Landal Greenparks vs Centerpars
+10
Annemoontje
Lejow
Ella
Puggle
blondje1313
TukTuk
Kqip
_Summer
Blond
Muurvlindertje
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Landal Greenparks vs Centerpars
Wij zijn nu 2x naar Centerparcs geweest en het lijkt me leuk om volgend jaar eens een keer ergens anders naar toe te gaan. Ik heb laatst een brochure binnen gekregen van Landal Greenparcs en dat ziet er ook leuk uit
Wat vonden jullie van Landal Greenparks, welk park ben je geweest en is het leuker als Centerparcs of lijkt het veel op elkaar?
Wat vonden jullie van Landal Greenparks, welk park ben je geweest en is het leuker als Centerparcs of lijkt het veel op elkaar?
Gast- Gast
Re: Landal Greenparks vs Centerpars
Het zwembad in Landal is nooit wat aan, kil en lelijk opgezet, weinig te doen.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
het zwembad van `t Vennebos vind ik wel leuk hoor (wat ik me er nog van herinner toch) Denk dat dat ook per park verschild.
Gast- Gast
De parken van Centerparcs zijn mooier, vind ik. Daar betaal je ook voor:) Er zijn in veel gevallen meer voorzieningen, luxere Plaza en een mooier zwembad. De enige parken van Landal die ik wel leuk vind zijn Het Vennerbos en De Lomerbergen (dat zijn oude Centerparcs parken).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben een paar jaar geleden naar Landal Miggelenberg op de Veluwe geweest. Leuk park met voldoende faciliteiten. Het zwembad ziet er ook goed uit. Al denk ik dat de zwembaden van Center Parcs over het algemeen iets luxer zijn.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
Dat viel mij ook op in de bruchure dat de meeste zwembaden zo simpel zijn aangekleed. Zwembaden in Centerparcs zijn dan idd mooier
Gast- Gast
Centerparcs richt zich op mensen die in het park blijven. Daarom hebben ze winkeltjes, zwemparadijzen etc.. Landal richt zich meer op mensen die van het park afgaan en in de omgeving iets willen doen.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Je zou ook nog eens kunnen kijken naar Sunparks, is wel in België, maar zijn ook erg leuke parken over het algemeen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Razz, Vennenbos is echt wel leuk, stuk goedkoper ook dan Centerparcs. En ook in de omgeving wel bossen om te wandelen en een leuke binnenspeeltuin voor S. Er is ook een subtropisch zwembad als bij CP omdat het vroeg ook een CP-park was (ze werkten in elk geval tot voor kort ook vaak samen met de Kempervennen geloof ik).
Zelf gaan we ook naar andere Landalparken, voor zo'n kleintje is een groot zwembad toch niet zo belangrijk en de huisjes zijn redelijk goed (ligt er ook aan welke luxe je kiest).
Zelf gaan we ook naar andere Landalparken, voor zo'n kleintje is een groot zwembad toch niet zo belangrijk en de huisjes zijn redelijk goed (ligt er ook aan welke luxe je kiest).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik kan je het Vennebos en de Lommelbergen van Landal aanraden. Heb ook een paar anderen van binnen gezien, weet alleen niet meer waar dit was maar die vond ik tegenvallen. De huisjes zijn misschien beter van kwaliteit maar er is vaak geen parcplaza en de zwembaden vallen vaak ook tegen.
Gast- Gast
Het vennebos en de lommerbergen waren vroeger van center parcs. Vandaar dat die dus ook een zwembad net als center parcs hebben. Ik ben zelf 2 keer in de lommerbergen geweest en vond het wel leuk! Vennebos schijnt ook leuk te zijn.
Verder ben ik 2 keer in een landal park geweest, maar vind dat je dan echt voor de omgeving moet gaan want echt een leuk park en zwembad vind je eigelijk niet.
Sunparks ben ik vorig jaar geweest, bij de Molse meren in België. Was echt een verschrikkelijk huis wat helemaal oud en vies was. Heel het park was zoeizo oud. Ik geloof dat sunparks een paar center parcsen heeft over genomen vroeger, dat kun je ook wel zien want er s ook niks aan gedaan jarenlang! In dit park dan.
Ons bevalt center parcs het best. Je hebt nu ook veel parken waarvan de huisjes zijn vernieuwd. Wij gaan in september weer.
Verder ben ik 2 keer in een landal park geweest, maar vind dat je dan echt voor de omgeving moet gaan want echt een leuk park en zwembad vind je eigelijk niet.
Sunparks ben ik vorig jaar geweest, bij de Molse meren in België. Was echt een verschrikkelijk huis wat helemaal oud en vies was. Heel het park was zoeizo oud. Ik geloof dat sunparks een paar center parcsen heeft over genomen vroeger, dat kun je ook wel zien want er s ook niks aan gedaan jarenlang! In dit park dan.
Ons bevalt center parcs het best. Je hebt nu ook veel parken waarvan de huisjes zijn vernieuwd. Wij gaan in september weer.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vind alleen het Vennebos bij een centerparcs parc in de buurt komen. Volgens mij is het Vennebos vroeger van Center parcs geweest
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ja, wij zijn ook in de Lommerbergen geweest, vond ik erg leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben naar Landal in Vaals geweest. Echt een saai park. Het zwembad is een zwembad en verder niks erom heen, dus geen glijbaan erbij of iets. Er waren ook alleen maar ouderen baantjes aan het trekken daar in het zwembad. Het uiteten op het park viel ook zwaar tegen voor die (hoge) prijs, terwijl bij Centerparcs het eten wel altijd goed was. Ook de midgetgolfbaan die ze hadden stelde echt niks voor.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik vind Landal wel prettig, maar dat is omdat wij niet op zo'n park willen blijven en gewoon er op uit trekken.
Ben naar een park in Ooghduyne geweest, of in ieder geval in die buurt, wat op 5 minuten lopen van het strand ligt. Park an sich was wel wat saai, maar de omgeving niet. Ook het park Landal Residence op Terschelling is mooi! heerlijk ruime appartementen, maar ook hier kwamen we weer voor de omgeving en niet voor het park.
Anders is Roompot misschien nog een optie? Geen idee of dat duurder of niet is, trouwens!
Ben naar een park in Ooghduyne geweest, of in ieder geval in die buurt, wat op 5 minuten lopen van het strand ligt. Park an sich was wel wat saai, maar de omgeving niet. Ook het park Landal Residence op Terschelling is mooi! heerlijk ruime appartementen, maar ook hier kwamen we weer voor de omgeving en niet voor het park.
Anders is Roompot misschien nog een optie? Geen idee of dat duurder of niet is, trouwens!
Gast- Gast
Ik ben in de slufervallei op Texel geweest, een mooi park maar écht niet te vergelijken met CP. Maar nu is de sluftervallei denk ik ook meer een park voor echte natuurliehebbers, er was weinig te doen (zwembad, midgetgolf en een restaurant en kampwinkel geloof ik).
Persoonlijk zou ik voor CP gaan, maar ik ben dan ook echt een CP fan....
Persoonlijk zou ik voor CP gaan, maar ik ben dan ook echt een CP fan....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
over het algemeen zijn de huisjes van landal mooier, unieker.
zwembaden in cp warmer, luxer, leuker..
zwembaden in cp warmer, luxer, leuker..
troela- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 39
Registratiedatum : 06-02-12
Lommerbergen is heel leuk park met leuk zwembad. Binnekort gaan we weer een keertje terug.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gaan ook liever naar Landal. Maar dat komt omdat we toch niet zoveel geven om zo'n groot plaza en een zwembad. Want die stellen niet veel voor. Landal heeft leukere huisjes, stuk goedkoper en op meerdere plekken.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» landal de Vers
» Bubbelbad Landal
» Landal Winterberg
» Landal land van bartje
» kindvriendelijk landal-park
» Bubbelbad Landal
» Landal Winterberg