Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.

+3
Minx
Antibes
Caribbeanlover
7 plaatsers

Ga naar beneden

Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO. Empty Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.

Bericht  Caribbeanlover wo 29 feb 2012 - 10:33

Alana, een jonge meid van 18, ziet eruit als 10 een heeft allerlei ziektes. Volgens de artsen zou ze 6 jaar geleden kunnen overlijden, maar ze heeft het nog een aantal jaren volgehouden. Helaas is ze 24-01 overleden. Ze stond zo positief in het leven en we mogen ons gelukkig prijzen dat we gezond zijn (mocht dat zo zijn).

Vond het erg heftig om te zien, maar ook erg interessant.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO. Empty Re: Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 10:35

Heb ook een stukje gezien, heel heftig!

Gast
Gast

Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO. Empty Re: Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 10:35

Heftig is dat inderdaad. Ik werk zelf regelmatig als vrijwilliger bij Stichting Opkikker en dat zet je ook regelmatig weer even met je voeten op de grond. Mijn moeder heeft net vandaag weer een dag gehad voor een uitbehandeld kindje..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Caribbeanlover wo 29 feb 2012 - 10:37

Antibes schreef:Heftig is dat inderdaad. Ik werk zelf regelmatig als vrijwilliger bij Stichting Opkikker en dat zet je ook regelmatig weer even met je voeten op de grond. Mijn moeder heeft net vandaag weer een dag gehad voor een uitbehandeld kindje..

Wat erg zeg. Hoe oud is dat kind en wat heeft hij/zij?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 10:41

..

Laatst aangepast door Antibes op wo 29 feb 2012 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 29 feb 2012 - 10:51

Ontzettend erg zeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes wo 29 feb 2012 - 10:58

Ja, is enorm triest. Ik doe alleen mee aan superopkikkerdagen, dus daar komen meestal niet de uitbehandelde kindjes. Maar daar zie je weer tientallen gezinnen op een dag en dat is ook enorm heftig. Maar tegelijkertijd enorm mooi, aangezien die kinderen op die dag eigenlijk juist even NIET ziek zijn. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 1 maa 2012 - 8:39

Toen er werd gezegd dat ze nooit oud zou worden, wist ik op de een of andere manier dat er aan het einde verteld zou worden dat ze inmiddels overleden is.

Wat een mongool die presentator zeg. Begin 4.00 min. al ze verteld wat ze allemaal heeft lachte hij...........loser!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:53

Jij kijkt ook alleen maar van die programma's over andermans leed he?

Gast
Gast

Bericht  Minx do 1 maa 2012 - 11:31

Caribbeanlover schreef:

Wat een mongool die presentator zeg. Begin 4.00 min. al ze verteld wat ze allemaal heeft lachte hij...........loser!

Als ik dit zo zie lacht hij haar niet uit. Het is gewoon een hele vrolijke meid die er zelf het beste van maakt.

Nu de gehele aflevering gezien, en wat was die meid positief. Als ik ook zie hoeveel moeite de presentator er mee heeft om op het laatst te vertellen dat ze is overleden dan moet het een bijzonder meisje zijn geweest.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 do 1 maa 2012 - 11:56

Caribbeanlover schreef:Toen er werd gezegd dat ze nooit oud zou worden, wist ik op de een of andere manier dat er aan het einde verteld zou worden dat ze inmiddels overleden is.

Noem je hem loser terwijl je zelf nu met kwetsende scheldnamen gooit. Erg classy meisje.. Je bent inderdaad zoveel beter... Lees vooral mijn sarcasme in deze zinnen.

Caribbeanlover, wanneer leer je nou toch eens die zin: "een beter leven begint bij jezelf" uit je hoofd en doe je er wat mee. Zolang jij doet zoals je doet en praat zoals je praat (en keer op keer verbaasd zijn dat mensen naar tegen je doen) vind ik niet dat jij dit soort uitspraken kunt doen.
Vind het in elk geval empathisch (zoek maar op) dat deze documentaire je raakt. Dat is in elk geval een kroon op je, normaal, bijzonder(e) gedrag/uitlatingen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 12:03

Caribbeanlover schreef:Toen er werd gezegd dat ze nooit oud zou worden, wist ik op de een of andere manier dat er aan het einde verteld zou worden dat ze inmiddels overleden is.

Weet je wel een heel klein beetje wat deze man voelt? Let eens op je woorden.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 1 maa 2012 - 12:04

Marsy28 schreef:

Noem je hem loser terwijl je zelf nu met kwetsende scheldnamen gooit. Erg classy meisje.. Je bent inderdaad zoveel beter... Lees vooral mijn sarcasme in deze zinnen.

Caribbeanlover, wanneer leer je nou toch eens die zin: "een beter leven begint bij jezelf" uit je hoofd en doe je er wat mee. Zolang jij doet zoals je doet en praat zoals je praat (en keer op keer verbaasd zijn dat mensen naar tegen je doen) vind ik niet dat jij dit soort uitspraken kunt doen.
Vind het in elk geval empathisch (zoek maar op) dat deze documentaire je raakt. Dat is in elk geval een kroon op je, normaal, bijzonder(e) gedrag/uitlatingen.

Om op mijn hormonale ik-heb-niks-geleerd-op-de-pabo pad te blijven : +1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Marsy28 za 3 maa 2012 - 3:13

Ik kan het niet laten. Maar dan drop je dus weer eens een onverklaarbare post op het forum met een respectloze reactie, wordt er op gereageerd en heb je gewoon niet eens de ballen om te zeggen: "goh ja, misschien ga ik nu te ver, excuses". Wat zou je dat toch sieren Carribeanlover! Maar nee hoor, gewoon negeren en een andere ongenuanceerde post plaatsen. Getver, ik ben zo blij dat ik jou niet in het dagelijks leven ken.

(en nu geen moraalridders die zeggen dat er altijd mensen zoals ik zijn die dit nog even MOETEN benoemen en we het alleen zeggen omdat het CL is alsjeblieft. Misschien leert ze eindelijk eens een beetje sociaal correct te reageren als mensen haar er telkens op wijzen, anders dendert ze maar door)
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 3:22

Ik vond eigenlijk dat hij het heel leuk deed en ook lief voor haar was. Het zou eerder raar zijn als zij zat te giechelen en hij bleef er met een stalen gezicht naast zitten Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Ilargi zo 4 maa 2012 - 8:10

Marsy28 schreef:Ik kan het niet laten. Maar dan drop je dus weer eens een onverklaarbare post op het forum met een respectloze reactie, wordt er op gereageerd en heb je gewoon niet eens de ballen om te zeggen: "goh ja, misschien ga ik nu te ver, excuses". Wat zou je dat toch sieren Carribeanlover! Maar nee hoor, gewoon negeren en een andere ongenuanceerde post plaatsen. Getver, ik ben zo blij dat ik jou niet in het dagelijks leven ken.

(en nu geen moraalridders die zeggen dat er altijd mensen zoals ik zijn die dit nog even MOETEN benoemen en we het alleen zeggen omdat het CL is alsjeblieft. Misschien leert ze eindelijk eens een beetje sociaal correct te reageren als mensen haar er telkens op wijzen, anders dendert ze maar door)
+1

Heb het ook gezien, greep me erg aan..
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Vanilla Queen zo 4 maa 2012 - 11:31

Mooie aflevering. Van Jong zijn er nog meer mooie afleveringen. Persoonlijk vind ik Manuel leuker presenteren dan Klaas trouwens.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 4:43

Ik was zwaar onder de indruk van Alana's levenlust. Dan vraag je je op dat moment toch af wat we eigenlijk te klagen hebben..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: