Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

+31
Twellie
Cato
TukTuk
Sorella
M@niek
Dennenappel
Burn
Parisienne
kwak
Jeanette
Bazinga
ExpressoB
aardbeitje
Toet
Rush
Clapperdie
Rovine
_Cyn_
Blueschick
Roza
Noortje
Ibbeltje
dolfijntje24
Silver
Blond
mzcharlotte
Vanilla Queen
tuttebel
Caroow
xxDila
Minx
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Minx vr 27 apr 2012 - 11:32

Bij mij was dat mijn stereotoren. Een van Sony had hem helemaal zelf bij elkaar gespaard. Hij doet het nog steeds en word dit jaar 14 jaar oud. De winkel waar ik hem kocht bestaat niet meer. Maar wat heb ik er veel plezier van gehad.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 11:56

Mijn auto bijna 8 jaar geleden.

Ik geloof niet dat ik in mijn jeugd grote uitgaven heb gedaan. In principe heb ik al het groots gekregen van mijn ouders. Daarna heb ik wel wat grote aankopen gedaan, maar dat was samen met mijn ex. En vind ik niet echt tellen, omdat we het samen hebben gekocht. En soms nog niet eens van mijn geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 11:58

Ik geloof niet dat ik vroeger heel lang gespaard heb voor iets duurs, ik had ook geen hele bijzondere dingen. Dus grote aankopen waren mijn laptop en spiegelreflex camera. Maar dat is dus nog niet zo lang geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  xxDila vr 27 apr 2012 - 12:12

Mijn hoekbank, toen we verhuisden van de flat naar een eengezinswoning wilde ik perse een hoekbank! Ben nu nog verliefd op de bank I love you
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Caroow vr 27 apr 2012 - 12:18

Mijn eerste grote aankoop was een tv voor op mijn slaapkamer. Vorige week heb ik voor het eerst een echt grote aankoop gedaan, een auto.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  tuttebel vr 27 apr 2012 - 12:19

mijn auto. Als kind heb ik nooit echt grote aankopen gedaan en was ik ook al veel bezig met sparen.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Vanilla Queen vr 27 apr 2012 - 12:42

Mijn scooter. Na 10 jaar rijdt dat kreng nog steeds als een tierelier.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 18:20

De meubels voor ons huis. Ze waren duur, maar ben er nog elke dag blij mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  mzcharlotte vr 27 apr 2012 - 18:24

Mijn ouders lieten mij altijd voor alles (gedeeltelijk) sparen. Ik denk dat mijn eerste grote aankoop mijn Ă©Ă©n van mijn fietsen is geweest. Althans, dat was voor mij heel groot natuurlijk. Toen ik in groep 7 zat, kocht ik mijn eerste stereo, daar was ik ook heel erg trots op.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Blond vr 27 apr 2012 - 18:43

Mijn laptop denk ik. Daarna de auto.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Silver vr 27 apr 2012 - 19:15

Mijn auto, daarna mijn racefiets
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  dolfijntje24 vr 27 apr 2012 - 20:40

Eerste koophuis en een auto van 5 jaar oud. Dus opzich best nog wel duur.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Ibbeltje vr 27 apr 2012 - 20:41

Denk mijn eerste auto.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Noortje vr 27 apr 2012 - 20:45

Mijn duurste aankoop was denk ik als eerste mijn laptop en later hebben wij een nieuwe auto gekocht.
Vroeger heb ik ook een stereo gekocht, mijn ouders hebben toen de helft betaald (ik was toen 12 jaar ofzo). Dat was voor mij toen ook een echte dure aankoop!
Noortje
Noortje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 44
Registratiedatum : 25-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 20:52

Zo'n tv die aan een kastje vast zit, met video en dvdspeler. Was toen iets van 2300 gulden, ik woonde nog thuis. Heb de tv nog steeds Very Happy. Vlak daarna kocht ik mijn eerste huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 21:02

Mijn auto z'n 9 jaar gelden gekocht van mijn uitzendgeld. Was echt super trots en mega stoer maar dat stoere heeft er ook voor gezorgd dat mijn eerste autootje nu in stukken uit elkaar ligt. Jong, wild en de auto in de prak rijden Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Roza vr 27 apr 2012 - 21:06

Auto of laptop.. Weet ff niet welke ik eerst kocht..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Blueschick vr 27 apr 2012 - 21:11

Mijn eerste echte grote aankoop is mijn paard. Ben nog steeds helemaal verliefd op hem! Beste investering ooit I love you


Laatst aangepast door Blueschick op vr 27 apr 2012 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  _Cyn_ vr 27 apr 2012 - 21:16

Mijn studentenkamer en de inrichting 6 jaar geleden...

Oh en toen ik heel jong was een radio/cd speler.. Wat was ik toen trots Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? 2474380249
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Rovine vr 27 apr 2012 - 21:18

Mijn 1e laptop denk ik. Auto was goedkoper, dus die telt sowieso niet mee. Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? 394967

Mijn moeder deed veel mee aan wedstrijden (slagzinnen verzinnen enzo), waardoor we regelmatig nieuwe spullen wonnen, zoals een TV enzo. Die heb ik dus in die tijd niet hoeven kopen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Clapperdie vr 27 apr 2012 - 21:30

Mijn 1e auto in 2007 een vw polo uit '92. Ik scheurde overal naar toe met dat ding. Heb nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Rush vr 27 apr 2012 - 21:34

Clapperdie schreef:Mijn 1e auto in 2007 een vw polo uit '92. Ik scheurde overal naar toe met dat ding. Heb nog steeds spijt dat ik hem heb weggedaan!
Same here. In 2008 een polo uit '93.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Toet vr 27 apr 2012 - 23:25

Samen met mijn zus een playstation in 2001 ofzo. Mijn eerste aankoop alleen was mijn scooter toen ik 16 was.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 23:28

Mijn laptop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  aardbeitje za 28 apr 2012 - 1:00

Dat is denk ik mijn tv met videorecorder ineen. Daar heb ik hard voor gespaard. Ik was 12 of 13 toen ik hem kocht. En koste 800 gulden. Nu 15 jaar later doet ie het nog steeds.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jou eerste 'grote' aankoop?? Empty Re: Wat is jou eerste 'grote' aankoop??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum