maffe moeder in spé, geschreven door laura wolf
* boek: hex, geschreven door mariette middelbeek
* boek: turbulente, geschreven door mariette middelbeek
* Boek: twee is teveel, geschreven door mariette middelbeek
* grijze/ roze hand en theedoeken
* expedit kast ikea 4 vaks 19,95
* anita grijs gordijn ikea 34,95
* digitale fotocamera
* omslagdoek (geen badstof, gewoon zacht katoen)
* witte foto lijst karwei 12,95 of ikea
* weerstation
* thermometer voor aan het raam
* senseo quadrante wit
* longdrinkglazen van de action (6 voor 1,92)
* senseo mokjes wit
* roze nep gerbera's
* witte nep gerbera's
* vierkante witte bloempotten met witte of roze orchideëen
* grijze kattenmand http://www.dieren-benodigdheden.nl/dierenwinkel/products/Moody-kattenmand.html
* houten letters: HOME en N en & en L

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  minoessepoes vr 15 apr 2011 - 0:44

Ik wil heel graag een nieuwe ray ban zonnebril, die zijn zo'n 140 euro, dus daar vraag ik geld voor.

Verder wil ik er een nieuwe munt en " kast" bij voor mijn mi moneda ketting, een zilvere kast en een bronze munt. Ik denk dat ik dat van mijn vriend krijg voor mijn verjaardag.

Bedels voor mijn Thomas sabo armband zijn altijd welkom!

En verder zijn mijn kruidenplantjes dood, dus ik zou het wel leuk vinden om nieuwe te krijgen, vind ik bloemen altijd leuk om te krijgen of een nieuwe orchidee bijvoorbeeld, kaarsen, cadeaubon van de H&M of een andere winkel en leuke keukengadgets.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Dawn vr 15 apr 2011 - 0:49

Bodyscrub van Sabon, jasmijn...
TE LEKKER!!
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 1:48

Dat verschilt eigenlijk elk jaar...

Dit jaar zal ik vooral spullen vragen voor mijn wereldreis; geld voor een camera, tegoedbonnen van Bever Zwerfsport, een backpack enzovoorts...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 2:30

Ik word altijd beetje kriegel van die gedetaileerde verlanglijsten op de één of andere manier... Ik weet nooit wat te vragen; ik ben gezegend met een goede gezondheid, fijne vrienden en familie, een leuke baan zodat ik m'n eigen shizzle kan kopen en als er mensen op m'n verjaardag komen, ben ik al blij met de aanwezigheid, ik vraag dus zelden wat en als men er om vraagt is 't antwoord steevast 'Ah joh, vind 't al leuk dat je komt!' en als ze dan doordrammen over een cadeautje, verwijs ik ze naar m'n uitzetbox en geef k aan alles wel leuk te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  patjuhhh vr 15 apr 2011 - 3:52

ik vraag altijd iets van blond amsterdam servies, of voor mijn padora armband een bedeltje vind ik ook leuk
en iets lekkers van rituals, of cadeaubonnen, boekenbonnen etc...
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Niekske vr 15 apr 2011 - 4:22

Ik hou altijd via www.lijstje.nl het hele jaar bij wat me te binnen schiet dat leuk is om te vragen, dan heb ik met mijn verjaardag of kerst altijd een lijstje klaar. Door het jaar heen kom je vaker op leuke ideetjes, maar als je verjaardag nadert, weet je niks...

Op mijn lijstje staan dingen voor mijn blond servies, rode en zwarte theedoeken en keukendoeken van de Hema, een degelijke glazen ovenschaal, boek Haantjes van Kluun en dat boek van Anna Drijver, verschillende kadobonnen, kookboeken, dienblad van sloophout, parfum van mexx, pip adresboekje, chocolade sticks van DE etc...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Monte vr 15 apr 2011 - 4:49

Trisha schreef:Ik word altijd beetje kriegel van die gedetaileerde verlanglijsten op de één of andere manier... Ik weet nooit wat te vragen; ik ben gezegend met een goede gezondheid, fijne vrienden en familie, een leuke baan zodat ik m'n eigen shizzle kan kopen en als er mensen op m'n verjaardag komen, ben ik al blij met de aanwezigheid, ik vraag dus zelden wat en als men er om vraagt is 't antwoord steevast 'Ah joh, vind 't al leuk dat je komt!' en als ze dan doordrammen over een cadeautje, verwijs ik ze naar m'n uitzetbox en geef k aan alles wel leuk te vinden.
Ik ook zo en aan vrienden geef ik ook geen lijstje, maar mijn ouders geven me ook nog een cadeau net als broer en andere naaste familie. Dan vragen mensen wel vaak wat ik precies wil hebben. Bij vrienden ben ik blij met allerlei spulletjes en douchepakketjes.

Maar er zijn zeker leuke dingen genoemd.

Pien: Wat een uitgebreide lijst zeg, wel erg leuk al die dingen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Pien vr 15 apr 2011 - 4:53

Trisha schreef:Ik word altijd beetje kriegel van die gedetaileerde verlanglijsten op de één of andere manier... Ik weet nooit wat te vragen; ik ben gezegend met een goede gezondheid, fijne vrienden en familie, een leuke baan zodat ik m'n eigen shizzle kan kopen en als er mensen op m'n verjaardag komen, ben ik al blij met de aanwezigheid, ik vraag dus zelden wat en als men er om vraagt is 't antwoord steevast 'Ah joh, vind 't al leuk dat je komt!' en als ze dan doordrammen over een cadeautje, verwijs ik ze naar m'n uitzetbox en geef k aan alles wel leuk te vinden.

natuurlijk ben ik al lang blij als ze komen, het gaat me ook echt niet om de cadeau's. maar als ik uiteindelijk niet zeg wat ik nodig heb krijg ik minstens 10 geschenkverpakkingen met flessen deo, douchegel, spons... die ik vervolgens allemaal weer weg kan gooien/ geven omdat ik een allergie voor parfum heb vind ik het zonde dat de mensen daar hun geld aan uit hebben gegeven en geef ik liever een wat gedetailleerder lijstje door. en ja, ik heb een goede gezondheid, fijne vrienden en familie, een leuke baan, ik kan mn eigen spullen kopen, maar het is toch veel leuker om iets te krijgen waar je wat aan hebt?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Arwyn vr 15 apr 2011 - 4:56

Ik weet nog wel eens duurdere dingen (zo wil ik dit jaar graag sparen voor een weekendje Londen) en vraag daar dan geld voor. Dat werkt bij ons echter bijna nooit, omdat de meeste vrienden het niet leuk vinden om geld te geven.
Ik kom dan vaker niet verder dan een geurtje (of een bon), boeken (of een bon), een Hunkemoller bon oid.. Wil nu ook graag wat taarten-maak dingen, maar die moeten besteld worden, dus daar heb ik ook een bon voor gevraagd..
Morgenavond vieren we onze verjaardagen (ik was gister jarig, mijn vriend morgen), dus dan zal ik er wel achter komen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Raindrop vr 15 apr 2011 - 6:11

- Geld (ben aan het sparen voor mijn rijbewijs en auto). Natuurlijk mogen ze me ook een echte auto geven Cool
- Cadeaubonnen
- Schilderijtjes of andere leuke stuff om in huis neer te zetten of op te hangen.
- Geurtje (maar daar ben ik gek op)
- Een Wii
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Jeanette za 16 apr 2011 - 0:43

Ik heb ook geen flauw idee wat ik moet vragen en ik ben 1 mei alweer jarig scratch
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Zininzon za 16 apr 2011 - 0:48

Tuingieter, hark, bezem, Nederlandse vlag (+ stok + houder), bonnen tuincentrum, droogmolen.

Ik weet dat ik het laatste iig van mijn ouders krijg
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Angela_1986 za 16 apr 2011 - 0:50

Ik heb dit jaar een grote, staande spiegel gevraagd. Ik maak geen lijstjes of iets dergelijks en er vragen ook maar weinig mensen wat ik wil hebben, de meeste verzinnen zelf iets. Nu bedacht ik alleen 'n paar weken geleden dat ik wel graag zo'n spiegel wilde en dat ik die ging kopen. Daarna bedacht ik me dat ik over 'n paar weken jarig ben en mijn vader en zijn vriendin vast nog gingen vragen wat ik wilde hebben. Dus toen heb ik 't aan hen gevraagd.

Laatst zat ik met 'n vriendin door wat foldertjes te bladeren en zag ik wat leuks voor in de tuin. Toen zei ik 'Goh, dat is 'n leuk idee!' Waarop zij zei dat ik dat wel voor m'n verjaardag kon krijgen als ik wilde... Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Cow za 16 apr 2011 - 1:28

Ik vraag aan mn vriend en moeder vaak dingen die ik niet zo snel aan iemand anders vraag (qua prijs maar ook qua artikel) en verder ben ik altijd heel blij met bonnen voor Ikea, H&M, Hema en het winkelcentrum. Dan kan ik lekker zelf iets uitzoeken wat ik wil en heb ik de prijs zelf in de hand.

Afgelopen jaar heb ik van mn vriend een hardloop broek gehad en van mn moeder een hardloop shirt, vorig jaar een boormachine nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  _Lacey_ za 16 apr 2011 - 1:28

Ik ben over 3 weken jarig en krijg nu ook steeds de vraag wat ik wil hebben. Kan, behalve geld, echt niks bedenken. Aan mijn collega/vriendin heb ik een bon van Douglas of een boekenbon gevraagd, die komen altijd wel van pas.

Denk dus dat het voor de rest uiteindelijk toch geld gaat worden. Wel handig ook met mijn wilde reisplannen smile

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 2:10

Ik heb altijd veel verschillende dingen die ik vraag:
* douchegel Bourjois
* douchegel Vogue
* koelbox curver
* cadeaubox fotoshoot Bruna
* senz paraplu
* philips ijsmachine
* douwe egberts theepot
* douwe egberts tea for one
* xenos/hema rustieke kaarsen
* rituals handcreme
* hittepit kersenpitkussen

Verder veel (kook)boeken, cd's, dvd's, cadeaubonnen, spellen (voor de wii, ds of gezelschapsspellen) en drank.

En ik ben pas in december jarig ... ik heb in ieder geval inspiratie genoeg Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Mint za 16 apr 2011 - 2:15

Ik wil graag een fiets!
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 2:40

Ik wilde geld vragen voor mijn verjaardag, om daarvan een digitale spiegelreflexcamera te kopen, maar momenteel zitten we financieel niet zo lekker en heb ik besloten dingen te vragen die ik leuk vind en waar ik wat aan heb. Zo vraag ik een stuurdrager met krat (sinds deze week heb ik een fietsstoeltje achterop en moest mijn fietstas eraf, ik mis die dingen enorm!), een nieuwe bikini, fotoplank van Ikea voor in ons 'nieuwe' toilet. Verder weet ik nog niks, als dat zo blijft vraag ik dit aan mijn man/ouders/zussen+broer en aan de rest van de familie geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor verjaardag? Empty Re: Wat voor verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum