Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardag kadotips gevraagd.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verjaardag kadotips gevraagd. Empty Verjaardag kadotips gevraagd.

Bericht  studiebol wo 7 maa 2012 - 3:21

Met een week of 4 ben ik jarig, ik heb al tegen wat mensen gezegd wanneer ik mijn verjaardag vier en dan krijg ik de vraag wat ik wil hebben... Vind het erg lastig. Heb al wat kadobonnen door gegeven en twee boeken. Maar verder kom ik niet.

Wie heeft er tips??

Dan vroeg mijn vriend het gisteren ook... ook al zo lastig. Heb al een keer een hele mooie boedha to boedha ring gekregen, een josh armband. Zat zelf te denken dat een ketting misschien ook wel leuk is, maar weet niet zo goed wat ik dan zou willen en hij moet wel echt mooi zijn want zo vaak draag ik dat dan weer niet..

Dus jullie misschien ook daar tips voor?

En dan nog mijn ouders, vroegen het ook al.. ik weet het bij hun ook niet. Vaak krijg ik wel een wat duurder kado. Zoals vorig jaar een ligbed voor in de tuin.

Ik kan wel dingen voor de kids vragen, zoals zo'n tentje om in te slapen, een triptapstoel.. maar eigenlijk wil ik dat ook niet omdat ik jarig ben vind ik het ook wel leuk om gewoon zelf een kado te krijgen.

Dus ik kan wel tips gebruiken!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardag kadotips gevraagd. Empty Re: Verjaardag kadotips gevraagd.

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:33

Mi Moneda ketting aan je vriend, dan kun je aan andere mensen munten vragen I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardag kadotips gevraagd. Empty Re: Verjaardag kadotips gevraagd.

Bericht  Niekske wo 7 maa 2012 - 3:49

Ik vond het ook altijd moeilijk om dingen te verzinnen voor mijn verjaardag, daarom hou ik al een paar jaar een lijstje bij op lijstje.nl. Als ik iets leuks tegenkom, waar dan ook, zet ik het op die lijst en als het weer verjaardag/sinterklaas/kerst is, heb ik tenminste iets te vragen smile

Wat er nu oa op staat... lekkere doucheschuim van Rituals, losse thee van Simon Lévelt, thee infuser roerstaafjes, een blender/juicemaker, boeken, cd's... ik heb nog niet veel nieuwe inspiratie gehad na kerst zie ik smile maar denk aan dingen die je niet zo snel voor jezelf zou kopen, sieraden, lekkere dingen om mee te koken of te bakken of vraag een high tea aan je vriendinnen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardag kadotips gevraagd. Empty Re: Verjaardag kadotips gevraagd.

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:59

Boekenbonnen. Dat is altijd mijn favoriet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardag kadotips gevraagd. Empty Re: Verjaardag kadotips gevraagd.

Bericht  studiebol wo 7 maa 2012 - 4:37

Reva schreef:Mi Moneda ketting aan je vriend, dan kun je aan andere mensen munten vragen I love you I love you

Tja ik heb er naar gekeken maar ik vind het wel mooi.. maar ik weet nu al dat ik het niet vaak genoeg om doe en dan vind ik het zonde van zo'n kado.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardag kadotips gevraagd. Empty Re: Verjaardag kadotips gevraagd.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum