Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The natural look van Hollywood sterren

+13
Arwyn
Caro
Paper Crown
Sugarfall
Lady Starstruck
Jeanette
Monte
Rush
Lejow
Jerry
Caresses
VeryCherry
Mamsie
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Empty Re: The natural look van Hollywood sterren

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:28

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Rihanna_without_make_up

Kate Hudson....jemig!

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Makeup_03 The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 40750_pro

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Empty Re: The natural look van Hollywood sterren

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:29

Wat make-up al niet kan doen zeg! Wat een verschil. Er zijn er bij die ik gewoonweg niet zo snel kon herkennen zonder make-up. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 26 apr 2012 - 23:31

Ik ben ook niet knap zonder make-up hoor. Het zijn maar mensen! Met geld. Genoeg. Daarom hebben ze de beste visagisten die ons doen geloven dat ze betoverend mooi zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:32

2CKC2 schreef:Ik ben ook niet knap zonder make-up hoor. Het zijn maar mensen! Met geld. Genoeg. Daarom hebben ze de beste visagisten die ons doen geloven dat ze betoverend mooi zijn.

Oh nee ik ben ook niet mooi zonder make-up. Daarom ben ik ook 'jaloers' op degenen die dat wel zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush do 26 apr 2012 - 23:33

Ik vind die foto van Kate Hudson niet echt jemig, om eerlijk te zijn. The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:33

Ik vind het serieus echt bij de meeste echt niet zo erg en vind ik ze nog steeds mooi. Ja wat kleinere oogjes maar dat heeft iedereen zonder mascara.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 26 apr 2012 - 23:33

Ik draag bijna nooit make up.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:34

Ik vind ze niet per se lelijk. Het is gewoon een ander aanblik dan dat we gewend zijn.

Gast
Gast

Bericht  Caro do 26 apr 2012 - 23:34

Ik wil er ook wel zo uitzien met make up. Even leren hoe ik dat moet doen ;-). Maar goed, het zijn mensen en het is fijn te weten dat ook zij gewoon off days hebben :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:34

Madonna..

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Makeup_12

Fergie

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 _StarsWithoutMakeup-Recap-08-Fergie

Pamela Anderson

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 PAMELAANDERSON_NOMAKEUP

Oprah :shock:

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Oprah-winfrey-without-makeup-004

Kate Moss

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 KateMoss

Hilary Duff

The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Hilaryal5

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:35

Rush schreef:Ik vind die foto van Kate Hudson niet echt jemig, om eerlijk te zijn. The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 1578173417
Ik wel, haha :P vond haar altijd prachtig, maar deze foto is gewoon op een totaal verkeerd moment genomen. Ik schrok wel eventjes.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 26 apr 2012 - 23:37

Zelda schreef:
Rush schreef:Ik vind die foto van Kate Hudson niet echt jemig, om eerlijk te zijn. The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 1578173417
Ik wel, haha The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 253468018 vond haar altijd prachtig, maar deze foto is gewoon op een totaal verkeerd moment genomen. Ik schrok wel eventjes.
Ik zie dat dan niet denk ik. Voor mij is het gewoon een foto zonder make-up. Bij haar schrok ik er juist niet van. Bij Kate Moss bijv. wel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:39

Ik zie het ook niet zo. De meeste foto's zijn gewoon op een enorm gaar moment genomen haha.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 26 apr 2012 - 23:41

Powerbabe schreef:Ik zie het ook niet zo. De meeste foto's zijn gewoon op een enorm gaar moment genomen haha.

Exactly! Als wij net wakker zijn zetten we ook geen foto op internet. Bovendien, het zijn mensen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:43

2CKC2 schreef:
Powerbabe schreef:Ik zie het ook niet zo. De meeste foto's zijn gewoon op een enorm gaar moment genomen haha.

Exactly! Als wij net wakker zijn zetten we ook geen foto op internet. Bovendien, het zijn mensen..
Maar dan mag ik toch wel een beetje schrikken van zo'n foto? laughcry natuurlijk zijn het mensen, en ik zie er ook niet op m'n best uit zonder make-up, maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen opmerking over mag maken.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 26 apr 2012 - 23:47

Ik vind Madonna zo eng hè.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown do 26 apr 2012 - 23:51

Zelda schreef:
2CKC2 schreef:

Maar dan mag ik toch wel een beetje schrikken van zo'n foto? The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 394967 natuurlijk zijn het mensen, en ik zie er ook niet op m'n best uit zonder make-up, maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen opmerking over mag maken.

Ik heb het niet over jouw opmerking hoor Zelda, ik zie ook wel dat ze met make-up echt stukken beter uitzien. En jij mag daar alles van vinden!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:53

2CKC2 schreef:
Zelda schreef:
2CKC2 schreef:

Maar dan mag ik toch wel een beetje schrikken van zo'n foto? The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 394967 natuurlijk zijn het mensen, en ik zie er ook niet op m'n best uit zonder make-up, maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen opmerking over mag maken.

Ik heb het niet over jouw opmerking hoor Zelda, ik zie ook wel dat ze met make-up echt stukken beter uitzien. En jij mag daar alles van vinden!
Haha oke Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:49

Ik heb ook nooit make-up op. Wie weet zit er nog een lekker wijf in me verscholen als ik eens écht goede make-up op krijg smile

Ik vind de meeste celebs op voorgaande foto's ook nog steeds mooi!

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 27 apr 2012 - 4:01

Ik vind dat make-up wel echt veel voor je doet, zie bijv. deze foto:
The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Before-after-makeup-1
En in dit filmpje kun je pas echt zien wat make-up allemaal kan doen:
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Arwyn vr 27 apr 2012 - 4:10

Madonna, brrr...

De meeste zien er zonder make-up gewoon heel normaal uit in plaats van als een plastic poppetje!
Blijf erbij, een beetje concealer voor wat plekjes en mascara, veel meer heb je meestal niet echt nodig. Hoewel wat extra soms natuurlijk wel erg leuk en mooi is Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 5:27

Misschien tijd voor een Forumsterren met en zonder make up - topic?

Gast
Gast

Bericht  Sayuri vr 27 apr 2012 - 7:23

Stofzuiger schreef:Misschien tijd voor een Forumsterren met en zonder make up - topic?

Haha, no way! Al plaats ik sowieso geen foto's...Bij mij maakt het ook een wereld van verschil en dat zijn "maar" 3 dingen: foundation, oogpotlood, en een beetje blush. Oogschaduw, mascara, lippenstift/lipgloss draag ik niet. Ik ben ook jaloers op mensen die er naturel mooi uitzien. Aan de andere kant ben ik blij dat zo'n klein beetje moeite zoveel kan fixen in mijn geval Very Happy
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  snowflakes vr 27 apr 2012 - 22:53

Monte schreef:Ik vind dat make-up wel echt veel voor je doet, zie bijv. deze foto:
The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 Before-after-makeup-1
En in dit filmpje kun je pas echt zien wat make-up allemaal kan doen:

Wow, dat filmpje laat inderdaad goed zien wat make-up allemaal kan doen! Sta je eigenlijk nooit zo bij stil, maar dit laat me wel weer even beseffen hoe blij je mag zijn met een 'goede' huid!
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 23:01

Stofzuiger schreef:Misschien tijd voor een Forumsterren met en zonder make up - topic?

Hela, ik weet niet eens hoe ik eruit zie met make-up The natural look van Hollywood sterren - Pagina 2 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: