Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The natural look van Hollywood sterren

+13
Arwyn
Caro
Paper Crown
Sugarfall
Lady Starstruck
Jeanette
Monte
Rush
Lejow
Jerry
Caresses
VeryCherry
Mamsie
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 3 Empty Re: The natural look van Hollywood sterren

Bericht  Poubelle vr 27 apr 2012 - 23:03

Stofzuiger schreef:Misschien tijd voor een Forumsterren met en zonder make up - topic?

Haha zouden er veel foto's in geplaatst worden?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 3 Empty Re: The natural look van Hollywood sterren

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 3:57

Pixie schreef:
Stofzuiger schreef:Misschien tijd voor een Forumsterren met en zonder make up - topic?

Haha zouden er veel foto's in geplaatst worden?

Heb ik al eens gedaan. En zelf was ik degene die het spits afbeet, er was niet veel animo voor nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:15

2CKC2 schreef:Ik ben ook niet knap zonder make-up hoor. Het zijn maar mensen! Met geld. Genoeg. Daarom hebben ze de beste visagisten die ons doen geloven dat ze betoverend mooi zijn.

Hahahaha, zoooooooo +1, al wil ik niet zeggen dat ik knap ben mét make up, maar het is iig stukken beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 8:59

Haha oh ik plaats zonder problemen een foto zonder make-up hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 5:04

Powerbabe schreef:Haha oh ik plaats zonder problemen een foto zonder make-up hoor!

Ja, jij mag ook niet mee doen! Razz

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 5:38

Haha! Nouja ik ben ook echt wel knapper met (de juiste) make-up. Maar ik schaam me niet voor hoe ik er uit zie zonder. Jullie toch ook niet hoop ik?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 6:06

Nou ik zie er niet uit zonde make-up.. Schrik dan van mezelf in de spiegel Laughing
Moet iig een lijntje rond mn ogen, dat knapt al veel op Yes

Gast
Gast

Bericht  Lavendel zo 29 apr 2012 - 6:09

Ik schaam me niet zonder make-up maar vind mezelf wel verschrikkelijk degelijk en oer-saai zonder.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 6:35

Powerbabe schreef:Haha! Nouja ik ben ook echt wel knapper met (de juiste) make-up. Maar ik schaam me niet voor hoe ik er uit zie zonder. Jullie toch ook niet hoop ik?

Ja ik wel. Maar jij bent echt een natural beauty, jij ziet er zonder make-up net zo mooi uit als met. Dat zie je niet vaak hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: