Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben op zoek naar een autootje!

+25
Liz
patjuhhh
Champagne
MiKa
Pancake
Kerel
Minx
Rizzo
Joli86
mzcharlotte
zwaai zwaai
Zwerver
rianne287
Atelier Madame
Toet
Mizz_S
Highway
Beachgirl
Zonnetje
Blond
mickey
Rovine
Puggle
Penny Blossom
Pannetoet
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben op zoek naar een autootje! Empty Ik ben op zoek naar een autootje!

Bericht  Pannetoet zo 29 apr 2012 - 3:54

Hoii meiden..

Ik zit te overwegen om een leuke, kleine auto aan te schaffen maar ik heb echt totaal geen verstand van auto's dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..!

Ik zoek een auto die compact en klein is (opel corsa, fiat seicento, dat formaat zeg maar), een auto die lekker zuinig rijd en niet al te duur is in onderhoud, benzine, verzekering en wegenbelasting. Het maakt niet uit of het een oud autootje is want hij hoeft in principe maar 3 tot 5 jaar mee te gaan.

Kunnen jullie mij helpen en hebben jullie misschien nog tips/adviezen waar ik op moet letten..?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben op zoek naar een autootje! Empty Re: Ik ben op zoek naar een autootje!

Bericht  Penny Blossom zo 29 apr 2012 - 3:59

Ik heb net mijn eerste autootje verkocht. Een opel corsa uit 1994.