Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

+20
Arwyn
Aziraphale
Blond
Ibbeltje
Raindrop
Diese
Plien84
Sugarfall
Jeanette
Ugly Betty
schuddebuikje
marjoleinnn
VanillaRose
Toet
Atelier Madame
Zwerver
Twellie
Rovine
Poubelle
Caroow
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Sugarfall za 28 apr 2012 - 4:50

Ik vind hem ook echt te kort. Het scheelt wel een heel stuk met het jurkje van je schoonmoeder hoor, haha. Ik vind het ook wel een lastige kleur voor in de zomer, grijs, zeker als het je normaal al niet zo leuk staat. Maar ik zou toch voor een ander jurkje gaan, ik vind het jurkje van Powerbabe wel leuk en die schuddebuikje plaatste ook!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Plien84 za 28 apr 2012 - 8:08

Powerbabe schreef:Dan vind ik dit zomerser en feestelijker:

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Image4xl
Doch ook niet helemaal wat ik zocht en ook nog kort haha.

Deze vind ik idd ook leuk!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Diese zo 29 apr 2012 - 1:14

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Zigga-jurk-grijsWat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Image1xlWat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Article16796234



Ik vind jouw jurkje echt te kort

Misschien nog:

http://www.zalando.nl/manoukian-pleated-mercedes-cocktailjurken-grijs-m6721c02n-102.html

Lijkt me trouwens wel saai, iedereen in het grijs :shock:


Laatst aangepast door Diese op zo 29 apr 2012 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:28

(rest van het topic nog niet gelezen)

Ik vind 'm te kort en te bloot en niet erg feestelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:29

Powerbabe schreef:Doch
I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:34

Ik vind m ook te kort voor een bruiloft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Raindrop zo 29 apr 2012 - 2:28

Het jurkje staat je heel erg leuk. Ik vind hem alleen wel te kort voor een bruiloft.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 2:37

Ik vind zo'n kort jurkje niet per definitie verkeerd, maar het lijkt alsof hij jou te kort is.

Ik zou toch gaan voor een ander modelletje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 2:42

Nee, niet mijn smaak. En ik zou het zeer zeker ook niet naar een bruiloft aan doen, daar vind ik hem te kort voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Caroow zo 29 apr 2012 - 2:46

Ik liet hem gister aan mijn schoonfamilie zien, ze vonden hem allemaal leuk, ook de bruid. Dus nu twijfel ik helemaal..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Ibbeltje zo 29 apr 2012 - 2:50

Ik vind hem voor de gelegenheid ook te kort, maar wel mooi. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 2:52

Pixie schreef:Het jurkje op zich vind ik wel leuk maar ik vind het voor de gelegenheid te bloot en te kort.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 2:59

Je meot doen waar jij je goed bij voelt! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Blond zo 29 apr 2012 - 3:05

Ik vind hem te kort. Ik zou me onwijs ongemakkelijk voelen in een jurkje die met de eerste beste windvlaag je bibs toont.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 3:06

Anniej_S schreef:Je meot doen waar jij je goed bij voelt! smile

+1

Maar je moet je er wel leuk in kunnen bewegen denk ik? Het is ook zowat als je de hele dag stil moet staan/zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 3:52

Caroow schreef:Ik liet hem gister aan mijn schoonfamilie zien, ze vonden hem allemaal leuk, ook de bruid. Dus nu twijfel ik helemaal..

Maar kun je wel bukken :P

Ik zou me heel ongemakkelijk voelen als er een vlaagje wind is en mijn billen komen er onderuit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 5:26

Ik vind hem erg leuk. Als zelfs de bruid hem leuk vindt zou ik het gewoon doen. Wel mss een bolero voor als het wat kouder is, weet niet wanneer het is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 6:49

Caroow schreef:Ik liet hem gister aan mijn schoonfamilie zien, ze vonden hem allemaal leuk, ook de bruid. Dus nu twijfel ik helemaal..

Als je schoonfamilie, de bruid en jij hem leuk vinden is het klaar toch Very Happy
Ik vind hem erg kort, maar de foto is denk ik ook wel uit een beroerde hoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Aziraphale zo 29 apr 2012 - 7:10

Ik vind het geen leuk jurkje en ik vind eerlijk gezegd dat het niet zo mooi staat. Beetje propperig en veel te kort, zeker voor een bruiloft.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Arwyn zo 29 apr 2012 - 7:14

Ik vind het een leuk jurkje en hij staat je zo te zien ook goed, maar hij is net een laagje te kort..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Jerry zo 29 apr 2012 - 8:29

Ik vind 'm ook te kort Rolling Eyes
En 't verschil tussen de lengte van jouw jurkje en die van je schoonmoeder is wel groot: die van haar is net boven de knie, die van jou net onder je kont Razz
Ben vorig jaar op een bruiloft geweest waar een meisje ook een iets te kort jurkje aan had 's avonds op het feest. Je hoorde iedereen er telkens over smoezen en allemaal blikken haar kant op gaan, dat wil je denk ik ook niet..
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  yes1984 zo 29 apr 2012 - 8:47

Ik vind het meer een tuniek dan een jurkje. Ik vind hem wat te kort.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Discordia zo 29 apr 2012 - 8:54

Te kort en te jeugdig.

Ik zou een stijlvolle grijze jurk kiezen en aankleden met (hard)roze accenten.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken-rokken/esprit-women-collection-jurk/C21_1A1_1A1_526810/?KW1=47206&PRmin=0&PRmax=280&KAPRmin=0&KAPRmax=28000&F=1,2,19,17,6&SM=0

http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoenen/pumps/bella-diva-pump/C21_1A2_A27_994134/?KW4=526222&PRmin=10&PRmax=265&KAPRmin=1000&KAPRmax=26500&F=2,19,4,17&SM=0

Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 8:57

Maar zeiden ze niet dat ze m leuk vinden om je niet te beledigen?
Ik vind t nl meer een tennisjurkje Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Toet zo 29 apr 2012 - 9:00

Haha nou sorry hoor maar het verschil tussen jouw jurkjen en die van je schoonmoeder is zeker 15 centimeter.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto) - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van dit jurkje? (Met foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum