Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer mag kater eten na narcose?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer mag kater eten na narcose? Empty Wanneer mag kater eten na narcose?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 5:01

Ons katertje is vandaag onder narcose geweest ivm zijn gebit (tandje getrokken...aaw Sad). Nu is hij weer thuis, begint langzaam weer wakker te worden, kijkt nog wel wat suf uit zijn ogen maar springt weer op de tafels en zeurt om eten. Ik snap dat hij vreselijke honger heeft, hij is al sinds gisteravond nuchter. De dierenarts zei dat hij vanavond weer wat mocht eten, maar iemand enig idee hoe laat dat dan is? Ik zou hem heel graag wat geven, maar dalijk verslikt hij zich ofzo vanwege die narcose...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag kater eten na narcose? Empty Re: Wanneer mag kater eten na narcose?

Bericht  Caro do 3 mei 2012 - 5:10

Ik zou hem eigenlijk gewoon goed in de gaten houden en kijken wanneer hij weer zichzelf is en niet meer zo suf. Dat lijkt me de beste indicatie..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag kater eten na narcose? Empty Re: Wanneer mag kater eten na narcose?

Bericht  TukTuk do 3 mei 2012 - 5:14

Ik zou ook kijken hoe helder hij is. Misschien anders gewoon iets zachts geven waar hij zich niet in kan verslikken? (Als je geen natvoer hebt, kan je ook zijn brokken in gekookt water laten wellen, even kwartiertje/half uurtje laten staan en dan ff prakken)
En met hele kleine beetjes beginnen, zodat hij niet gelijk teveel kan eten.

Drinkt hij wel al gewoon?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag kater eten na narcose? Empty Re: Wanneer mag kater eten na narcose?

Bericht  Muffin do 3 mei 2012 - 5:23

Zodra ze zich er goed genoeg voor voelen mogen ze al wel weer gewoon eten. Het is na narcose eerder opletten óf ze wel weer netjes gaan eten en drinken. De kans is wel behoorlijk dat het er weer uitkomt, onze kater at gisteren vrijwel direct weer, maar werkte het er ook vrij snel weer uit. Na een paar uur nam het zwalken ook af en hoefden we niet meer op te letten of hij van de bank viel.

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag kater eten na narcose? Empty Re: Wanneer mag kater eten na narcose?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum