Kleding Condoleance
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleding Condoleance
Afgelopen week is de opa van een goede vriendin overleden.
Vanavond is de condoleance en daar ga ik met nog wat vriendinnen naartoe.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en heb geen idee of het gebruikelijk is om je dan in het zwart te kleden.
Ik moet zo al weg en ga vanavond in 1 keer door, en ik wilde eigenlijk iets met felle kleuren aan maar ik weet dus niet of dat zo gepast is..
Kan dat of zal ik toch iets stemmigers aantrekken?
Vanavond is de condoleance en daar ga ik met nog wat vriendinnen naartoe.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en heb geen idee of het gebruikelijk is om je dan in het zwart te kleden.
Ik moet zo al weg en ga vanavond in 1 keer door, en ik wilde eigenlijk iets met felle kleuren aan maar ik weet dus niet of dat zo gepast is..
Kan dat of zal ik toch iets stemmigers aantrekken?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Kleding Condoleance
Ik zou iets stemmigers aantrekken.
Helemaal in het zwart hoeft niet perse, maar knal kleurtjes vind ik voor die gelegenheid ongepast.
Kun je niet een ander shirtje meenemen oid?
Helemaal in het zwart hoeft niet perse, maar knal kleurtjes vind ik voor die gelegenheid ongepast.
Kun je niet een ander shirtje meenemen oid?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben 1x bij een condoleance geweest, en toen had ik gewoon een net jurkje met print aan, niemand was in het zwart toen overigens.
Gast- Gast
Als ik kijk naar de keren dat ik zoiets gehad heb wordt er tijdens zo'n avond door de meeste mensen niet echt op kleding gelet. Zelf houd ik er wel altijd rekening mee en laat knalkleuren inderdaad lekker thuis. Met grijs, blauw of zwart zit je dan altijd wel goed. Als je toch iets met kleur aantrekt kun je er misschien rekening mee houden dat de kleur niet overheerst ten opzichte van de rest van je kleding?
Gast- Gast
Thanks meiden.
Het wordt een jeans met een hemdje en een zwart vestje, dit kan ik gewoon meenemen.
Het wordt een jeans met een hemdje en een zwart vestje, dit kan ik gewoon meenemen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kleding SOS!
» H&M Kleding.
» DIY kleding
» Kleding van WE
» Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)
» H&M Kleding.
» DIY kleding
» Kleding van WE
» Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: