Navelbreuk
+3
Ezzer
Niene
Lejow
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Navelbreuk
Mijn dochter heeft een navelbreukje hebben ze vanmorgen op t CB gezien, het is nu aangestipt met zilvernitraat. Ik moet t nu in de gaten houden en evt volgende week opnieuw laten aanstippen, het moet vanzelf weer over gaan volgens de arts.
Wie van de kindjes heeft dit ook / gehad?
En is het vanzelf goed genezen?
Wie van de kindjes heeft dit ook / gehad?
En is het vanzelf goed genezen?
Gast- Gast
Re: Navelbreuk
S had ook een navelbreukje dat is toen vanzelf goed gekomen ze hebben daar niks aangedaan. Waarom hebben ze het aangestipt?
Gast- Gast
Ik heb dat vroeger gehad (lees ruim 26 jaar geleden dus). Toen werd mijn naveltje ook aangestipt en dat gebeurde met een pen die je voorheen altijd moest 'breken'. Er waren alleen nieuwe pennen op de markt gekomen, en de kraamverzorgster wist dit niet, dus brak die pen en stipte mijn naveltje aan.
De vloeistof is toen over heel mijn buikje heen gekomen, waardoor mijn buikje eerstegraads verbrand is geweest.
Het enige wat ik er (gelukkig) aan over gehouden heb, is een rare navel
De vloeistof is toen over heel mijn buikje heen gekomen, waardoor mijn buikje eerstegraads verbrand is geweest.
Het enige wat ik er (gelukkig) aan over gehouden heb, is een rare navel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wild vlees stippen ze aan met zilver nitraat,navelbreukje zit onder de huid en kan op den duur vanzelf weg gaan. Mijn dochter had het ook,die is er vorig jaar aan geholpen,netjes dichtgemaakt en nergens geen last meer van
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Onze zoon had ook een navelbreukje. Het is vanzelf over gegaan. Als tip kregen wij mee om de luier goed dicht te doen rond de navel zodat hij niet naar buiten kan. Dit zou het genezingsproces bevorderen.
We moesten alleen contact opnemen op het moment dat hij er last van zou krijgen.
We moesten alleen contact opnemen op het moment dat hij er last van zou krijgen.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ja hier had L een navelbreuk... het zou vanzelf over gegaan werd gezegd en ze heeft nu al een maand of 2 een gewone navel. Hij is niet aangestipt en ook hoefde wij niks speciaals met de luier te doen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ezzer schreef:Onze zoon had ook een navelbreukje. Het is vanzelf over gegaan. Als tip kregen wij mee om de luier goed dicht te doen rond de navel zodat hij niet naar buiten kan. Dit zou het genezingsproces bevorderen.
+1
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een navelbreuk wordt niks aan gedaan ze houden het wel in de gaten. maar naar mijn idee is t al een heel stuk bijgetrokken behalve als ze huilt dan is die groot!
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Bedoelen jullie niet wild vlees, dat stippen ze met zilvernitraat, hebben ze bij M ook gedaan en 1 week later was het mooi dicht.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: