Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Najaar 2012 mama's!

+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Najaar 2012 mama's!

Bericht  lente wo 13 jun 2012 - 4:36

Puzzle, Leuk zaterdag de pretecho! Ook gelijk geslachtsbepaling? Ik weet niet precies hoeveel ik aangekomen ben, de vk weegt me. Tussen week 8 en 16 (dacht ik) was ik 1,5 kilo aangekomen, toen dus 2 in totaal ofzo denk ik. Nu wel wat meer gok ik want groei aardig haha.

Bolus, Leuk toch wel een pretecho. Hier hebben we het niet gedaan, moesten ook lang wachten (10 weken ofzo), maar de tijd gaat snel haha, over een kleine 2 weken weten we het Very Happy .

Viva, Leg dat muziekding gewoon af en toe voor het slapengaan op m'n buik en dan zie ik het vanzelf of ik wat meer reactie ga krijgen (als ik 't wat beter voel) haha. Nou die harde buiken snap ik als ik druk gedaan heb (ga ik op m'n werk nog last mee krijgen denk ik, kan niet zo goed 'een stapje terug doen'), maar heb het vaak 's ochtends en gister een aantal keer toen ik nog gewoon in bed lag (ja oke, lui Wink ). Is het gelukt voor je zus gisteravond? Extra zakcentje is nooit verkeerd natuurlijk Laughing .

Knof, Succes morgen!

Muus, En en en Very Happy ?

Snoes, Haha ja ik wist niet meer precies hoe dat 'fabeltje' nou ging, maar een meisje dus Wink . Zal het zien over 2 weekjes! Je klinkt idd wel druk ook met de verbouwing enzo, hoop dat het gauw een beetje af komt.

LDJ, Balen van de sollicitatie van je vriend, hopelijk heeft ie vandaag meer geluk. En veel plezier/succes vanavond!

Vandaag weer lekker gewerkt, was nog een heel gehannes want er waren allemaal programma's waar ik niet (of deels) bij mocht/kon staan. Waren ze even 'vergeten' rekening mee te houden. Verder wel heel moe vandaag, kon vannacht slecht slapen, ben een beetje bang dat ik de voetbal vanavond niet (helemaal) ga halen haha. M'n vriend houdt nog minder van voetbal dan ik dus die zal het niet erg vinden Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 1578173417 .
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Puzzle wo 13 jun 2012 - 4:59

Weet niet meer wie het vroeg, maar ja we hebben gelijk geslachtsbepaling en het zal geen geheim zijn hoor. We vertellen het iedereen die het wil weten.

Ik zelf ben nu 1,5kg aangekomen (vorige week gewogen) en ben nu bijna 18 weken. mijn buik begint ook goed zichtbaar te worden.

@snoes, ik zou het denk ik ook wel moeilijk vinden om me niet teveel met een verbouwing te bemoeien! Wel vervelend dat je ook nog es slecht slaapt. Sommige nachten heb ik dat ook wel, maar over algemeen slaap ik wel goed.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Muus wo 13 jun 2012 - 6:00

Een jongen!!!!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Viva wo 13 jun 2012 - 6:52

Jaaaa weer een jochie erbij! Nou het wordt steeds beter, de verdeling!!
Goed gedaan Wink
Hoe was het verder? Very Happy
(en hoe zag het geslacht eruit, heel duidelijk piemeltje? Denk dat ik maar moet googlen, even duidelijk kijken of het echt anders was dan onze haha)

Puzzle, leuk dat jullie het dan ook vertellen!

Lente, ja is gelukt voor mijn zus, 1tje is er nu af, krijg binnenkort de volgende.
En ik denk maar zo, het is voor een nieuwe kinderwagen, goede motivatie dus!
Succes met je moeheid, morgen kun je de uitslag gelukkig ook nalezen Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 7:55

Even kort; goede controle gehad! Echo. er was een stel, in verwachting van een 2ling, en daarvan leefde er 1 niet meer. En dat net voor ons..:shock: No

Ben nog steeds in shock..

Laatst aangepast door Anniej_S op wo 13 jun 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 7:55

LDJ, jammer dat je man niet aangenomen is! Hoe was de echo?

Muus, wat leuk dat jullie een jongetje krijgen!

Hadden jullie een voorgevoel wat het geslacht betreft? En klopte dat gevoel ook?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva wo 13 jun 2012 - 8:18

Anniej, heftig hoor, was ze al ver? Weet je misschien niet.
Gelukkig was jullie controle wel goed...

Snoes, mijn voorgevoel klopte!

Nou, net voetbal gekeken, maar ik zit mezelf zo op te eten als we achter staan, dus nu mooi achter de pc.
ga ik straks mooi weer mee kijken maar tussendoor snacks opeten ipv mezelf Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ wo 13 jun 2012 - 8:21

Heeeeeeeeeey meiden,

Muus: Wat leuk dat jullie een jongen krijgen!!

Anniej: Fijn dat jullie controle weer goed was!!

Snoes: Kan me voorstellen dat het moeilijk is om er niet al te druk mee bezig te zijn.

Wat was het bijzonder en wat was het weer mooi om ons wondertje te mogen bewonderen!!!
Alles was helemaal goed!! Fijn om ons kindje weer te mogen zien. Het bewoog ontzettend goed en we konden precies zien wat ons kindje bewoog als ik hem voelde I love you .
Wat een opluchting zeg, we voelen ons zo trots als een pauw. Moest gewoon huilen haha.
Nu verder gaan met genieten en het kamertje afmaken en zaterdag of morgenavond wil ik lekker eens gaan shoppen.
We zijn helemaal in love!!! We weten niet wat het word.
:cheering: :cheering: :cheering:

Laatst aangepast door LDJ op wo 13 jun 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 8:21

Viva schreef:Anniej, heftig hoor, was ze al ver? Weet je misschien niet.
Gelukkig was jullie controle wel goed...

Snoes, mijn voorgevoel klopte!

Nou, net voetbal gekeken, maar ik zit mezelf zo op te eten als we achter staan, dus nu mooi achter de pc.
ga ik straks mooi weer mee kijken maar tussendoor snacks opeten ipv mezelf Wink

Denk dat ze wel ver was, ze had een flinke buik. Binnen een week moest haar lichaam het misschien zelf wel regelen en anders zou het volgende week gehaald worden. Ik kon het niet helemaal volgen..vreselijk zeg!

Gast
Gast

Bericht  Viva wo 13 jun 2012 - 8:26

LDJ< jeeej wat super zeg dat alles goed is! Hebben ze het geslacht nog kunnen zien of wilden jullie het toch niet weten?
Super! Nu geen zorgen meer maken hé meid Wink
Oh wat stom, je typt, we weten niet wat het wordt.
Wilden jullie dat niet of kon ze het niet zien?

Anniej, oeh bah, heel naar.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muus wo 13 jun 2012 - 22:46

Zo, eindelijk kan ik even uitgebreid reageren!

Ik ben zo blij dat het een jongetje is.. I love you

Anniej, Hoe gaat het met je bekkenpijn? Hoe was het bij de fysio? Heftig met dat stelletje wat voor jullie was, ik kan me niet voorstellen hoe hun zich zouden voelen.

Puzzle, ik ben gestopt met wegen toen ik bijna 5 kg was angekomen.. :O Ik word helemaal naar van die cijfertjes, en dat terwijl ik niet anders eet als voorheen. Bij mijn dochter ben ik enorm veel aangekomen, misschien kan ik er echt niks aan doen.

Bolus, spannend!! Heb je al de afspraak gemaakt?

Snoes, tijd voor een nieuwe buikfoto? Ging je het trouwens delen, als je het geslacht weet? Ik heb ook wekenlang slecht geslapen, maar ik moet zeggen dat ik nu sinds een week of 3 echt weer heerlijk slaap! En aan een stuk door. Ik heb heel lang getwijfeld over het geslacht, omdat er zoveel meisjes aan mijn kant zit (en maar 1 jongen) ging ik eigenlijk van een meisje uit. Maar ik bleef vooral bij de jongenskleding snuffelen en alles bekijken. Als het een meid was geweest had ik vast gezegd: ja zie je wel! Haha!

LDJ, wat ontzettend balen voor jullie! Wanneer horen jullie over de sollicitatie van gister? Ik zal voor jullie duimen. Veel shopplezier!

Mijn man en ik hebben gister eindelijk leuk behang gevonden! Voor een meisje hadden we een tijd geleden al wat gezien en voor een jongen hebben we deze gekozen:

Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 Article14391945

En de echo's:
*

Verder heb ik van mijn tante gekregen:

Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 402
Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 401
En allemaal rompertjes!

Zelf heb ik gekocht:
Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 Z_3327701_001
Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 Z_3259714_001

Laatst aangepast door Muus op ma 3 sep 2012 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Weg foto's!)

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 0:52

Muus schreef:
Snoes, tijd voor een nieuwe buikfoto? Ging je het trouwens delen, als je het geslacht weet? Ik heb ook wekenlang slecht geslapen, maar ik moet zeggen dat ik nu sinds een week of 3 echt weer heerlijk slaap! En aan een stuk door. Ik heb heel lang getwijfeld over het geslacht, omdat er zoveel meisjes aan mijn kant zit (en maar 1 jongen) ging ik eigenlijk van een meisje uit. Maar ik bleef vooral bij de jongenskleding snuffelen en alles bekijken. Als het een meid was geweest had ik vast gezegd: ja zie je wel! Haha!
Ja, gisterenavond heeft mijn vriend een buikfoto gemaakt, zal hem vanavond wel even plaatsen in het buik(jes)topic.

Wij gaan het geslacht onder ons tweetjes houden. smile

Nou, je geeft me goede moed wbt mijn slaapproblemen haha, ik hoop dat het bij mij ook snel betert.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G do 14 jun 2012 - 10:25

Bedankt meiden voor al het succes, ik hoop dat het geholpen heeft! maar helaas hoor ik pas over 2 maanden of ik het gehaald heb of niet.

LDJ: Leuk dat je vriend de baby nu ook gevoeld heeft. Jammer dat hij niet is aangenomen. Fijn dat de echo goed was! Wil je het geslacht niet weten of konden ze het niet zien?

Viva: die eigen kledingkamer vind ik ook heerlijk! Ik ben gek op shoppen en zo kan ik tenminste alles zien in plaats van dat het met de kaartjes eraan achterin de kast terecht komt.
Af en toe heb ik van die dipjes dat ik 's middags al zit te knikkebollen maar meestal komt dat na een paar drukke dagen.

Puzzle: veel plezier en succes zaterdag bij de pretecho! Ik weet eigenlijk niet goed hoeveel ik aan ben gekomen omdat ik net voor de zwangerschap al iets aan was gekomen. Zelf denk ik een kilo of 1,5 - 2. In ieder geval ben ik in de afgelopen 5 weken niet aangekomen. Mijn eetlust is (helaas) wel enorm toegenomen.

Bolus: wat leuk dat je een pretecho laat doen, spannend erachter te komen wat het geslacht is.

Knof: spannend zo'n echo, hoe ging het?

Muus: wat leuk nog een jochie erbij in dit topic! Had je al een voorgevoel? Leuk behang, leuk spulletjes en mooi he die echo fotootjes.

Anniej: super dat de echo goed was maar inderdaad wel naar en confronterend om een stel voor je te hebben waarvan er 1 kindje niet meer leeft. Daar moet je proberen niet teveel bij stil te staan. De buurvrouw achter ons is van de week bevallen met 24 weken en de baby heeft het helaas ook niet gehaald. Daar moet ik dan echt niet teveel bij stil staan, hoe verschikkelijk het natuurlijk ook is voor hen.

Snoes: tot nu toe klopt mijn voorgevoel, een jochie. Meer zekerheid krijgen we op 5 juli bij de 20 weken echo.

Ben ik dan de enige die eigenlijk helemaal niet superblij is met het buikje? Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met de zwangerschap maar ik baal er echt van dat ik er dikker van word. Ondanks dat ik blij ben met de zwangerschap ben ik nog steeds geneigd om het buikje te verbergen, al word dat steeds moeilijker. Verder gaat alles prima, af en toe vermoeid maar als dat alles is, kan ik daar prima mee leven!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 20:18

Mystery-Girl, ik weet niet of je de enige bent, maar ik ben alleszins juist erg blij met mijn buikje smile. Ben er ook erg trots op en show hem dus juist wel graag.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LDJ vr 15 jun 2012 - 0:36

Heey lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie?

M-G: Met mijn buikje ben ik juist heel erg blij, met mijn borsten ook, want ik had haast niks Laughing .
Maar voor de rest hoef ik niet dikker te worden hoor Embarassed .
Wij hebben besloten dat we het geslacht niet willen weten. Het lijkt ons erg leuk als het een verrassing blijft, vandaar.

Muus: Volgende week hoort mijn vriend meer over de sollicitatie van gister. We zullen zien.
Wat een leuk behang en wat een mooie echo's I love you .

Ik heb besloten om eens wat meer aan mijzelf te gaan denken qua werk betreft.
Gister ben ik niet wezen werken, volgens mij heeft het eindelijk zijn vruchten afgeworpen.
Vandaag heb ik een halve dag gewerkt en dat bevalt me erg goed.
Gisteravond hebben we het bedje in elkaar gezet, ik voel me dan heel erg trots I love you .
Wat gaat de tijd hard, vandaag alweer 20 weken zeg.......
Zullen de laatste 20 weken net zo hard gaan als de 1e 20 weken?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 15 jun 2012 - 7:59

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum
afspraken
Ugly Betty
24
1e
3 oktober

Vlinder-19
27
2e
17 oktober

Sun88
23
1e
17 oktober

Pandora

2e
22 oktober
Knof
26
1e
29 oktober

LDJ
26
1e
2 november
Anniej_S
25
2e
5 november
18-06 20 wkn echo
Lente
26
1e
7 november
26-06 20 wkn echo
Viva
21
2e
7 november
18-06 20 wkn echo
Mas
26
1e
8 november

21 juni - 20 weken echo
Muus
26
2e
24 november

Mistery-Girl
26
1e
1 december

Muis
24
1e
2 december

Alyssa/Snoes
24
1e
5 december
25-06 geslachtsbepaling
Bolus

18 december

Ik heb de lijst even geupdate. Heb ook alle echo's die al geweest zijn eruit gehaald, dus als jullie nieuwe echo's of afspraken gepland hebben staan, voel je vrij om het in te vullen smile.

Viva en Anniej, ik wil jullie alvast veel plezier wensen met de 20-weken echo's van maandag!

LDJ, ik vind het ook wel wat hebben hoor, om het geslacht niet te weten. Ik ben alleen te nieuwsgierig en ik vind het ook wel praktisch om het te weten als we dingetjes gaan kopen.

Ik ben een halfuurtje geleden gestopt met klussen hier in huis. Mijn vriend is nog wel even bezig. Morgen komen mijn schoonouders en schoonbroer mee helpen om alles op te ruimen etc zodat we zondag kunnen beginnen schilderen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LDJ vr 15 jun 2012 - 8:05

Snoes: Het is ook wel praktisch hoor. Leuke unisex (schrijf ik het goed) kleertjes vind je bijna niet bij de goedkopere winkel.
Morgen gaan we maar even naar de prenatal. Kijken of we daar voor wat leuks kunnen slagen.
Nijntje ofzo vind ik wel heel erg leuk.
Leuk, zondag beginnen met schilderen. Het schiet dus al een beetje op?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes vr 15 jun 2012 - 8:22

Het begint zeker op te schieten. Over 3 weken willen we klaar zijn. Dus we moeten wel even flink doorgaan. Eerst nog schilderen, de verwarming weer terughangen en de eerste week van juli komen ze de laminaat leggen en dat is het allerlaatste wat ze gaan doen. Ik zal al blij zijn als we morgenavond zijn, dan is iig ons huis geen stofnest meer (en zal dat ook niet meer worden Very Happy)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G vr 15 jun 2012 - 9:38

LDJ: Het heeft ook zeker wat om het geslacht niet te weten maar ik ben gewoon te nieuwsgierig. Mijn vriend zei altijd voordat ik zwanger was het dan niet te willen weten. Totdat ik zwanger bleek te zijn, het eerste wat hij vroeg is: wanneer weten we wat het wordt? Maar nogmaals een verassing is ook superleuk, alleen niet voor mij weggelegd smile
Super dat je wel blij bent met je buikje en er trots op bent, ik hoop dat dat bij mij nog komt. Wat betreft mijn borsten, daar ben ik dan weer wel blij mee want daar had ik ook niet zoveel van.

Snoes: Gelukkig dat jij er ook blij mee bent en je buik vol trots showt! Misschien komt dat bij mij nog. Ik denk dat het uit mijn verleden komt dat ik dat niet goed kan/durf. (ik ben vroeger nogal gezet geweest en had eindelijk een (naar mijn mening) een mooi figuurtje waar ik blij mee was. Maar goed ik heb het er met liefde voor over alleen had het van mij niet gehoeven smile
Succes nog met het opruimen en schilderen!

Ik wil dat mooie overzichtje niet verpesten dus mocht iemand er nog een keer zin in hebben, wil diegene dan mijn leeftijd aanpassen naar 27 en er mag eventueel ook nog een 20 weken echo bij worden gezet voor 5 juli. Alvast bedankt!
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 15 jun 2012 - 20:00

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum
afspraken
Ugly Betty
24
1e
3 oktober

Vlinder-19
27
2e
17 oktober

Sun88
23
1e
17 oktober

Pandora

2e
22 oktober
Knof
26
1e
29 oktober

LDJ
26
1e
2 november
Anniej_S
25
2e
5 november
18 juni 20 wkn echo
Lente
26
1e
7 november
26 juni 20 wkn echo
Viva
21
2e
7 november
18 juni 20 wkn echo
Mas
26
1e
8 november

21 juni - 20 weken echo
Muus
26
2e
24 november

Mistery-Girl
27
1e
1 december
5 juli 20 weken echo
Muis
24
1e
2 december

Alyssa/Snoes
24
1e
5 december
25 juni geslachtsbepaling
Bolus

18 december

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G za 16 jun 2012 - 1:24

dank je snoes! ik was bang om hem te verpesten!
M-G
M-G
Prater
Prater

Bericht  bolus26 za 16 jun 2012 - 3:00

Snoes schreef:
Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum
afspraken
Ugly Betty
24
1e
3 oktober

Vlinder-19
27
2e
17 oktober

Sun88
23
1e
17 oktober

Pandora

2e
22 oktober
Knof
26
1e
29 oktober

LDJ
26
1e
2 november
Anniej_S
25
2e
5 november
18 juni 20 wkn echo
Lente
26
1e
7 november
26 juni 20 wkn echo
Viva
21
2e
7 november
18 juni 20 wkn echo
Mas
26
1e
8 november

21 juni - 20 weken echo
Muus
26
2e
24 november

Mistery-Girl
27
1e
1 december
5 juli 20 weken echo
Muis
24
1e
2 december

Alyssa/Snoes
24
1e
5 december
25 juni geslachtsbepaling
Bolus

26

1e
18 december

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Puzzle za 16 jun 2012 - 6:00

We krijgen een....meisje Najaar 2012 mama's! - Pagina 21 281626781
Was zo leuk bij de pretecho, heb er echt van genoten, en manlief was ook zo trots I love you
Nu dus lekker shoppen.

Oja, en voor in het lijstje: Puzzle, 1e kindje, 28 jr en 2 juli 20 weken echo..
thnx..
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  bolus26 za 16 jun 2012 - 6:15

gefeliciteerd puzzle! leuk hoor!

ik heb net op een 2e hands leanderwieg gereageerd.Ik vind ze zo leuk maar nieuw te duur.Hopen dat hij nog niet verkocht is!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes za 16 jun 2012 - 11:10

Wat leuk, Puzzle! Wanneer ben je uitgerekend? (voor in het lijstje smile)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: