Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

+31
Twellie
Cato
TukTuk
Sorella
M@niek
Dennenappel
Burn
Parisienne
kwak
Jeanette
Bazinga
ExpressoB
aardbeitje
Toet
Rush
Clapperdie
Rovine
_Cyn_
Blueschick
Roza
Noortje
Ibbeltje
dolfijntje24
Silver
Blond
mzcharlotte
Vanilla Queen
tuttebel
Caroow
xxDila
Minx
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 11:22

Rijbewijs al met al.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  applestar ma 30 apr 2012 - 0:03

Mijn rijbewijs en mijn auto.

Ohh en ik vind dat mijn bed ook wel mee mag doen!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Shisha ma 30 apr 2012 - 1:42

Een bed. Ik wou toen ik 10 was ofzo een hoogslaper maar dan moest ik die wel zelf betalen van mijn ouders. Was iets van 500 gulden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Minx ma 30 apr 2012 - 2:27

Wat hebben veel mensen pas laat hun eerste "grote" aankoop gedaan :O, hadden jullie als kind niets waar je maanden voor spaarde??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemoontje ma 30 apr 2012 - 2:40

Dat is alweer even geleden...moet zelfs nadenken daarover. Denk dat mijn discman de grootste aankoop was..Wat vond ik dat stoer zeg toen ik dat ding had gekocht haha. Toen kon ik eindelijk muziek luisteren wanneer ik maar wilde en was ik niet meer afhankelijk van de cd-speler van mijn ouders in de woonkamer. Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? - Pagina 3 394967
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 3:23

-

Laatst aangepast door TiramisuSweet op vr 8 jun 2012 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 3:25

-

Laatst aangepast door TiramisuSweet op vr 8 jun 2012 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  applestar ma 30 apr 2012 - 3:58

Fairytale schreef:Wat hebben veel mensen pas laat hun eerste "grote" aankoop gedaan :O, hadden jullie als kind niets waar je maanden voor spaarde??

Nu je het zegt,

Ik wilde vroeger altijd een step. Toen was ik volgens mij een jaar of 11. Daar heb ik wel zelf voor gespaard. Dat was iets van 110 gulden.
Toen was dat heel erg veel, maar nu zou ik dat niet als grote aankoop zien.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 4:03

Fairytale schreef:Wat hebben veel mensen pas laat hun eerste "grote" aankoop gedaan :O, hadden jullie als kind niets waar je maanden voor spaarde??

Nee. En eigenlijk voelt dat wel als een zeer verwend kreng. Ik heb alles gehad van mijn ouders. Super nintendo, televisie, radio, cd-speler, scooter en eerste auto.

Op mijn 14e ben ik wel gewoon gaan werken, omdat dit moest van mijn vader. En alles wat ik toen verdiende ging op aan kleding, schoenen en uitgaan. En achteraf ben ik er nog steeds niet trots op dat ik 1600 gulden heb uitgegeven tijdens een midweek Alkmaar met de trein. Maar het was wel een topvakantie. Ook al was die in eigen land.

Gast
Gast

Bericht  applestar ma 30 apr 2012 - 4:14

Maura schreef:

Nee. En eigenlijk voelt dat wel als een zeer verwend kreng. Ik heb alles gehad van mijn ouders. Super nintendo, televisie, radio, cd-speler, scooter en eerste auto.

Op mijn 14e ben ik wel gewoon gaan werken, omdat dit moest van mijn vader. En alles wat ik toen verdiende ging op aan kleding, schoenen en uitgaan. En achteraf ben ik er nog steeds niet trots op dat ik 1600 gulden heb uitgegeven tijdens een midweek Alkmaar met de trein. Maar het was wel een topvakantie. Ook al was die in eigen land.

Je hebt er toch zelf voor gewerkt? lekker genieten joh!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Bazinga ma 30 apr 2012 - 4:14

Ik heb altijd alles gekregen, was vreselijk verwend en had gescheiden ouders.. Dus als ik iets bij mam niet kreeg, kreeg ik 't bij pap wel. Ik heb wel gewerkt, vanaf 't moment dat 't kon, maar nog werd van alles voor me gekocht.

En hoorde vanmorgen ook dat m'n vader extra theorieboeken heeft besteld voor me en ik op zijn kosten mag gaan lessen laughcry Er staat ook al een auto klaar, maar ik mag ook een andere uitkiezen..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Arwyn ma 30 apr 2012 - 4:42

Mijn fiets.
Was met mijn domme hoofd vergeten m'n fiets op slot te zetten 's nachts bij de kroeg, dus ja, die was weg. Mocht ik dat de volgende ochtend gezellig aan mijn moeder vertellen op Moederdag. She was not amused...
Gelijk naar de fietsenmaken op het station gegaan en daar al mijn spaargeld opgemaakt aan een nieuwe. Het was wel een goede aankoop. We zijn inmiddels zo'n 8 jaar verder en ik heb 'm nog steeds.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: