Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

+2
Blond
Lousanne
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Lousanne di 30 okt 2012 - 1:50

Ik sta op het punt om het op te geven om dit seizoen nog nieuwe schoenen te vinden. Ik ben al zoo veel schoenenwinkels afgelopen, maar alles is het net niet: verkeerde kleur, hak te hoog, te duur, of juist te goedkoop (plastic) etc.

Wat ik zoek is als volgt:

Enkellaarsje
T liefst een mix van stoer en netjes.. met een riempje of gespje ofzo vind ik wel mooi..
Cognac bruin of (licht)grijs
Geen hoge hak, klein hakje mag, zo'n 'platte' hak vind ik juist mooi zeg maar..
Echt leer of suede (geen plastic)
Niet duurder dan 100 euro

Ik ben al bij oa de Invito, Ziengs, Dolcis en een hele grote Schuurman schoenen geweest, maar t was het dus allemaal net niet..

Jullie nog ideeën voor schoenen? Of ideeën voor leuke winkels die ik nog niet heb gehad?
Alvast bedankt!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Blond di 30 okt 2012 - 2:08

Www.leballon.nl?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 2:11

Sooco of Nelly hebben ook best een uitgebreide collectie.
Lastig he met zulke dingen? Als je het zoekt kan je het niet vinden, heb je er even geen geld voor of ben je er niet direct naar op zoek dan zie je het overal liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Lousanne di 30 okt 2012 - 2:13

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Le-ballon-taupe-spm-platte-enkellaars

Die website kende ik nog niet, maar deze bovenstaande vind ik heel leuk!
Maar, hier is geen winkel van waar je langs kan gaan of niet? Ik ben een complete nitwit op het gebied van online shoppen, dus dan moet ik het bestellen dus en wordt t gebracht? Verzendkosten gratis zie ik hier wel staan.. Maar dan kan je hem dus niet van tevoren passen enzo.. Hmm..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 2:15

Kijk even of retour zenden ook gratis is. Dan kan je het thuis passen en als het niet wat is dan is het ook zo weer terug gestuurd. Duurt iets langer, maar dan heb je dus hetzelfde 'pas' idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Blond di 30 okt 2012 - 3:05

Zowel verzenden als retourneren is gratis bij Le Ballon. Ik heb er maar 1x wat besteld, maar je hebt het snel in huis en het is geen probleem met terugsturen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Mizz_S di 30 okt 2012 - 6:07

Lousanne schreef:Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Le-ballon-taupe-spm-platte-enkellaars

Die website kende ik nog niet, maar deze bovenstaande vind ik heel leuk!
Maar, hier is geen winkel van waar je langs kan gaan of niet? Ik ben een complete nitwit op het gebied van online shoppen, dus dan moet ik het bestellen dus en wordt t gebracht? Verzendkosten gratis zie ik hier wel staan.. Maar dan kan je hem dus niet van tevoren passen enzo.. Hmm..

Die zijn leuk, ik heb ze in het zwart! Ik heb ze in mijn normale maat, maar ze zitten best strak met aantrekken, dus misschien wel fijn als je ff kunt passen! Ik heb ze gewoon in de winkel gekocht overigens.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Phileine di 30 okt 2012 - 6:11

Ik heb vorig jaar wat bij Le Ballon besteld en toen moest ik we 2,50 euro administratiekosten betalen, die ik niet terug heb gekregen (hele bestelling retour gezonden). Het is maar 2,50 euro, maar toch.

Ze hebben ook winkels, ik weet dat er sowieso in Utrecht een winkel van zit.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Mizz_S di 30 okt 2012 - 7:01

In Arnhem zit ook een winkel.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Jeanette di 30 okt 2012 - 22:10

En in Den Bosch zitten ze ook!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Jeanette di 30 okt 2012 - 22:16

Deze vind ik ook leuk. Zijn overigens van Shoeline, zit volgens mij ook bijna in iedere stad wel;

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
49,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
89,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
89,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
99,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
119,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
109,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
119,95 euro

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? 230
89,95 euro

En zie net op de site bij hen dat de verzendkosten trouwens gratis zijn en retourneren ook gratis is; http://www.shoeline.nl/
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Bliss wo 31 okt 2012 - 1:36

http://nl.avanceshoes.com/nl/merken/al-onze-merken/mezura/mezura-enkellaars-cognac-10193814-17.html

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Lousanne wo 31 okt 2012 - 2:44

Bedankt allemaal voor het meedenken! Ik vind het persoonlijk zelf ook fijner om in de winkel te passen.. Ik woon in het oosten van het land, dus le ballon is dan niet echt dichtbij..

Jeanette, een paar van de schoenen die jij hebt gepost vind ik ook leuk! (de 1e, 2e en laatste vooral!). Maar ik heb even gekeken, winkels hiervan zitten hier ook niet in de buurt (uithoek hier haha). Maar je kunt dus ook gratis retour sturen.. Wel iets om te overwegen, dan kan ik meerdere bestellen en dan uitkiezen.

Bliss, ik vind de laarzen die jij hebt gepost ook leuk, alleen net niet leuk genoeg, vind t kleurverschil wat minder Wink haha ik ben lastig..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil mij helpen laarsjes zoeken? Empty Re: Wie wil mij helpen laarsjes zoeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum