Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?
+43
Jeanette
sanne-84
Kowalski
Japie
snoezel
Lejow
Monte
Sarah1985
SparklingEyes
Caresses
MiKa
Poubelle
_Jet
Rouxxxe
Annemoontje
Hoochie
Muurvlindertje
Blond
Burn
kajaka88
Caramba
Prosecco
Silver
JD
Kaboutertje
Atelier Madame
Aziraphale
Mermaid
kwak
mosio
Femmem
Susan
Alex
Pompoen
silly-one
Makamba
Guus
Highway
Marin
Bazinga
_Lacey_
Middleme
Arwyn
47 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?
Ik ben volgende week woensdag jarig. En ik weet natuurlijk niks .
Ik heb aan mijn ouders maar een plant en een pot verf gevraagd. En waarschijnlijk krijg ik een mediabox of een tv. Van mijn vriend weet ik al wat ik krijg, namelijk een ring haha. Oh en van mijn zus ook, hahaha slecht he! Namelijk allstars. Nou dat waren de verrassingen .
Ik vind het altijd zo moeilijk wat ik moet vragen. Geef mij maar gewoon bonnen voor de Ici Paris oid, dan koop ik daar wel wat leuks voor.
Ik heb aan mijn ouders maar een plant en een pot verf gevraagd. En waarschijnlijk krijg ik een mediabox of een tv. Van mijn vriend weet ik al wat ik krijg, namelijk een ring haha. Oh en van mijn zus ook, hahaha slecht he! Namelijk allstars. Nou dat waren de verrassingen .
Ik vind het altijd zo moeilijk wat ik moet vragen. Geef mij maar gewoon bonnen voor de Ici Paris oid, dan koop ik daar wel wat leuks voor.
Gast- Gast
Ik heb van m'n inmiddels ex kaarten voor het concert van Snow Patrol gekregen.
Van m'n ouders een Fab portemonnee, een boek en een kookboekje.
Van m'n zus en zwager heb ik een grillpan en een hapjespan gekregen, en van vriendinnen make-upjes, een etentje en geld .
Van m'n ouders een Fab portemonnee, een boek en een kookboekje.
Van m'n zus en zwager heb ik een grillpan en een hapjespan gekregen, en van vriendinnen make-upjes, een etentje en geld .
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hm ik ben ook eind van deze maand jarig maar geen idee wat ik moet gaan vragen....geld vind ik zo standaard en niet leuk om te vragen....
Zag hier al ideetjes voor mijn BLOND servies, maar daar houdt het wel mee op. Ja, geld ben ik wel hard nodig want heb mn auto totallos gereden en moet nu een nieuwe...Heb nog even tijd om te denken!
Zag hier al ideetjes voor mijn BLOND servies, maar daar houdt het wel mee op. Ja, geld ben ik wel hard nodig want heb mn auto totallos gereden en moet nu een nieuwe...Heb nog even tijd om te denken!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Cadeau bonnen voor kledingwinkels (vraag ik eigenlijk elk jaar omdat ik verder niet zou weten wat ik wil hebben).
Verder nog kleding van mijn vriend (hebben we samen uitgezocht).
Van vriendinnen krijg ik etentjes.
Verder is het nog even afwachten, ben ook bijna jarig .
Verder nog kleding van mijn vriend (hebben we samen uitgezocht).
Van vriendinnen krijg ik etentjes.
Verder is het nog even afwachten, ben ook bijna jarig .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Een moederstuur voor mijn fiets! Maar heb meer geld gekregen dan verwacht, dus kan ook een buggydrager en dubbele standaard erbij kopen.. yeah!
Mijn fietsie weer kinderen - proof...
Oh ja en een boek van mijn man: mindfulness
Ben ik erg blij mee! Ga vanaf maandag een speciale mindfulness trainig volgen n.a.v. mijn burn - out, dus ben erg benieuwd of dit me gaat helpen!
Mijn fietsie weer kinderen - proof...
Oh ja en een boek van mijn man: mindfulness
Ben ik erg blij mee! Ga vanaf maandag een speciale mindfulness trainig volgen n.a.v. mijn burn - out, dus ben erg benieuwd of dit me gaat helpen!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
ik ben over een maand jarig, en geen idee wat ik ga vragen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vandaag jarig en heb van mijn ouders cadeaubonnen gekregen. En daarbij nog wat make-up, douche spullen en een puzzelboek. Van mijn broer krijg ik denk ik ook nog een cadeaubon en van vrienden weet ik nog niet, maar meestal wat kleine spulletjes of bonnen. Lekker veel cadeaubonnen dit jaar, maar dat wilde ik ook graag.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Nou dames, wat hebben jullie gekregen?
Gast- Gast
Mijn vader en zijn vrouw geven ons kinderen op onze verjaardag €100,00. Maar omdat ik nog steeds bezig ben met een 'schuld' in te lossen, krijg ik al jaren niets meer. Wel krijg ik elk jaar de vraag wat voor kleinigheid ik wil op mijn verjaardag, omdat mijn stiefmoeder niet met lege handen wil aankomen, en sinds ik verslaafd ben aan de Orchidee, krijg ik elk jaar een roze Orchidee. (En serieus, vorig jaar zijn ze daarvoor bij verschillende Intratuins en tuincentrums geweest. Terwijl ik wist dat hij gewoon te koop was bij de AH. )
Gast- Gast
Doe jij niet langer dan een jaar met een Orchidee dan? Of heb je een huis vol
Gast- Gast
Pippa schreef:Doe jij niet langer dan een jaar met een Orchidee dan? Of heb je een huis vol
Enkel mijn oma weet hoe ze een Orchidee moet goed houden voor enkele jaren. Bij mij is hij dood als hij de blaadjes laat vallen. Ik kan hem een paar weken levendig houden, maar daarna is het echt wel gedaan met de Orchidee.
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Doe jij niet langer dan een jaar met een Orchidee dan? Of heb je een huis vol
Enkel mijn oma weet hoe ze een Orchidee moet goed houden voor enkele jaren. Bij mij is hij dood als hij de blaadjes laat vallen. Ik kan hem een paar weken levendig houden, maar daarna is het echt wel gedaan met de Orchidee.
Maar als de bloemblaadjes vallen, is je orchidee niet direct dood. Als je groene blad nog mooi is, leeft Je orchidee nog gewoon. Je kunt de stengel dan afknippen en je zult weer een keer een nieuwe stengel met bloemen krijgen. Ik heb orchideeën die 3 jaar niks meer deden, die nu weer volop in bloei staan Eentje kreeg zelfs een dubbele tak (maar mijn kat gaf de orchidee kopjes en de dubbele tak brak af )
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Doe jij niet langer dan een jaar met een Orchidee dan? Of heb je een huis vol
Maar als de bloemblaadjes vallen, is je orchidee niet direct dood. Als je groene blad nog mooi is, leeft Je orchidee nog gewoon. Je kunt de stengel dan afknippen en je zult weer een keer een nieuwe stengel met bloemen krijgen. Ik heb orchideeën die 3 jaar niks meer deden, die nu weer volop in bloei staan Eentje kreeg zelfs een dubbele tak (maar mijn kat gaf de orchidee kopjes en de dubbele tak brak af )
Dat vind ik echt knap. Mijn oma doet dat ook hoor. Ze gaf ook de tip om de plant onderin de pot water te geven. Hem een nacht te laten drinken en dan de volgende dag het water, dat hij niet op heeft gekregen, er weer uit te gooien.
Ik gooi hem weg.
Gast- Gast
Ik doe er echt niks bijzonders aan...ik geef ze standaard te weinig water maar volgens mij houden orchideeën er stiekem van om verwaarloosd te worden. Zodra wij katten in huis kregen die de bloempotten omver gooiden uit de vensterbank, kregen de orchideeën ineens weer takken en bloemen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Grappig. Ik heb alleen maar makkelijke planten in huis, maar een Orchidee geef ik altijd extra aandacht. Niet meer doen dus. Behandelen als alle andere planten in mijn huis.
Gast- Gast
Wat dingen van Blond Amsterdam van mijn zoon en man en verder een lijst voor fotolijstjes voor aan de muur, een klein wit kastje om eitjes in te bewaren en geld
Gast- Gast
Oorbellen, ketting en armband van TiSento.
Gast- Gast
Deze:
http://mamakado.nl/producten/2450-moederhanger-kleine-disc-met-voetje-en-geboortesteen
En een tattoo van B's naam bij de tattoo die al op mijn pols staat.
http://mamakado.nl/producten/2450-moederhanger-kleine-disc-met-voetje-en-geboortesteen
En een tattoo van B's naam bij de tattoo die al op mijn pols staat.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb gekregen op 7 juni
Een macro lens
Dvd
Theepakket van een cliënt
Douche pakket van een cliënt
Kandelaar en choco van een cliënt
Een mooie sjaal van een cliënt
Geld en taart van cliënt
Pakket met spelletjes snoepjes boekjes van vrienden
Boek Suzanne vermeer van zwager
Nog 3 boeken van een vriendin
Plantjes van vriendin
Een postvak van riverdale van schoonouders
En heel veel geld van mijn ouders, broers opa en oma en vrienden. En van dat geld heb ik paneel gordijnen gekocht
Een macro lens
Dvd
Theepakket van een cliënt
Douche pakket van een cliënt
Kandelaar en choco van een cliënt
Een mooie sjaal van een cliënt
Geld en taart van cliënt
Pakket met spelletjes snoepjes boekjes van vrienden
Boek Suzanne vermeer van zwager
Nog 3 boeken van een vriendin
Plantjes van vriendin
Een postvak van riverdale van schoonouders
En heel veel geld van mijn ouders, broers opa en oma en vrienden. En van dat geld heb ik paneel gordijnen gekocht
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik ben volgende maand jarig en wil graag mijn blond servies gaan uitbreiden, dus ik ga daar dingen van vragen. Ook wil ik graag een e reader hebben, Die ga ik van mijn ouders vragen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Haha door dit topic bedenk ik me dat ik eigenlijk ook bijna jarig ben!
Ik ga niks vragen voor mijn verjaardag en ga denk ik ook niks krijgen, het enige wat ik wil is mijn familie en vrienden om me heen
Ik ga niks vragen voor mijn verjaardag en ga denk ik ook niks krijgen, het enige wat ik wil is mijn familie en vrienden om me heen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Haha door dit topic bedenk ik me dat ik eigenlijk ook bijna jarig ben!
Dat wil ik ook altijd! Maar als ze iets meenemen zoals een bioscoopbon, leuk boek of mooie armband, sta ik niet te klagen..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Waarom krijg ik toch altijd ideeen nadat ik jarig ben geweest?
Ik heb gekregen
Ipad van mn vriend
Handdoeken van broertje
Douchepakket van vriendin
En voor de rest geld (mede ook omdat ik niks wist)
Ik heb gekregen
Ipad van mn vriend
Handdoeken van broertje
Douchepakket van vriendin
En voor de rest geld (mede ook omdat ik niks wist)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Van de week jarig geweest, heb best wel wat leuke dingen gekregen;
- Van een vriend een kaartje van een voetbalwedstrijd voor de Europa League, hij neemt me daar gezellig mee naartoe
- Een vriendin neemt me een avondje mee uit, we zien elkaar niet zo heel vaak dus vind dit erg gezellig, beetje bijkletsen en lol maken samen
- Een workshop cupcakes maken/versieren
- Bedel voor mijn Pandora armband
Verder gewoon geld en heel veel kaarten.
- Van een vriend een kaartje van een voetbalwedstrijd voor de Europa League, hij neemt me daar gezellig mee naartoe
- Een vriendin neemt me een avondje mee uit, we zien elkaar niet zo heel vaak dus vind dit erg gezellig, beetje bijkletsen en lol maken samen
- Een workshop cupcakes maken/versieren
- Bedel voor mijn Pandora armband
Verder gewoon geld en heel veel kaarten.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij gevraagd/vraag jij voor je verjaardag?
» Verjaardag kadotips gevraagd.
» Cadeautips gevraagd 50ste verjaardag moeder.
» Verjaardag oma 90 jaar
» Cadeau verjaardag 4 jaar (kinderfeestje)
» Verjaardag kadotips gevraagd.
» Cadeautips gevraagd 50ste verjaardag moeder.
» Verjaardag oma 90 jaar
» Cadeau verjaardag 4 jaar (kinderfeestje)
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: