Veet EasyWax
+6
ExpressoB
Rush
Schaapke
Jerry
Arwyn
Muus
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Veet EasyWax
Heeft iemand deze al gebruikt?
Ik kan hem met de voordeelkaart van kruidvat met 50% korting kopen, maar ik stond te twijfelen toen ik de doos in handen had.
Nu heb ik geen goede ervaringen met waxen, alle wax is zo moeilijk verwijderbaar en de haartjes zitten er nog na heel wat pijn lijden.
Ik kan hem met de voordeelkaart van kruidvat met 50% korting kopen, maar ik stond te twijfelen toen ik de doos in handen had.
Nu heb ik geen goede ervaringen met waxen, alle wax is zo moeilijk verwijderbaar en de haartjes zitten er nog na heel wat pijn lijden.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Veet EasyWax
Ik heb hem wel gehaald met die korting. Voor 12,50 durfde ik het nog wel aan, haha.
Heb hem gistermiddag gebruikt en het viel mij alles mee! Deed niet echt veel pijn, de was is heerlijk warm en het doekje voor erna is ook fijn. Wat wel jammer is, is dat er eigenlijk wat te weinig strips bij zitten en dat ze die niet los als navul hebben. De restjes verwijderen was ook prima te doen.
Ik moet alleen nog oefenen, want de achterkant van mijn onderbenen wilde niet echt goed lukken, haha. Ook heb ik op sommige stukjes het idee dat de haartjes gebroken zijn ipv er uit getrokken.. Nou had ik ook wel een beetje te lange haartjes volgens mij, daar kan het ook aan gelegen hebben.
Ik geef het iig zeker nog een tweede kans!
Heb hem gistermiddag gebruikt en het viel mij alles mee! Deed niet echt veel pijn, de was is heerlijk warm en het doekje voor erna is ook fijn. Wat wel jammer is, is dat er eigenlijk wat te weinig strips bij zitten en dat ze die niet los als navul hebben. De restjes verwijderen was ook prima te doen.
Ik moet alleen nog oefenen, want de achterkant van mijn onderbenen wilde niet echt goed lukken, haha. Ook heb ik op sommige stukjes het idee dat de haartjes gebroken zijn ipv er uit getrokken.. Nou had ik ook wel een beetje te lange haartjes volgens mij, daar kan het ook aan gelegen hebben.
Ik geef het iig zeker nog een tweede kans!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oke dat klinkt al beter dan mijn ervaring
En als je strips opzijn gebruik je dan van een ander merk? Want anders heb je er ook niet veel aan toch?
En als je strips opzijn gebruik je dan van een ander merk? Want anders heb je er ook niet veel aan toch?
Muus- Prater
Ik heb extra zuinig gedaan met die strips, dus kan zelf nog wel even vooruit.
Die strips kun je volgens mij wel ergens op internet vinden hoor!
Die strips kun je volgens mij wel ergens op internet vinden hoor!
Arwyn- Ratel
https://yescafe.actieforum.com/t25778-veet-roll-on-wax?highlight=veet+easywax
Ik vind 'm erg fijn. Alleen inderdaad zijn de strips heel snel op. Je kunt wel een aantal keren achter elkaar dezelfde strip gebruiken (je kunt er wel een paar banen mee doen zegmaar).
Bij www.thewaxingshop.nl heb ik een grote rol 'strips' gekocht (100 meter, kan er even mee vooruit ) en die doet 't goed in combi met de hars. Alleen helaas nog geen goedkope navul-patronen gevonden. Maar je doet er best lang mee (als je 'm in 't licht houdt, zie je wel hoeveel eruit mist).
Ik vind 'm erg fijn. Alleen inderdaad zijn de strips heel snel op. Je kunt wel een aantal keren achter elkaar dezelfde strip gebruiken (je kunt er wel een paar banen mee doen zegmaar).
Bij www.thewaxingshop.nl heb ik een grote rol 'strips' gekocht (100 meter, kan er even mee vooruit ) en die doet 't goed in combi met de hars. Alleen helaas nog geen goedkope navul-patronen gevonden. Maar je doet er best lang mee (als je 'm in 't licht houdt, zie je wel hoeveel eruit mist).
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
In Duitsland is het trouwens goedkoper.
Het start pakket is daar 20,- en de navullingen 8,-
Als ik lees hoe lang je er mee kunt doen, vind ik 8,- helemaal niet zo duur eigenlijk.
Het start pakket is daar 20,- en de navullingen 8,-
Als ik lees hoe lang je er mee kunt doen, vind ik 8,- helemaal niet zo duur eigenlijk.
Arwyn- Ratel
vorig jaar in Frankrijk heb ik van die kant-en-klare strips van Veet gekocht. Ik hoop een beetje dat alles van Veet daar goedkoper is, dan sla ik daar een paar van die navullers in deze zomer
Jerry- Ratel
Misschien heb je hier iets aan?
http://www.beautylab.nl/2012/05/getest-veet-easywax/
http://www.beautylab.nl/2012/05/getest-veet-easywax/
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Wat erg, ik lees al heel lang mee op dit forum en heb het gemist, maar ook bij beautylab haha!
(Ik zal de volgende keer eerst de zoekfunctie gebruiken)
Maar aan jullie reacties en ervaringen heb ik inderdaad veel! Ik ga het proberen denk ik..
(Ik zal de volgende keer eerst de zoekfunctie gebruiken)
Maar aan jullie reacties en ervaringen heb ik inderdaad veel! Ik ga het proberen denk ik..
Muus- Prater
Bestaat dat chemische spul nog wat je haartjes los laat zitten en wat je dan met zo'n schrapertje weg moest halen?
Dat was echt awesome spul!
Dat was echt awesome spul!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ligt nog wel bij de Action dacht ik!
Arwyn- Ratel
Okay! Site van Veet loopt vast op mn telefoon, dus kan het niet checken haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Met dat spul van Rush daar deed ik vroeger altijd mijn wenkbrauwen mee haha!
Muus- Prater
Maar daarmee haal je t haar niet met de wortel weg. Das toch gewoon ontharingscreme?
Jerry- Ratel
Geen idee, maar dan hoefde ik sowieso een dikke week niet weer haha. Vond ik wel fijn altijd!
Rush- Lady Post-a-lot
Arwyn: als je haartjes breken, is vaak het probleem dat je niet dicht genoeg bij de huid eraf getrokken hebt. Snap je wat ik bedoel? (beetje kromme zin).
Rush: dat was chemische troep, volgens mij kun je het nog steeds kopen hoor. Ik heb het toen terug gebracht, kon er niet tegen, drama was dat.
Rush: dat was chemische troep, volgens mij kun je het nog steeds kopen hoor. Ik heb het toen terug gebracht, kon er niet tegen, drama was dat.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Arwyn: als je haartjes breken, is vaak het probleem dat je niet dicht genoeg bij de huid eraf getrokken hebt. Snap je wat ik bedoel? (beetje kromme zin).
.
Dat gebeurt bij mij ook wel... Maar hoe voorkom je dat? De hele haar zit toch ingepakt in hars... Of zijn ze dan te lang ofzo?
Jerry- Ratel
Ah, dan moet ik dus echt gewoon heel veel oefenen!ExpressoB schreef:Arwyn: als je haartjes breken, is vaak het probleem dat je niet dicht genoeg bij de huid eraf getrokken hebt. Snap je wat ik bedoel? (beetje kromme zin).
Arwyn- Ratel
Ja lastig uit te leggen. Zo dicht mogelijk van je huid af trekken. Dus probeer niet omhoog, dan breken ze. Als je hars niet warm genoeg is, kan het ook door komen.
die veet easywax heeft 'de perfecte temperatuur' zo 't schijnt... Dus de strips vlak langs de huid eraf trekken?
Gebeurt trouwens vaak bij m'n knieën dat de haartjes breken. Ook wel logisch dan, omdat ik dan de strip 'om n bocht' eraf moet trekken en ik niet de hele bocht de strip kort op de huid hou...
Gebeurt trouwens vaak bij m'n knieën dat de haartjes breken. Ook wel logisch dan, omdat ik dan de strip 'om n bocht' eraf moet trekken en ik niet de hele bocht de strip kort op de huid hou...
Jerry- Ratel
Ja dat bedoel ik. Knie is ook lastig hoor. In gedeeltes lukt het wel.
Ik heb hem laatst ook gekocht heb er nog een andere vulling bijgehaald want vond de roze een klein beetje tegen vallen. Prima ding verder! je kunt ook een (oud)dun katoenen laken nemen in stukken knippen, lapjes maken. Ik had ook niet genoeg strips, had wel extra bij gekocht maar ook deels met de lapjes gedaan. De haartjes moeten echt langer zijn dan je denkt.
Ik had geen goed licht dus had nog wat kleine stukjes overgeslagen, ff plukken met de pincet:P ook de haartjes die niet lang genoeg waren, kost even tijd maja heb je ook weer kale benen;) Ik doe overigens alleen mijn bovenbenen. Hars ze al jaren zelf, heb er tenslotte voor geleerd
Ik had geen goed licht dus had nog wat kleine stukjes overgeslagen, ff plukken met de pincet:P ook de haartjes die niet lang genoeg waren, kost even tijd maja heb je ook weer kale benen;) Ik doe overigens alleen mijn bovenbenen. Hars ze al jaren zelf, heb er tenslotte voor geleerd
Ik kan daar niet tegen, ik krijg er enorme brandplekken van
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zijn meer mensen die heftig reageren op wax-hars. Ik heb ooit eens die ontharings crème van veet geprobeerd, daar kon ik dus niet tegen! wat een rot spul is dat zeg, ben terug gegaan en heb mijn geld terug gekregen
ExpressoB schreef:Zijn meer mensen die heftig reageren op wax-hars. Ik heb ooit eens die ontharings crème van veet geprobeerd, daar kon ik dus niet tegen! wat een rot spul is dat zeg, ben terug gegaan en heb mijn geld terug gekregen
De ontharingscreme van Silx is ook zo'n drama! Speciaal voor het gezocht staat er op de verpakking, nou het leek wel alsof mn bovenlip verbrand was! Wat een rotspul!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: