Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

+43
Jeanette
sanne-84
Kowalski
Japie
snoezel
Lejow
Monte
Sarah1985
SparklingEyes
Caresses
MiKa
Poubelle
_Jet
Rouxxxe
Annemoontje
Hoochie
Muurvlindertje
Blond
Burn
kajaka88
Caramba
Prosecco
Silver
JD
Kaboutertje
Atelier Madame
Aziraphale
Mermaid
kwak
mosio
Femmem
Susan
Alex
Pompoen
silly-one
Makamba
Guus
Highway
Marin
Bazinga
_Lacey_
Middleme
Arwyn
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Mermaid do 3 mei 2012 - 9:04

Ik was vorige week jarig. Heb van mijn familie fotoboeken, kalander en bakspullen gekregen, van de ouders van mijn vriend een boek en verder nog douchespullen en bloemen. Van mijn vriend zelf heb ik niks gekregen, ja mailtjes en telefoontjes Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 394967 (hij is ook niet thuis ivm werk)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 9:05

Leuk om te lezen wat iedereen heeft gekregen of heeft gevraagd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Aziraphale do 3 mei 2012 - 9:06

Van mijn vriend heb ik RSI rollerskates gekregen dit jaar, plus bescherming, veters en gekleurde wieldop smile
Van mijn moeder €100, heb het op de bank gezet bij m'n spaargeld voor m'n tattoo. En ze heeft mij en m'n vriend mee uit eten genomen. Van m'n broers de Game of Thrones boekenset en twee Secret Circle boeken in het Engels. Verder heb ik het dit jaar niet gevierd maar zijn we lekker een paar dagen naar Rome geweest.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Atelier Madame do 3 mei 2012 - 9:17

Ik krijg een tas voor mijn instrument van mijn ouders, en een nieuwe muziekstandaard van mijn schoonouders. ga vanaf volgende week met een orkest meespelen omdat ik diploma heb gehaald dus vond dat wel leuk cadeautjes Very Happy.

Wat ik van mn vriend krijg weet ik niet, heb een lekkere relaxstoel gevraagd voor in de tuin, maar wil niet zo'n dure dus zal wel nog wat bijkomen.

Hij is overigens over 4 weken al jarig en ik heb nog geen idee wat te kopen..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Kaboutertje do 3 mei 2012 - 9:58

Ik heb als cadeautip cadeaubonnen genoemd. Ik heb bonnen gehad van Douglas, Ici Paris, H&M, VVV.
Verder heb ik nog staatsloten gehad, bloemen, een fles Apfelkorn, een waardebon voor een high tea, een plateau met Riverdale hartjes, Riverdale kaars en een foto van mijn hond ingelijst Very Happy Helemaal blij

Vond die bonnen ideaal!! Niet heel persoonlijk maar dan kun je lekker shoppen en met de bonnen afrekenen I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Alex do 3 mei 2012 - 10:43

тыквашка schreef:Hee grappig Alex, jij bent tegelijkertijd met mijn zusje jarig!

Grappig! Very Happy Ook al tegelijk met het zusje van Stoffie en het zusje van een andere vriendin. Hoe oud wordt je zusje?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  JD do 3 mei 2012 - 10:44

Ik ben over 2 weken jarig smile

Heb van mijn ouders een pannenset gevraagd.
Van vriendinnen een cadeaubon van de Veluwse Bron, omdat wij daar de dag na mijn verjaardag heengaan.

Van mijn opa krijg ik een horloge, heb ik zelf al uitgezocht een paar weken terug smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Silver do 3 mei 2012 - 11:03

Van mijn vriend een speciale wielrenrugzak. Van ouders arm en beenwarmers voor het wielrennen. En van de overige familie meer spulletjes voor wielrennen.
Van vrienden hema en tuincentrumbonnen. Kan ik mooi zelf leuke spulletjes van halen. En geld. Ook altijd handig.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Prosecco do 3 mei 2012 - 17:29

тыквашка schreef:Ik wacht even tot ik weet wat ik gekregen heb (ben 8 mei jarig, vier he de 19e), haha, anders is het zo'n teleurstelling ;-).
Mijn ouders en mijn oma geven zelden wat ik gevraagd heb en meestal zijn het dingen waar ik echt niets aan heb. Mijn man doet altijd heel erg zijn best, maar zit er qua smaak nog wel eens naast. Ik ben benieuwd wat het dit jaar word.

Toch juist handig om te plaatsen wat je wilt? ik zoek nog een cadeau idee :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Caramba do 3 mei 2012 - 18:55

Ik heb een fiets gevraagd en ook gekregen en datzelfde geldt voor een wandklok.
Verder weet ik niet meer wat ik gekregen heb. Is ook alweer 4 maanden geleden dat ik jarig was. Voor dit jaar zou ik nog niet weten wat ik zal vragen, ach nog een dik half jaar om dat te bedenken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:33

Ik vraag altijd boekenbonnen, maar of ik die krijg is altijd maar weer afwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:47

Ik was gisteren jarig! Heb het (nog) niet gevierd, maar wel wat gekregen van mijn man: 27 rode rozen, een lekkere witte wijn en een mooie ketting (zelf uitgezocht, haha).
Vanavond komen mijn opa en oma eten want die kunnen niet op de dag dat we het vieren. Ik vermoed dat ik van hen geld krijg.

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 2012-05-03%252023.31.10

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  kajaka88 do 3 mei 2012 - 20:02

Ik was bijna jarig toen het zo vroor en je kon schaatsen. Toen heb ik van mijn vriend mooie nieuwe Zandstra schaatsen gekregen voor mijn verjaardag. We zijn bijna tegelijk jarig, dus van zijn ouders hebben we geld gekregen voor een pannenset. Van mijn ouders heb ik een weegschaal en hoeslakens gekregen en verder van familie en vrienden geld..
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Burn do 3 mei 2012 - 20:52

Aan m'n ouders, broer + aanhang en zusje+ aanhang, ga ik een slipcursus vragen. Wil ik graag een keer doen.
Wat ik aan familie/vrienden ga vragen nog geen idee. Denk dat het geld wordt, om alvast te sparen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Pompoen do 3 mei 2012 - 21:06

Alex schreef:
тыквашка schreef:Hee grappig Alex, jij bent tegelijkertijd met mijn zusje jarig!

Grappig! Very Happy Ook al tegelijk met het zusje van Stoffie en het zusje van een andere vriendin. Hoe oud wordt je zusje?

Ze word 26 ;-). Niet echt een klein zusje meer.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:08

Op mijn lijstje van dit jaar staat:

vaatwasserbestendige theeglazen, goed cakeblik, staafmixer of blender, buggyhaak (kan je aan het handvat hangen/klikken en daar kan je dan weer boodschappentassen aanhangen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Pompoen do 3 mei 2012 - 21:09

Prosecco schreef:
тыквашка schreef:Ik wacht even tot ik weet wat ik gekregen heb (ben 8 mei jarig, vier he de 19e), haha, anders is het zo'n teleurstelling ;-).
Mijn ouders en mijn oma geven zelden wat ik gevraagd heb en meestal zijn het dingen waar ik echt niets aan heb. Mijn man doet altijd heel erg zijn best, maar zit er qua smaak nog wel eens naast. Ik ben benieuwd wat het dit jaar word.

Toch juist handig om te plaatsen wat je wilt? ik zoek nog een cadeau idee :P

Haha! Nou daarvoor is het helemáál niet handig, ik heb mijn verlanglijstje uitbesteed (aan A.) en geen idee wat ik wel of niet krijg. Ik heb o.a. een keukenmachine gevraagd of een bijdrage daaraan. Maar ik weet niet of ik iets in die richting krijg, anders zou ik aan iedereen een bijdrage voor een keukenmachine vragen, best onhandig eigenlijk zo!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:12

ow en van mijn ouders krijgen we een 3D-4D echo Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:17

Ik ben al jarig geweest en ik had van mijn vriend en zoontje een aantal dingen van Blond Amsterdam gekregen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Blond do 3 mei 2012 - 22:48

Ik ben over 3 weekjes jarig (met Pinksteren) en ik vraag:
- Nieuwe Pandora armband
- Pure Poison
- Sophie Kinsella - Mag ik je nummer even?
- Bonnen van Icentre (Kan ik een hoesje voor mijn Ipad kopen)

Verder moet ik er even over nadenken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Muurvlindertje do 3 mei 2012 - 23:05

Ik ben ook bijna jarig en vraag een Buddha to Buddha ring en armband aan m'n vriend.

Verder vraag ik ook het luchtje Narciso Rodriguez.

Je maakt me altijd blij met bonnen, voor wat dan ook.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 1:30

Ik was afgelopen weekend jarig. Heb van mijn vriend en zijn ouders een Iphone gehad (deel ervan nog zelf betaald). Van mijn ouders pannen en van mijn zus 2 kaartjes voor NKOTBSB en nog 2 blond mokken. Verder geld en bonnen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Annemoontje vr 4 mei 2012 - 1:33

Ik moet nog jarig worden deze maand. Ik heb in ieder geval geld en cadeaubonnen gevraagd. Beetje afgezaagd misschien, maar ik kan ze echt heel goed besteden momenteel. Er zijn nog zoveel dingen die ik echt nodig heb.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Rouxxxe vr 4 mei 2012 - 1:41

Ik was in maart jarig. Heb van m'n ouders een nieuwe telefoon, een foto-album en een mooie jurk gehad. Van m'n broer + schoonzusje een tijdschriftabbonement. En van m'n vriend een hele mooie digitale camera. Verder cadeaubonnen voor de Kruidvat, DA en boekenbonnen gehad, make up en geld.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  _Jet vr 4 mei 2012 - 1:41

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 NY8170

En nog:
- achterzitje
- fietstassen
- bonnen van Shoeby Fashion (ondertussen allemaal besteed aan kleding voor mijn dochtertje Embarassed )
- 2 boekjes om dieren te haken (+ benodigd materiaal)
- kaartje voor een theatervoorstelling
- 2 keer een douchepakket
- geld
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij voor je verjaardag gekregen/gevraagd dit jaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum