Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veet roll on wax

2 plaatsers

Ga naar beneden

Veet roll on wax Empty Veet roll on wax

Bericht  Jerry za 28 apr 2012 - 0:14

Met mijn onthaar-preoccupatie heb ik gister weer eens wat nieuwe gekocht (was voor 50% korting bij de Kruidvat): het veet roll on wax-apparaat. Een elektrisch apparaatje waar je een harspatroon indoet dat wordt opgewarmd en vervolgens kun je de hars op je benen (of wherever) smeren en vervolgens zo'n lappie erop drukken en eraf trekken.

Heb gister m'n oksels ermee gedaan ( :affraid: ) en ga morgen m'n benen ermee doen. Tot nu toe wel een goede aankoop, nu op zoek naar goedkope patronen (de veet-navulpatronen zijn 10 euro) angel

Wie heeft deze ook? Hoe bevalt ie bij jou?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veet roll on wax Empty Re: Veet roll on wax

Bericht  Roodtomaatje za 28 apr 2012 - 0:18

Ik heb hem ook al een paar keer in mn handen gehad! Maar toch steeds terug gelegd.
Epileer mijn benen en oksels altijd met mijn epilady, maar vind mijn bikinilijn altijd te pijnlijk met dat ding..
Zou dit daarvoor geschikt zijn den je?


Laatst aangepast door Roodtomaatje op za 28 apr 2012 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veet roll on wax Empty Re: Veet roll on wax

Bericht  Jerry za 28 apr 2012 - 0:28

er wordt wel gezegd dat 'beginnende harsers' beter alleen de armen en de benen kunnen doen... Ik ga m'n bikini-area er ook mee doen, maar gebruik al langer hars (meestal van die koude wasstrips)
En als je je bikinilijn nog nooit geëpileerd/geharst hebt, 't doet wel pijn ja smile

openingsposts hoef je trouwens niet te quoten silent
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veet roll on wax Empty Re: Veet roll on wax

Bericht  Roodtomaatje za 28 apr 2012 - 0:31

Jerry schreef:er wordt wel gezegd dat 'beginnende harsers' beter alleen de armen en de benen kunnen doen... Ik ga m'n bikini-area er ook mee doen, maar gebruik al langer hars (meestal van die koude wasstrips)
En als je je bikinilijn nog nooit geëpileerd/geharst hebt, 't doet wel pijn ja smile

openingsposts hoef je trouwens niet te quoten silent
Haha, oeps! Thanks voor de tip smile

Heb mijn bikinilijn regelmatig geëpileerd (en geharst), alleen vind het echt heel pijnlijk met mijn epilady en ik heb het idee dat het te "grof" gaat. Heb daarna altijd blauwe plekken en last van ingroeiende haartjes.. Dus misschien is dat Veet ding wel een optie!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veet roll on wax Empty Re: Veet roll on wax

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum