Wanneer mag kater eten na narcose?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer mag kater eten na narcose?
Ons katertje is vandaag onder narcose geweest ivm zijn gebit (tandje getrokken...aaw ). Nu is hij weer thuis, begint langzaam weer wakker te worden, kijkt nog wel wat suf uit zijn ogen maar springt weer op de tafels en zeurt om eten. Ik snap dat hij vreselijke honger heeft, hij is al sinds gisteravond nuchter. De dierenarts zei dat hij vanavond weer wat mocht eten, maar iemand enig idee hoe laat dat dan is? Ik zou hem heel graag wat geven, maar dalijk verslikt hij zich ofzo vanwege die narcose...
Gast- Gast
Re: Wanneer mag kater eten na narcose?
Ik zou hem eigenlijk gewoon goed in de gaten houden en kijken wanneer hij weer zichzelf is en niet meer zo suf. Dat lijkt me de beste indicatie..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook kijken hoe helder hij is. Misschien anders gewoon iets zachts geven waar hij zich niet in kan verslikken? (Als je geen natvoer hebt, kan je ook zijn brokken in gekookt water laten wellen, even kwartiertje/half uurtje laten staan en dan ff prakken)
En met hele kleine beetjes beginnen, zodat hij niet gelijk teveel kan eten.
Drinkt hij wel al gewoon?
En met hele kleine beetjes beginnen, zodat hij niet gelijk teveel kan eten.
Drinkt hij wel al gewoon?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Zodra ze zich er goed genoeg voor voelen mogen ze al wel weer gewoon eten. Het is na narcose eerder opletten óf ze wel weer netjes gaan eten en drinken. De kans is wel behoorlijk dat het er weer uitkomt, onze kater at gisteren vrijwel direct weer, maar werkte het er ook vrij snel weer uit. Na een paar uur nam het zwalken ook af en hoefden we niet meer op te letten of hij van de bank viel.
Muffin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer met pot mee eten?
» wanneer eten met kinderbestek?
» eigengemaakt eten, wat wanneer?
» Vanaf wanneer meer eten
» Wanneer zelf eten en drinken?
» wanneer eten met kinderbestek?
» eigengemaakt eten, wat wanneer?