Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

+20
Arwyn
Aziraphale
Blond
Ibbeltje
Raindrop
Diese
Plien84
Sugarfall
Jeanette
Ugly Betty
schuddebuikje
marjoleinnn
VanillaRose
Toet
Atelier Madame
Zwerver
Twellie
Rovine
Poubelle
Caroow
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Ibbeltje zo 29 apr 2012 - 9:03

Toet schreef:Haha nou sorry hoor maar het verschil tussen jouw jurkjen en die van je schoonmoeder is zeker 15 centimeter.

Idd. Kijk maar eens tot waar jouw jurkje komt en die van je schoonmoeder. Die komt echt wel dichter bij de knie als die van jou.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Aziraphale zo 29 apr 2012 - 11:05

Ik vind de jurk van je schoonmoeder echt heel mooi smile Ook de jurk die Discordia linkte van Esprit vind ik mooi.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Krullebol zo 29 apr 2012 - 12:32

Misschien een rare gedachte, maar als de dresscode grijs is, dan zou je toch ook een gekleurd jurkje met bv een grijs bolero'tje of iets kunnen doen? Of een andere kleur met grijs?
Ik had zelf bij een bruiloft waar de dresscode roze had, een grijs jurkje met veel roze bloemen erop.
Want inderdaad,grijs staat niet iedereen maar kun je wel een combineren met iets anders.
Waarschijnlijk is mijn smaak heel anders, maar een trouwfoto met je daggasten waarin iedereen alleen grijs is, zou ik niet zo mooi vinden smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum