Nederlandse Hollywood vrouwen. Wie kijkt het ook?
4 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nederlandse Hollywood vrouwen. Wie kijkt het ook?
Dit soort programma's daar houd ik van, maar vind het vaak ook wel vrij overdreven zoals deze.
Verschrikkelijk is die Inge zeg, toen ze ging lunchen met die even zo verschrikkelijke Norwood bah wat gedroegen ze zich arrogant en dat om niks.
Ze zei dat Norwood zoooo bekend is daar. Nou toen Kourtney Kardashian langs liep gingen al de fotografe naar haar toe jaja zo bekend is Norwood daar nou ahum.
Astrid vind ik misschien nog wel erger. Ze hebben voor alles iemand in dienst en zelf doet ze geen hol. Ze doet alleen maar dingen die ze leuk vind. Haar man is een stuk ouder dan zij, maar volgens mij heeft zij nog niet door dat hij op mannen valt.
Ik vind dat hij haar dus als dekmantel heeft/gebruikt. Hoe ze omgaan met elkaar overtuigd ook niet bepaald van een stel.
Yolanda vind ik een leuke vrouw ondanks al haar rijkdom is ze gewoon normaal zoals ik dat zie.
Myrthe vind ik ook wel leuk alleen doet ze zo mee aan dat oh zo amerikaanse overdreven gedoe waar ze daar een handje van hebben ''love you, hi girlfriend'' en meer van dat onzinnige gepraat.
Verschrikkelijk is die Inge zeg, toen ze ging lunchen met die even zo verschrikkelijke Norwood bah wat gedroegen ze zich arrogant en dat om niks.
Ze zei dat Norwood zoooo bekend is daar. Nou toen Kourtney Kardashian langs liep gingen al de fotografe naar haar toe jaja zo bekend is Norwood daar nou ahum.
Astrid vind ik misschien nog wel erger. Ze hebben voor alles iemand in dienst en zelf doet ze geen hol. Ze doet alleen maar dingen die ze leuk vind. Haar man is een stuk ouder dan zij, maar volgens mij heeft zij nog niet door dat hij op mannen valt.
Ik vind dat hij haar dus als dekmantel heeft/gebruikt. Hoe ze omgaan met elkaar overtuigd ook niet bepaald van een stel.
Yolanda vind ik een leuke vrouw ondanks al haar rijkdom is ze gewoon normaal zoals ik dat zie.
Myrthe vind ik ook wel leuk alleen doet ze zo mee aan dat oh zo amerikaanse overdreven gedoe waar ze daar een handje van hebben ''love you, hi girlfriend'' en meer van dat onzinnige gepraat.
Gast- Gast
Re: Nederlandse Hollywood vrouwen. Wie kijkt het ook?
Ik heb het vorige week toevallig gezien.
Ik hou echt totaaaaal niet van dit soort vrouwen
Die Inge is echt een belachelijk mens. Ze voelt zichzelf zoooooo geweldig en zo jong en strak.
Nou, het is gewoon een lelijk oud vel!
Die Inge is echt een belachelijk mens. Ze voelt zichzelf zoooooo geweldig en zo jong en strak.
Gast- Gast
De verloofde van Yolanda is anders al 3x getrouwd waaronder met de moeder van Brody Jenner (the Hills). Hij heeft toen ook meegedaan aan een reality serie (prince of malibu) met Brody, zijn broer en Spencer (toen ze nog vrienden waren).
Hij had haar opa kunnen zijn!
Vind t een vreselijk (nep) programma. Slechte edits, slechte vo's, totaal niet spannend.
Vind t een vreselijk (nep) programma. Slechte edits, slechte vo's, totaal niet spannend.
Gast- Gast
Wat een walgelijk programma.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben daar in elk geval niet het probleem wel of geen winterjas aan...
Gast- Gast
Dit soort dingen boeien mij totaal niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hazeltje schreef:Ze hebben daar in elk geval niet het probleem wel of geen winterjas aan...
Oh, jij wist nog niet dat je geen dingen vanuit andere cbl topics mag terugkoppelen? Bij deze.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Hazeltje schreef:Ze hebben daar in elk geval niet het probleem wel of geen winterjas aan...
Oh, jij wist nog niet dat je geen dingen vanuit andere cbl topics mag terugkoppelen? Bij deze.
Oh, ja. Dat is misschien niet zo netjes nee...
Mijn oprechte excuses.
Gast- Gast
Odilia schreef:De verloofde van Yolanda is anders al 3x getrouwd waaronder met de moeder van Brody Jenner (the Hills). Hij heeft toen ook meegedaan aan een reality serie (prince of malibu) met Brody, zijn broer en Spencer (toen ze nog vrienden waren).
Zie je nu wel: ik wist wel dat ik die vent ergens van kende! (waaaaaarom ken ik prince of mailbu?)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik neem het wel op, vind het wel lekker om even te kijken zonder mijn hersenen te gebruiken als de kinderen slapen.
Inge vind ik een beetje too much uit de hoogte en al die plastische chirugie heeft haar weinig goeds gedaan geloof ik. Kan mij iig niet voorstellen dat haar hoofd pure nature is.
Ik geef de dames groot gelijk om het werk uit handen te geven, dat zou ik ook doen en ik ga in ons volgende huis ook een huishoudster nemen voor de strijk en grotere klussen, al denk ik er nu soms al over na om dat te doen.
Als je het kunt betalen, waarom zou je het zelf doen als je er een hekel aan hebt? Ga ik liever iets leuks doen.
Inge vind ik een beetje too much uit de hoogte en al die plastische chirugie heeft haar weinig goeds gedaan geloof ik. Kan mij iig niet voorstellen dat haar hoofd pure nature is.
Ik geef de dames groot gelijk om het werk uit handen te geven, dat zou ik ook doen en ik ga in ons volgende huis ook een huishoudster nemen voor de strijk en grotere klussen, al denk ik er nu soms al over na om dat te doen.
Als je het kunt betalen, waarom zou je het zelf doen als je er een hekel aan hebt? Ga ik liever iets leuks doen.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Hazeltje schreef:Ze hebben daar in elk geval niet het probleem wel of geen winterjas aan...
Wat boeit mij dat nou! Wie zegt dat dat niet mag? Je doet maar hoor.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik heb het vorige week toevallig gezien.
Hahaha ja idd en dat haar is nog dooier dan een baal stro hahaha!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 3 mei 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Odilia, dat programma is hier even heel kort op tv geweest. Toen ik het zag was The Hills hier al bezig dus hadden ze het beter vooraf kunnen uitzenden aan The Hills.
Snap de titel ook niet. Wie moet de prins zijn dan?
Coco, als ik geld zat had liet ik ook personeel mijn tuin ed doen. Maar Astrid doet helemaal niks zelf. Ik zou dan om mijn tijd oa door te brengen vrijwilligers werk doen.
Astrid praat op een verschrikkelijk uit de hoogte toon.....................BLEGH!
Snap de titel ook niet. Wie moet de prins zijn dan?
Coco, als ik geld zat had liet ik ook personeel mijn tuin ed doen. Maar Astrid doet helemaal niks zelf. Ik zou dan om mijn tijd oa door te brengen vrijwilligers werk doen.
Astrid praat op een verschrikkelijk uit de hoogte toon.....................BLEGH!
Gast- Gast
brody, spencer en de broer van brody. Ze leven ook als een stelletje royals. Gooien al het geld van stiefpapa over de balk.
Gast- Gast
Verwende nesten, sowieso allemaal in The Hills en The City. Een ander krijgt niet zomaar een stage bij een bekend magazine, maar zij allemaal wel omdat ze bekende ouders ed hebben.
Odilia jammer dat het hier niet lang werd uitgezonden. Herinner me een scene dat iig Spencer op een soort van grasmaaier/tractor achtig ding over het gras ging.
Weet jij waar ik dat programma alsnog kan bekijken? Hoe heet het? Misschien kan ik het ergens downloaden.
Odilia jammer dat het hier niet lang werd uitgezonden. Herinner me een scene dat iig Spencer op een soort van grasmaaier/tractor achtig ding over het gras ging.
Weet jij waar ik dat programma alsnog kan bekijken? Hoe heet het? Misschien kan ik het ergens downloaden.
Gast- Gast
He bah wat een arrogant stukje van Inge van wat we a.s. zondag zien zeg. Achter haar auto stond een container, maar ze kon makkelijk wegrijden. Gaat ze als een gek toeteren.
Toen er een hond in het zwembad lag was ze helemaal in paniek, jezus elke hond kan zwemmen lijkt me.
Ze gedraagt zich echt zoals een amerikaanse, zo arrogant en uit de hoogte, bah daar houd ik niet van. Doe normaal mens!
Toen er een hond in het zwembad lag was ze helemaal in paniek, jezus elke hond kan zwemmen lijkt me.
Ze gedraagt zich echt zoals een amerikaanse, zo arrogant en uit de hoogte, bah daar houd ik niet van. Doe normaal mens!
Gast- Gast
Op welke zender komt dat? Ik hou ook wel van dat soort programma;'s
Gast- Gast
Zondags, net 5, 21.30. Heb je het nog niet gezien? Op internet is het ook na te zien
Gast- Gast
Nee, heb er zelfs nog nooit van gehoord. Als ik het niet vergeet ga ik het a.s zondag kijken.
Gast- Gast
Misschien is het leuk om die andere afleveringen alvast te bekijken zodat je een beetje een beeld hebt van ze enne let niet op die Inge en Astrid, zo arrogant!
Gast- Gast
Onze laptop is super sloom, ik kan ook geen RTL gemist kijken want anders loopt ie vast...
Daarom ga ik gewoon de uitzending op TV kijken.
Daarom ga ik gewoon de uitzending op TV kijken.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:toetje_ schreef:Hazeltje schreef:Ze hebben daar in elk geval niet het probleem wel of geen winterjas aan...
Wat boeit mij dat nou! Wie zegt dat dat niet mag? Je doet maar hoor.
Het gaat ook niet over jou, jij trekt je toch niks aan van wat anderen zeggen.
Toet- Lady Post-a-lot
Er zijn in het verleden een aantal forummers geweest die daar nogal over vielen
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nederlandse muziek
» Wie gaat ook naar Rotterdam Hollywood Music Hall morgen
» Sinterklaasintocht, wie kijkt er ook?!
» Nederlandse series
» Nederlandse Hollywoodvrouwen.
» Wie gaat ook naar Rotterdam Hollywood Music Hall morgen
» Sinterklaasintocht, wie kijkt er ook?!
» Nederlandse series
» Nederlandse Hollywoodvrouwen.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: