Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Najaar 2012 mama's!
Anniej_S schreef:Tja wij kregen de papieren thuis en heb het ingevuld op 4w van te voren en dat gebeurd dus ook, zw stopt dan per 8okt, heb ze gister nog aan de lijn gehad en werd het ook bevestigd dan is het toch prima?
Toen ze zeiden wisten ze dat je nu ook in de zw zit? Of was het een vraag die algemeen gesteld worden? Niet iedereen bij het UWV is heel snugger. Maar houd er rekening mee dat het niet klopt, je zou de 1e zijn die met 4 weken mag stoppen ondanks dat je ziek bent. Waarschijnlijk gaan ze het straks controleren waardoor je aan het einde 2 weken minder heb. En als je dan niet meer ziek bent krijg je geen zw uitkering meer (in jouw geval misschien wel ww?).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
LDJ, Jaaa woensdag is m'n laatste dag ! Ga m'n collega's erg missen (gezelligheid), maar verder heb ik zeker zin in m'n verlof haha. Heb zo'n idee dat bijna nergens in de zorg mensen doorwerken tot 36w.
Anniej, Zou er idd vanuit gaan (zoals Parel en Limburg al zeiden) dat het nog bijgesteld wordt. Heb ook de ervaring dat ze niet te snugger zijn bij het UWV. Ik ging op een gegeven moment 70% werken (dus 30% ziekgemeld, kwam neer op 1 dag per week minder werken). Op een dag belde het UWV een aantal keer (mobiel en thuis), maar ik was gewoon aan het werk (die 70% die ik nog wel werkte dus). Op m'n werk kan ik m'n telefoon niet opnemen (ligt in m'n kluisje), en thuis was ik dus niet, maar dat snapten ze bij het UWV niet. Ik moest opnemen als zij belden, want ze hadden het tenslotte tussen 08.00 en 17.00 meerdere keren geprobeerd (maar dat ik op m'n werk ben van 07.15 tot 17.00 en dus niet kon opnemen begrepen ze ook al niet). Ik moest niet denken dat ik er zo makkelijk vanaf kwam, want een ziekmelding is een serieuze zaak...
Viva, Haha geen idee hoor van die rommel, zal wel meevallen. Zit wel eens tegen m'n vriend te grappen dat als we thuis zouden bevallen we daarna opnieuw moeten behangen . Nee het is vooral door m'n werk denk ik dat ik me veiliger voel in het ziekenhuis. Balen dat je zo'n pijn had van je bellybelt, maar wel lekker dat je nu al een paar dagen minder last hebt! Is je collega al terug van vakantie, dat je weer wat meer rust hebt? Ben benieuwd naar je creaties, vind 't altijd zo leuk wat je maakt!
Anniej, Zou er idd vanuit gaan (zoals Parel en Limburg al zeiden) dat het nog bijgesteld wordt. Heb ook de ervaring dat ze niet te snugger zijn bij het UWV. Ik ging op een gegeven moment 70% werken (dus 30% ziekgemeld, kwam neer op 1 dag per week minder werken). Op een dag belde het UWV een aantal keer (mobiel en thuis), maar ik was gewoon aan het werk (die 70% die ik nog wel werkte dus). Op m'n werk kan ik m'n telefoon niet opnemen (ligt in m'n kluisje), en thuis was ik dus niet, maar dat snapten ze bij het UWV niet. Ik moest opnemen als zij belden, want ze hadden het tenslotte tussen 08.00 en 17.00 meerdere keren geprobeerd (maar dat ik op m'n werk ben van 07.15 tot 17.00 en dus niet kon opnemen begrepen ze ook al niet). Ik moest niet denken dat ik er zo makkelijk vanaf kwam, want een ziekmelding is een serieuze zaak...
Viva, Haha geen idee hoor van die rommel, zal wel meevallen. Zit wel eens tegen m'n vriend te grappen dat als we thuis zouden bevallen we daarna opnieuw moeten behangen . Nee het is vooral door m'n werk denk ik dat ik me veiliger voel in het ziekenhuis. Balen dat je zo'n pijn had van je bellybelt, maar wel lekker dat je nu al een paar dagen minder last hebt! Is je collega al terug van vakantie, dat je weer wat meer rust hebt? Ben benieuwd naar je creaties, vind 't altijd zo leuk wat je maakt!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Lente, dan heb je wel een horrorbevalling als je opnieuw moet behangen
Wat voor werk doe je precies in het ziekenhuis dan?
Mijn collega komt as week weer werken, joehoe! Heerlijk idee, en ik hoef nog maar 3 weekjes te werken (11x ).
Tot nu toe red ik dat allemaal prima, ik ben soms wat jaloers op diegene die al lekker verlof hebben hier, of bijna, maar goed, ik wilde graag 2 weken langer, dat ik vanaf feb weer begin. (Omdat onze dochter 4 wordt in januari en dus naar school gaat, dan is het iets rustiger als ik in feb weer ga werken dan 1 week na haar verjaardag, ook ivm wennen met school en zusje en het nieuwe ritme)
En leuk dat je vindt dat ik leuke dingetjes maak
Ik ben me aan het irriteren
Ik had maandag al een leuke box op mp gezien, gelijk al gemaild dat ik interesse had, of die erg beschadigd was, geen reactie.
Nog een mail gestuurd, dat ik pas gemaild had of hij erg beschadigd was, als dat niet het geval was, dat we hem dan voor de vraagprijs over wilden nemen, kreeg ik een antwoord dat hij niet erg beschadigd was.
Weer gemaild dat we hem dan voor de vraagprijs over wilden nemen, of vrijdag uitkwam om op te halen, geen reactie.
Nu vanmorgen weer gemaild, dat ik gemaild had dat we hem voor de vraagprijs over wilden nemen, en als hij daarmee akkoord ging of we hem dan morgen kunnen komen ophalen.
En al die tijd was er 20-15 euro onder de vraagprijs geboden en uiteraard nu net de vraagprijs online geboden door iemand.
Zie ik diegene er nog wel voor aan te gaan zeuren dat er nu 2 mensen de vraagprijs hebben geboden, pff.
Ik wil die box gewoon én antwoord.
Wat voor werk doe je precies in het ziekenhuis dan?
Mijn collega komt as week weer werken, joehoe! Heerlijk idee, en ik hoef nog maar 3 weekjes te werken (11x ).
Tot nu toe red ik dat allemaal prima, ik ben soms wat jaloers op diegene die al lekker verlof hebben hier, of bijna, maar goed, ik wilde graag 2 weken langer, dat ik vanaf feb weer begin. (Omdat onze dochter 4 wordt in januari en dus naar school gaat, dan is het iets rustiger als ik in feb weer ga werken dan 1 week na haar verjaardag, ook ivm wennen met school en zusje en het nieuwe ritme)
En leuk dat je vindt dat ik leuke dingetjes maak
Ik ben me aan het irriteren
Ik had maandag al een leuke box op mp gezien, gelijk al gemaild dat ik interesse had, of die erg beschadigd was, geen reactie.
Nog een mail gestuurd, dat ik pas gemaild had of hij erg beschadigd was, als dat niet het geval was, dat we hem dan voor de vraagprijs over wilden nemen, kreeg ik een antwoord dat hij niet erg beschadigd was.
Weer gemaild dat we hem dan voor de vraagprijs over wilden nemen, of vrijdag uitkwam om op te halen, geen reactie.
Nu vanmorgen weer gemaild, dat ik gemaild had dat we hem voor de vraagprijs over wilden nemen, en als hij daarmee akkoord ging of we hem dan morgen kunnen komen ophalen.
En al die tijd was er 20-15 euro onder de vraagprijs geboden en uiteraard nu net de vraagprijs online geboden door iemand.
Zie ik diegene er nog wel voor aan te gaan zeuren dat er nu 2 mensen de vraagprijs hebben geboden, pff.
Ik wil die box gewoon én antwoord.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dat marktplaats is tegenwoordig ook niet alles meer, dat blijkt wel. Ook hier, doen ze een bod, reageer hier en never hoor je er meer wat van.
Gast- Gast
ja vervelend hé! Had ik ook bij iemand die geboden had op het ledikantje die we bij R hadden, dat ze hem mocht overnemen wanneer ze hem eventueel kon komen ophalen, geen reactie maar het bod staat er nog
Viva- Kletskop
Als ik zelf iets zoek, bied ik al niet meer, ik mail altijd! Maar ik snap je frustratie, die mensen met de box willen waarschijnlijk "de hoofdprijs" ervoor, of misschien wel meer.
Gast- Gast
Ja ik had dus ook gemaild, al 3x, dat ik hem voor de vraagprijs wil hebben.
En al die tijd was er niet de vraagprijs online geboden.
En nu net is de vraagprijs online geboden, die ik dus al 3x in een mail geboden heb.
Ben benieuwd, maar verwacht dat ie mijn neus voorbij gaat
En al die tijd was er niet de vraagprijs online geboden.
En nu net is de vraagprijs online geboden, die ik dus al 3x in een mail geboden heb.
Ben benieuwd, maar verwacht dat ie mijn neus voorbij gaat
Viva- Kletskop
Resultaat van het overtrekje heb ik even in het knutseltopic gepost, om te pronken :p
Viva- Kletskop
Viva schreef:Resultaat van het overtrekje heb ik even in het knutseltopic gepost, om te pronken :p
Wow zo gaaf !!!! Nog wat van de box gehoord?
Gast- Gast
Thanks!
Nee uiteraard niets gehoord
Nee uiteraard niets gehoord
Viva- Kletskop
Zo zijn wij al dagen op zok naar een kachel op zolder, die we hadden kon de capaciteit ofzo niet aan omdat we nu op zolder slapen enz. Hebben welliswaar op 23 gereageerd in de buurt, maar 0 reacties, en een nieuwe kopen is te duur, ook zoiets dus, reageren HO MAAR!
Wil er wel 1 zsm hebben hoor, hebben nog enkelglas op zolder, dus er moet er wel 1 komen voor de koudere dagen straks!
Wil er wel 1 zsm hebben hoor, hebben nog enkelglas op zolder, dus er moet er wel 1 komen voor de koudere dagen straks!
Gast- Gast
Oeh ja dat is wel fijn als je die hebt, balen dat er niemand gereageerd heeft zeg!
Viva- Kletskop
Ja, word denk ik toch ons zoekgebied uitbreiden als we deze zsm willen hebben hahaha. Maar ag..doe mn winterdekbed eranders wel in.
Was vandaag op de fiets ook waterkoud brrrrrrrr
Was vandaag op de fiets ook waterkoud brrrrrrrr
Gast- Gast
Wat vervelend Anniej dat er niemand reageert.
Viva, jij bent nog op zoek naar een box? Wil dus ook nog niet echt lukken?
Wij hebben net vandaag de box opgehaald, wij lenen hem van mijn schoonzus.
Viva, jij bent nog op zoek naar een box? Wil dus ook nog niet echt lukken?
Wij hebben net vandaag de box opgehaald, wij lenen hem van mijn schoonzus.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Leuk dat jullie de box nu hebben!
Wij hebben wel een box, maar ik wil een andere, deze was gekregen en geelachtig, ik wil een witte, liefst met brede spijlen
Ik hoop heel erg dat we hem alsnog mogen overkopen, maar de moed zakt...
Wij hebben wel een box, maar ik wil een andere, deze was gekregen en geelachtig, ik wil een witte, liefst met brede spijlen
Ik hoop heel erg dat we hem alsnog mogen overkopen, maar de moed zakt...
Viva- Kletskop
Nou, dat durf ik ook niet, want straks gaat ie akkoord met die ander omdat ik zoveel zeur
Viva- Kletskop
Ik heb echt lang niets van mij laten horen!!! Heel druk met werk en het huis!!! Ik ben de dame die waarschijnlijk een keizersnee krijg, omdat mijn placenta te dicht bij de uitgang ligt. Ik had vorige week een echo en het ligt nog steeds te dichtbij. Met 36 weken gaan ze nog een keer kijken, dus ik wacht met spanning af.
Ik had een vraagje. Ik heb net de musty evo gehaald. Alleen nu zit er een soort van deken bij. Of nou ja ik vind dat het op een deken lijkt. Ik weet alleen niet wat ik er mee moet doen!!! Weet een van jullie het??
Ik had een vraagje. Ik heb net de musty evo gehaald. Alleen nu zit er een soort van deken bij. Of nou ja ik vind dat het op een deken lijkt. Ik weet alleen niet wat ik er mee moet doen!!! Weet een van jullie het??
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Mas, zie je er tegenop, een KS, of vind je het wel prima?
Ik ken de mutsy evo niet, dus geen idee :p
Staat het niet in de handleiding oid die je erbij kreeg, als je die erbij kreeg?
Zo. En mijn "geduld" is beloont!
Voor 10euro meer dan de vraagprijs, hebben we de box mogen ophalen!
Helemaal leuk!
Nu nog maar een paar dingetjes en dan ben ik er helemaal klaar voor. Nog 2 weken werken, en dan lekker verlof, ook super!
Gek hoor, dat alles zo dichtbij komt nu!
Ik ken de mutsy evo niet, dus geen idee :p
Staat het niet in de handleiding oid die je erbij kreeg, als je die erbij kreeg?
Zo. En mijn "geduld" is beloont!
Voor 10euro meer dan de vraagprijs, hebben we de box mogen ophalen!
Helemaal leuk!
Nu nog maar een paar dingetjes en dan ben ik er helemaal klaar voor. Nog 2 weken werken, en dan lekker verlof, ook super!
Gek hoor, dat alles zo dichtbij komt nu!
Viva- Kletskop
Whoehoeeee ik heb verlof ! Raaaaar, maar wel lekker haha.
Zal morgen even op iedereen reageren, heb nu trek dus ga zo maar koken .
Zal morgen even op iedereen reageren, heb nu trek dus ga zo maar koken .
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Jaaaaaaaah Lente, wat fijn zeg!!! Lekker genieten nu!!
Viva: Jij ook nog even werken en dan lekker verlof. Heb je de box inmiddels al staan?
MAS: Spannend dat je waarschijnlijk een keizersnee gaat krijgen. Wanneer krijg je de datum te horen?
Zo'n dekentje hebben ook bij onze kinderwagen. Een soort fleece dekentje bedoel je?
Viva: Jij ook nog even werken en dan lekker verlof. Heb je de box inmiddels al staan?
MAS: Spannend dat je waarschijnlijk een keizersnee gaat krijgen. Wanneer krijg je de datum te horen?
Zo'n dekentje hebben ook bij onze kinderwagen. Een soort fleece dekentje bedoel je?
LDJ- Kletskop
Hebben jullie al een liggings echo gehad?
LDJ- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Trends najaar
» najaar 2013mama's!!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Trends najaar
» najaar 2013mama's!!
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: