Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iPad vraagje (aantal GB)

5 plaatsers

Ga naar beneden

iPad vraagje (aantal GB) Empty iPad vraagje (aantal GB)

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:44

Van mij lieftallige papa krijg ik een iPad 3. Hij krijgt 'm van z'n werk en doet er toch niks mee en hij wil hem aan mij geven. Hij kan kiezen tussen 4 verschillende. Hoe hoger GB hoe meer hij bij moet betalen. Nu ben ik echt een muts in die dingen en ik vraag me af of ik bijv. niet te veel heb aan bijv. 64 GB of weer te weinig heb aan 16 GB. Ik zal 'm voornamelijk gebruiken voor internet en spelletjes. Muziek downloaden doe ik niet en veel foto's zal ik er ook niet opzetten. Wat zal "voldoende" voor mij zijn?

En als ik nu op bijv. op Wehkamp kijk dan staat er bij de 16 GB + 4G wat betekend die 4G dan? Snelheid toch? Embarassed

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/ipad-tablets-e-readers/apple-ipad/new-ipad-3-16gb-wifi-+-4g/C31_6F0_F46_745652/

En verder iemand nog tips waar ik op moet letten bij het maken van mijn keuze?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

iPad vraagje (aantal GB) Empty Re: iPad vraagje (aantal GB)

Bericht  Travel-Addict do 26 apr 2012 - 9:50

4G betekend dat je er een simkaart in kan doen met internet, dus dat je overal internet hebt. Maar daar moet je wel een abonnement voor afsluiten. Met die andere kun je alleen op wifi plekken.

Ikzelf neem denk 16GB, want volgens mij is dat echt heel veel. En ik zelf download ook niet onwijs veel.
Travel-Addict
Travel-Addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 104
Registratiedatum : 27-03-11

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:54

Travel-Addict schreef:4G betekend dat je er een simkaart in kan doen met internet, dus dat je overal internet hebt. Maar daar moet je wel een abonnement voor afsluiten. Met die andere kun je alleen op wifi plekken.

Ikzelf neem denk 16GB, want volgens mij is dat echt heel veel. En ik zelf download ook niet onwijs veel.

Op het formuliertje wat mijn vader heeft mee gekregen waar we uit mogen kiezen staat bij alle 4 zonder simkaart. Dus dat zal het wel alleen de Wifi versie zijn

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 26 apr 2012 - 9:59

Lief zeg, van je vader!
Zonder simkaart is inderdaad zonder 4g.
Ik heb nog de iPad 1 (gekregen van mijn werk iPad vraagje (aantal GB) 561177) en heb de 32 gb versie. Ik heb er een boel foto's op en ook muziek. Maar toch is bij nog maar 16 gb in gebruik. Dus als ik binnenkort ga upgraden naar de iPad 3, ga ik denk ik ook voor de 16 gb versie, scheelt toch weer €100.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 10:32

Ik heb 16gb en gebruik m net zoals jij wil en dat is echt voldoende.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 11:00

Hmm dan wordt het denk ik ook een 16 GB. Bedankt voor jullie antwoorden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 26 apr 2012 - 11:03

Ik heb de 16 en gebruik hem heel intensief, maar sla weinig op. Maak er soms wat foto's mee en speel wat spelletjes, die sla ik op dan. Maar MP3-tjes, foto's en andere dingen heb ik al een telefoon en laptop voor. Het is voor mij meer een mobiel internetspeeltje voor binnenshuis.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Middleme do 26 apr 2012 - 22:55

Ik heb de 2 met 64 GB (zonder 3G) en heel veel foto's en apps erop staan, maar inderdaad iets van 10 GB nog maar gebruikt.

Houd er wel rekening mee dat de effectieve gebruiksruimte altijd lager is dan het aantal wat erop staat! Ik kan van mijn 64 namelijk iets van 58 GB maar effectief gebruiken...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Blond do 26 apr 2012 - 23:46

Ik heb de Ipad 2 met 32 GB. Geen idee hoe vol hij staat, maar zet er regelmatig series/films op om lekker op de bank te kunnen kijken (als ik ze gezien heb gaan ze er wel af). Ik wilde net wat meer dan 16 GB. Mijn vader heeft 64 GB en die heeft dat dus echt niet nodig..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: