Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke camera is geschikt voor mij?

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke camera is geschikt voor mij?  - Pagina 2 Empty Re: Welke camera is geschikt voor mij?

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 23:47

Hmm dat is wel goed om te weten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke camera is geschikt voor mij?  - Pagina 2 Empty Re: Welke camera is geschikt voor mij?

Bericht  Dennenappel vr 4 mei 2012 - 3:30

Wauw, wat heerlijk om er zoveel over te lezen!

Zelf heb ik ook de Nikon D50 en D70 getest. De laatste vond ik vrij zwaar, vooral met een telelens erop.

Ik ben het met jullie eens dat ik goed de tijd moet nemen om te kiezen en niet overhaast moet doen. Echter loop ik hier al maanden mee en ga eind volgende week al weg (lekker handig).
Ik ga dinsdag naar Cameranu, ga veel testen en uitproberen. Ik koop er dan pas een als ik er echt een goed gevoel bij heb. Anders wordt het toch na de vakantie voor mij.

Marin, ik heb al eerder over de Nikon 1 nagedacht, maar weet daar eigenlijk te weinig over. Ik ga er daarom nu het e.a. over opzoeken en deze ook in de winkel testen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Marin vr 4 mei 2012 - 3:31

Ja, m'n stiefmoeder heeft de Nikon 1, en ik heb er wel eens even mee gespeeld, maar nog niet zodanig mee getest dat ik weet of ie ook aan jouw eisen voldoet. Ik denk dat je zelf meer baat hebt bij een instapSLR.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: