Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 jarige spuugt veel

4 plaatsers

Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty 2 jarige spuugt veel

Bericht  Jazzlyn do 3 mei 2012 - 7:21

Ons oudste zoontje heeft regelmatig last van zijn maagje. Net zoals nu. Heel de dag vrolijk en aan het spelen. Hij valt om 4 uur in slaap in de auto en ik til hem naar binnen en hij tukkelt nog lekker even verder bij mama op de bank. En hij wordt wakker en begint te spugen. Het is nu 8 uur en hij heeft al 4 a 5 keer vreselijk overgeven. En dan ook echt uit het niets. Het is zo zielig. Ventje is helemaal overstuur, het doet pijn , het is vies en hij vind het vreselijk om een rommel te maken.

Het is de laatste 2 maanden echter al een keer of 4 gebeurd. Ineens een hele avond niks anders doen dan spugen. Alles komt er dan uit. Hij heeft dan ook vaak wat verhoging, maar dat kan net zo goed van de stress en inspanning komen.

Waar kan zoiets vandaan komen? Herkent iemand dit?

Ik vraag dit omdat ik bang ben dat hij nog steeds erge reflux heeft, net zoals toen hij baby was en net zoals zijn moeder.. Erfelijkheid is een mogelijkheid namelijk. Het spugen gebeurd vaak na een prikkeling (bijv. hoesten, plat liggen, drukke dag) en dat is voor mij erg herkenbaar Cry
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Nana do 3 mei 2012 - 7:24

Mijn nichtje had dit ook en zij bleek glutenallergie te hebben. Zielig hoor! Sterkte.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Jazzlyn do 3 mei 2012 - 7:29

Hij heeft verschillende allergieen , maar ze kunnen er niet achter komen wat. Dat is gewoon balen. Ik vind het vreselijk dat hij dit ook nog heeft. Hij heeft al continue oorontsteking en astma en dan ook dat spugen nog.

Hij heeft vandaag niets bijzonders gegeten 2 koekjes en 1 hapje boterham. Want het eten gaat de laatste weken (sinds de baby er is ) echt knudde!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Susan do 3 mei 2012 - 7:48

Wat naar voor hem en voor jullie. Wat zegt de huisarts hiervan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Jazzlyn do 3 mei 2012 - 7:50

We lopen bij de kinderarts. Die weet dit nog niet. De afspraak is al 3 keer verzet. Volgende week vrijdag mogen we. Ben inderdaad benieuwd. We lopen daar voornamelijk vanwege zijn oren en de astma. Maarja kan ze hier ook gelijk naar kijken.

Ventje is zo zielig nu.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Susan do 3 mei 2012 - 8:00

Als het nog een keer wordt verzet dan zou ik toch maar eens naar de huisarts gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Jazzlyn do 3 mei 2012 - 8:08

Susan, weet je wat het probleem is? Ik voel me zon zeikerd. En dan zeg ik het even grof. L. heeft zon 13 a 14 keer per jaar ooronsteking, dan spreken we nog niet over de astma pieken, dus huisarts. Nu zaten we vrijdag met spoed bij de huisarts met A. omdat hij niet meer wakker wilde worden en dinsdag weer wegens de pijn bij het ventje. Ik durf amper meer te bellen. Omdat je ze bij wijze van spreken al hoort zuchten bij het horen van je naam. Ik heb gewoon 2 kindjes die niet helemaal gezond zijn 2 jarige spuugt veel 1371890812

De kinderarts was ziek, anders had ik morgen langs gegaan.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  meisjesmama do 3 mei 2012 - 8:29

Jazzlyn het is als of ik mijn eigen verhaal lees... wij lopen ook met beide kindje te rommelen met hun gezondheid. Ook ik voel me een zeur maar ben er wel achter dat je moedergevoel altijd moet volgen..
Sterkte!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jarige spuugt veel Empty Re: 2 jarige spuugt veel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum