Show je toilet.
+11
SarahKey
Flinder
PiP
Joli86
Zora
smooch
Sarah1985
Zwerver
TukTuk
Wennebellah
VeryCherry
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show je toilet.
inmiddels zijn die fotolijstjes weg en zit nu een groot linnen doek met allerlei foto's erop
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
ABE, wat is dat mooi geworden dan zeg! Het lijkt nu ook groter.
Cherrielola, die verf is mooi! Zoiets zou ik wel willen in het oud roze. Waar heb je deze gekocht?
Cherrielola, die verf is mooi! Zoiets zou ik wel willen in het oud roze. Waar heb je deze gekocht?
Gast- Gast
Ik heb die verf gekocht bij de Praxis, je hebt het in heel veel kleuren, maar je moet de ondergrond in dezelfde kleur verven om het nog mooier uit te laten komen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Gaaf CherrieLola!
ik heb een wc in de badkamer, dus ik kon 'm niet echt leuk decoreren. Ik wilde anders de muren zwart verven en een kroonluchter er in zodat het licht mooi viel en dan allemaal zwartwit foto's van Parijs er in hangen.
Maar goed, nu ziet er zo uit:
En ja dat is een kontenwasser en die zat er al in
ik heb een wc in de badkamer, dus ik kon 'm niet echt leuk decoreren. Ik wilde anders de muren zwart verven en een kroonluchter er in zodat het licht mooi viel en dan allemaal zwartwit foto's van Parijs er in hangen.
Maar goed, nu ziet er zo uit:
Gast- Gast
Jij legt het keurig uit terwijl het voor de meeste buitenlandse mensen heel normaal is.Marin schreef:
Gast- Gast
Stoere wc heb je CL!
Was laatst bij een kennis en die heeft ook een knalroze wc, erg leuk.
Was laatst bij een kennis en die heeft ook een knalroze wc, erg leuk.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje Er hangt ook echt een foute kroonluchter in, echt een onding om af te stoffen
Hmm kan 'm niet vinden op hun site. Misschien maar even naar de winkel, is misschien 100 meter lopen
Gast- Gast
Dit stukje heb ik even van de site geplukt.
"Vlakken rond groepjes van vier tegels zijn verspringend geverfd in metallic muurverf die u bij Praxis op kleur kunt laten mengen. De muur zelf is geverfd met Praxis muurverf, kleurnummer BL133. Juist de combinatie van verschillende tinten blauw levert een prachtig effect op."
"Vlakken rond groepjes van vier tegels zijn verspringend geverfd in metallic muurverf die u bij Praxis op kleur kunt laten mengen. De muur zelf is geverfd met Praxis muurverf, kleurnummer BL133. Juist de combinatie van verschillende tinten blauw levert een prachtig effect op."
Dankje! Yeah, ik heb het in mn hoofd hoor, mijn grijze muur wordt oud roze
Gast- Gast
Wel foto's laten zien hè
Ik heb geen foto's maar wel een gezellige wc De deur is met krijtverf geverfd: pleemail dus voor iedereen die bij ons op de wc komt... verder zijn alle muren geverfd in lime groen, en blauw, én heb ik een foeilelijke knalrode wcbril. De rest van ons huis komt totaal niet overeen met de inrichting van de wc!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zo'n kontenwasser lijkt me heerlijk. Haha! Maar of het geen vieze vlekjes opleverd in lingerie? Hoe handel je een kontenwasser?
Gast- Gast
Meen je dat? Als ik naar die kontenwasser kijk, dan zie ik ineens zomaar Mr Bean-taferelen voor me. Je moet even flink een grote boodschap, besluit de kontenwasser te gebruiken, maar dat ding spettert en sproeit in het rond, dus alles nat, hele wc en dus ook je kleding. Vervolgens probeer je met een rood hoofd alles zo goed en zo kwaad als het gaat maar te fatsoeneren, want natuurlijk niet gaat, wnat je bent kleddernat. Nouja, dan toch maar de wc-deur open en de visite tegemoet treden, net doen of er niets gebeurd is. Je zult toch een keer tevoorschijn moeten komen. Grote boer-met-kiespijn-greins op je gezicht.... "Drankje, iemand?"ABE schreef:Zo'n kontenwasser lijkt me heerlijk. Haha! Maar of het geen vieze vlekjes opleverd in lingerie? Hoe handel je een kontenwasser?
Gast- Gast
Maple schreef:Meen je dat? Als ik naar die kontenwasser kijk, dan zie ik ineens zomaar Mr Bean-taferelen voor me. Je moet even flink een grote boodschap, besluit de kontenwasser te gebruiken, maar dat ding spettert en sproeit in het rond, dus alles nat, hele wc en dus ook je kleding. Vervolgens probeer je met een rood hoofd alles zo goed en zo kwaad als het gaat maar te fatsoeneren, want natuurlijk niet gaat, wnat je bent kleddernat. Nouja, dan toch maar de wc-deur open en de visite tegemoet treden, net doen of er niets gebeurd is. Je zult toch een keer tevoorschijn moeten komen. Grote boer-met-kiespijn-greins op je gezicht.... "Drankje, iemand?"ABE schreef:Zo'n kontenwasser lijkt me heerlijk. Haha! Maar of het geen vieze vlekjes opleverd in lingerie? Hoe handel je een kontenwasser?
Nu lijkt het me niets meer. Dank je.
Gast- Gast
Nu hebben we op de achterste muur nog iets hangen, maar daar heb ik geen foto van..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Da's wel lekker relaxed, liggend poepenx-justme-x schreef:
Nu hebben we op de achterste muur nog iets hangen, maar daar heb ik geen foto van..
Gast- Gast
Da's wel lekker relaxed, liggend poepen [/quote]
Is heel relaxt, zkr als je snachts gaat kun je gewoon lekker verder slapen op t toilet..
Weet niej zo goed hoe je hier foto;s zou moeten draaien..
Is heel relaxt, zkr als je snachts gaat kun je gewoon lekker verder slapen op t toilet..
Weet niej zo goed hoe je hier foto;s zou moeten draaien..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Toilet beneden, deze zat er al in.
En boven in de badkamer, deze is 2 jaar geleden verbouwd.
En boven in de badkamer, deze is 2 jaar geleden verbouwd.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Heb je die kalender zelf gemaakt Pip?
Ja, dat was toen ik nog tijd over had
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Maple schreef:Da's wel lekker relaxed, liggend poepenx-justme-x schreef:
Gast- Gast
Maple schreef:Meen je dat? Als ik naar die kontenwasser kijk, dan zie ik ineens zomaar Mr Bean-taferelen voor me. Je moet even flink een grote boodschap, besluit de kontenwasser te gebruiken, maar dat ding spettert en sproeit in het rond, dus alles nat, hele wc en dus ook je kleding. Vervolgens probeer je met een rood hoofd alles zo goed en zo kwaad als het gaat maar te fatsoeneren, want natuurlijk niet gaat, wnat je bent kleddernat. Nouja, dan toch maar de wc-deur open en de visite tegemoet treden, net doen of er niets gebeurd is. Je zult toch een keer tevoorschijn moeten komen. Grote boer-met-kiespijn-greins op je gezicht.... "Drankje, iemand?"ABE schreef:Zo'n kontenwasser lijkt me heerlijk. Haha! Maar of het geen vieze vlekjes opleverd in lingerie? Hoe handel je een kontenwasser?
Ik moest hierom echt hardop lachen! In Thailand moest ik dat ding wel gebruiken en het werkte voor mij wel prima.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Onze nieuwe wc. Dit is een foto vlak nadat het af was, hangt nu ook een bruin handdoekje.
Eigenlijk kun je het net niet zien.. maar achter de wc is een strook bruine tegeltjes.
zoals nu hier in de douche-in-aanbouw:
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» nav: Show je toilet!
» Show je toilet
» Toilet schoonmaken
» fonteintje in toilet??
» Traptreden in toilet
» Show je toilet
» Toilet schoonmaken
» fonteintje in toilet??
» Traptreden in toilet