Najaar 2012 mama's!
+26
loesje
NoName88
Flower_L
Parisienne
Puzzle
Lejow
Ayla
Muis
Pandora
Flip Fluitketel
Snoes
L!ND@
nina86
M-G
bolus26
MAS
Ugly Betty
Sun88
vlinder-19
Knof
Alyssa
PiP
Muus
Viva
lente
LDJ
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Najaar 2012 mama's!
En waar ik wel benieuwd naar ben is of jullie nog een cursus willen gaan volgen?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, nee geen cursus, bij onze dochter ook niet gehad, en dat had ook niet gehoeven.
Dus nu ook niet
En misselijkheid die heb ik nauwelijks gelukkig.
Wel fijn dat het bij jou afzakt Anniej!
Ik heb heel erg zin in franse frietjes. Heb nu mayonaise van de friteslijn van remia, erug lekker en veel gezonder.
mjommmmmmmm... Even overheen proberen te zetten.
Dus nu ook niet
En misselijkheid die heb ik nauwelijks gelukkig.
Wel fijn dat het bij jou afzakt Anniej!
Ik heb heel erg zin in franse frietjes. Heb nu mayonaise van de friteslijn van remia, erug lekker en veel gezonder.
mjommmmmmmm... Even overheen proberen te zetten.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Misselijkheid heb ik gelukkig geen last van gehad. Wel van moeheid, maar als het goed is zal het binnenkort minder worden heb ik mij laten vertellen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik heb momenteel geen honger, dit heb ik ook de 1e weken gehad! Kon de hele avond wel eten ook 's nachts en de moeheid heb ik dan tot nu weinig gehad, en als ik het wel had LDJ ging ik ook gerust even liggen!
Ga jij wel een cursus volgend LDJ?
Ga jij wel een cursus volgend LDJ?
Gast- Gast
Yenthe heeft een Nijntje knuffel bij dr in bed staan zo te horen, hoor al een uur lang het zelfde Deuntje. Nijnntjeeee lief klein konijntje....haha de grootste schik dat ze heeft!
Gast- Gast
Goedemiddag!
Hoe gaat het met iedereen?
Vanmorgen opgepast bij de kerk, er was een kindje dat "moest" slapen dus die reed ik even rond in zijn kinderwagen.
Nou die vond ik dus echt heerlijk rijden! Was in ieder geval een Joolz.
Er was ook een bugaboo, maar daarmee geen rondje gereden , die stond in de zaal zelf.
Dus, ik zou zeker even de joolz uitproberen als ik jullie was!
Vanmorgen opgepast bij de kerk, er was een kindje dat "moest" slapen dus die reed ik even rond in zijn kinderwagen.
Er was ook een bugaboo, maar daarmee geen rondje gereden , die stond in de zaal zelf.
Viva- Kletskop
Hee viva hier alles top! Net lekker gedoucht na de hele ochtend in pyjama hebben doorgebracht met popje! Manlief is weer op zolder bezig, ik ga even een kopje thee zetten!
Wij nemen geen nieuwe kinderwagen, moet deze maar afraggen die we hebben (zo zegt man dat altijd!)
Fijne zondag!
Wij nemen geen nieuwe kinderwagen, moet deze maar afraggen die we hebben (zo zegt man dat altijd!)
Fijne zondag!
Gast- Gast
Ik ben er ook weer even.
Vandaag een rustig dagje voor ons, het is erg lekker weer hier. Ga dadelijk nog even een kijkje nemen bij babydump met schoonzus. Zij is ook zwanger. Al is ze al ruim over de helft heen.
Mijn dochter reageerde trouwens erg enthousiast op de zwangerschap. Ze was al langer erover bezig dat ze een broertje of zusje wilde. (Ze wilt liever een broertje haha)
Eigenlijk hadden we het niet willen vertellen, maar mijn buik groeit behoorlijk en het was haar zo opgevallen dat ze me op 1 dag er 2x naar vroeg. Toen hebben we het maar verteld.
Wel erbij gezegd dat het alsnog niet goed kan zijn of gaan, maar dat begreep ze heel goed.
Vandaag heb ik het opeens weer erg moeilijk met het stoppen van roken! Ik kan niet wachten tot ik er weer een kan opsteken, nog maar 30 weken! Ik hoop dat ik er tegen die tijd anders over denk. Daar zal grotendeels mijn slechte humeur wel vandaan komen haha!
Vandaag een rustig dagje voor ons, het is erg lekker weer hier. Ga dadelijk nog even een kijkje nemen bij babydump met schoonzus. Zij is ook zwanger. Al is ze al ruim over de helft heen.
Mijn dochter reageerde trouwens erg enthousiast op de zwangerschap. Ze was al langer erover bezig dat ze een broertje of zusje wilde. (Ze wilt liever een broertje haha)
Eigenlijk hadden we het niet willen vertellen, maar mijn buik groeit behoorlijk en het was haar zo opgevallen dat ze me op 1 dag er 2x naar vroeg. Toen hebben we het maar verteld.
Wel erbij gezegd dat het alsnog niet goed kan zijn of gaan, maar dat begreep ze heel goed.
Vandaag heb ik het opeens weer erg moeilijk met het stoppen van roken! Ik kan niet wachten tot ik er weer een kan opsteken, nog maar 30 weken! Ik hoop dat ik er tegen die tijd anders over denk. Daar zal grotendeels mijn slechte humeur wel vandaan komen haha!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Anniej& Lente, jullie vandaag ook veel plezier/succes bij de gyn/VK.
Krijgen jullie ook een echo?
Wij gaan vanavond naar de VK, 19h. En ik vind het zó spannend.
Zal het hartje wel nog altijd kloppen?!
Eerst een volledige dag werken, zo onze dochter wegbrengen op de fiets door de regen.
Met die onweer erbij vind ik dat dus he-le-maal niets.
Muus, Leuk dat jullie dochter zo positief reageerde! Mag ze het ook al rondvertellen of nog niet?
En wel volhouden met niet roken! Mooiste is natuurlijk dat je niet blijft roken, zeker als je zo lang niet gerookt hebt!
Maar dat is aan jou
Krijgen jullie ook een echo?
Wij gaan vanavond naar de VK, 19h. En ik vind het zó spannend.
Zal het hartje wel nog altijd kloppen?!
Eerst een volledige dag werken, zo onze dochter wegbrengen op de fiets door de regen.
Met die onweer erbij vind ik dat dus he-le-maal niets.
Muus, Leuk dat jullie dochter zo positief reageerde! Mag ze het ook al rondvertellen of nog niet?
En wel volhouden met niet roken! Mooiste is natuurlijk dat je niet blijft roken, zeker als je zo lang niet gerookt hebt!
Maar dat is aan jou
Viva- Kletskop
Heeeel gek maar ik ben super zenuwachtig! Hopelijk gaat de tijd super snel en is het zo 14.20! (Gelukkig niet 's avonds dit x)
Gast- Gast
Viva schreef:Goedemiddag!
I my Joolz!
*breekt weer uit*
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Viva, ik wil het niet roken ook echt volhouden. Vandaag gaat het gelukkig al stukken beter haha! Mijn dochter mag het inderdaad al rondvertellen, die zou dat nieuws nooit voor zich kunnen houden! Al valt het nog wel mee aan hoeveel zij het heeft verteld, mijn schoonmoeder is helaas stukken erger.. Die vond het nodig om het na 6 weken al bekend te maken aan oa mijn man zijn exvriendin
Wat leuk dat jullie weer naar de vk mogen! Krijgen jullie allemaal het hartje te horen?
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn volgende echo, en tegen die tijd zal ik weer erg nerveus zijn. Ik ben zo bang dat er wat mis is.
Zo ik heb mijn "pauze" gehad en ga hier thuis weer even flink aan de slag.
Wat leuk dat jullie weer naar de vk mogen! Krijgen jullie allemaal het hartje te horen?
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn volgende echo, en tegen die tijd zal ik weer erg nerveus zijn. Ik ben zo bang dat er wat mis is.
Zo ik heb mijn "pauze" gehad en ga hier thuis weer even flink aan de slag.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Zo, ben weer een beetje bijgelezen haha.
Anniej, Volgens mij vroeg jij dat, maar ik ben operatieassistente. Erg leuk werk, maar soms best zwaar. Zeker na een dag met veel lopen (rennen, vliegen ) of lang aan tafel staan. Werk fulltime (in 4 dagen, heel soms 5), en draaide daarbij nog avond/nacht/weekenddiensten. Maar die hoeven nu gelukkig al niet meer . Heb je nog een lekkere massage gehad van je man zaterdag haha? Veel succes vanmiddag!
Viva, Wat een leuke broek heb je gekocht! Hoe was je koninginnedag? En wat zou het leuk zijn als je je kleintje nu al gevoeld zou hebben! Maar lastig idd he, met ook ploppende darmen enzo . Zocht jij nou ook een witte box? Ik heb er een op marktplaats gekocht (30 euro), past goed in de kamer hier denk, ik, volgend weeked ophalen. Jij ook succes vanavond! Ik ben nu ook best zenuwachtig eigenlijk, precies wat jij ook hebt, zal het hartje nog wel kloppen? Rond 15.00 uur weet ik het .
LDJ, Veel plezier deze week ! Ga je zelf nog een cursus volgen denk je? Ik twijfel een beetje, heb er opzich niet zoveel behoefte aan, maar om me heen hoor ik dat het toch ook wel gewoon leuk en gezellig is.
Muus, Idd bijzonder dat je dan nu wel zwanger bent, mooi hoor! Wat leuk dat je dochter zo enthousiast reageerde. Heb je nog wat leuks gezien/gekocht bij de babydump gister? En succes met stoppen met roken! You can do it !
Ik ben zo blij dat ik vandaag nog lekker vrij ben haha. Toch beetje te druk geweest van het weekend denk . Zaterdag hadden we een supergezellig feestje met vrienden, lag pas om 04.30 in bed , was ook wel helemaal gesloopt toen haha. Zondag weinig gedaan, zou naar de bios gaan, maar vriendinnetje was ziek dus ben lekker op de bank blijven liggen. Op een gegeven moment dacht ik ik haal even een doekje door de keuken en voor ik het wist was het 1,5 uur later en was ie superschoon... zou het erbij horen ? En gister ook weer de hele dag op pad geweest. Vandaag lekker uitgeslapen, werd even wakker van het onweer, en dan vind ik het zo lekker dat ik nog lekker in bed lig . Vanmiddag moet ik om 14.45 bij de vk zijn, vind het toch wel spannend!
Anniej, Volgens mij vroeg jij dat, maar ik ben operatieassistente. Erg leuk werk, maar soms best zwaar. Zeker na een dag met veel lopen (rennen, vliegen ) of lang aan tafel staan. Werk fulltime (in 4 dagen, heel soms 5), en draaide daarbij nog avond/nacht/weekenddiensten. Maar die hoeven nu gelukkig al niet meer . Heb je nog een lekkere massage gehad van je man zaterdag haha? Veel succes vanmiddag!
Viva, Wat een leuke broek heb je gekocht! Hoe was je koninginnedag? En wat zou het leuk zijn als je je kleintje nu al gevoeld zou hebben! Maar lastig idd he, met ook ploppende darmen enzo . Zocht jij nou ook een witte box? Ik heb er een op marktplaats gekocht (30 euro), past goed in de kamer hier denk, ik, volgend weeked ophalen. Jij ook succes vanavond! Ik ben nu ook best zenuwachtig eigenlijk, precies wat jij ook hebt, zal het hartje nog wel kloppen? Rond 15.00 uur weet ik het .
LDJ, Veel plezier deze week ! Ga je zelf nog een cursus volgen denk je? Ik twijfel een beetje, heb er opzich niet zoveel behoefte aan, maar om me heen hoor ik dat het toch ook wel gewoon leuk en gezellig is.
Muus, Idd bijzonder dat je dan nu wel zwanger bent, mooi hoor! Wat leuk dat je dochter zo enthousiast reageerde. Heb je nog wat leuks gezien/gekocht bij de babydump gister? En succes met stoppen met roken! You can do it !
Ik ben zo blij dat ik vandaag nog lekker vrij ben haha. Toch beetje te druk geweest van het weekend denk . Zaterdag hadden we een supergezellig feestje met vrienden, lag pas om 04.30 in bed , was ook wel helemaal gesloopt toen haha. Zondag weinig gedaan, zou naar de bios gaan, maar vriendinnetje was ziek dus ben lekker op de bank blijven liggen. Op een gegeven moment dacht ik ik haal even een doekje door de keuken en voor ik het wist was het 1,5 uur later en was ie superschoon... zou het erbij horen ? En gister ook weer de hele dag op pad geweest. Vandaag lekker uitgeslapen, werd even wakker van het onweer, en dan vind ik het zo lekker dat ik nog lekker in bed lig . Vanmiddag moet ik om 14.45 bij de vk zijn, vind het toch wel spannend!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Anniej, ik ben ook heel zenuwachtig. Zo bang dat hij uiteindelijk geen hartje kan vinden.
Terwijl ik helemaal geen slecht gevoel erover heb, maar de ervaring...
Pip, haha misschien moet ik dan toch maar mijn man proberen te overtuigen...
Muus, gelukkig gaat het vandaag al beter. Mijn man is sinds het 1e weekend van feb gestopt en die heeft het soms ook wel moeilijk ermee.
Dat is inderdaad wel erg van je schoonmoeder, haha, zo snel en dan ook nog tegen een ex.
En inderdaad, vanavond, als het goed is, het hartje luisteren.
Lente, oooh jullie (jij en anniej) weten het eerder. Pffff, ik moet soms echt de zenuwen uit mijn lijf zuchten.
En ja zoek ook een witte box, liefst met lade. Pas zagen we een mooie voor 40euro, wilde mijn man hem nog niet kopen. Grmbl.
Superprijsje natuurlijk.
Onze koninginnedag was leuk, lekker burgerlijk in dorp gebleven en onze dochter de spelletjes laten doen (2 foto's in het koninginnedagfototopic)
En jeetje, tot 04.30 wakker, zou mij niet lukken hoor! Haha, gelukkig dat je een fijn weekend had.
Ga nu snel mijn broodjes smeren, pauze tot 1 uur.
EN IK BEN ZENUWACHTIG! Gelukkig komt er straks véél vracht, hopelijk vliegt de dag voorbij.
Terwijl ik helemaal geen slecht gevoel erover heb, maar de ervaring...
Pip, haha misschien moet ik dan toch maar mijn man proberen te overtuigen...
Muus, gelukkig gaat het vandaag al beter. Mijn man is sinds het 1e weekend van feb gestopt en die heeft het soms ook wel moeilijk ermee.
Dat is inderdaad wel erg van je schoonmoeder, haha, zo snel en dan ook nog tegen een ex.
En inderdaad, vanavond, als het goed is, het hartje luisteren.
Lente, oooh jullie (jij en anniej) weten het eerder. Pffff, ik moet soms echt de zenuwen uit mijn lijf zuchten.
En ja zoek ook een witte box, liefst met lade. Pas zagen we een mooie voor 40euro, wilde mijn man hem nog niet kopen. Grmbl.
Superprijsje natuurlijk.
Onze koninginnedag was leuk, lekker burgerlijk in dorp gebleven en onze dochter de spelletjes laten doen (2 foto's in het koninginnedagfototopic)
En jeetje, tot 04.30 wakker, zou mij niet lukken hoor! Haha, gelukkig dat je een fijn weekend had.
Ga nu snel mijn broodjes smeren, pauze tot 1 uur.
EN IK BEN ZENUWACHTIG! Gelukkig komt er straks véél vracht, hopelijk vliegt de dag voorbij.
Viva- Kletskop
Ik hoop stiekem dat ik een echo krijg vanmiddag, maar ja ik weet het niet. Heb je je broek al binnen Viva? Morgen komt als goed is Yenthe haar kado binnen, ben er helemaal onderste boven van dat ik dus gister op de Koninginnemarkt allemaal baby born spulletjes ben gaan kopen, hoezo fan?!
Hopelijk vliegt je dagje, werkse! X
Hopelijk vliegt je dagje, werkse! X
Gast- Gast
En echo gehad?
Leuk die baby born spulletjes!
Hebben jullie het nu al aan mensen verteld?
Pff, nog een uur, zo eten en dan bijna door.
duimenduimen.
Leuk die baby born spulletjes!
Hebben jullie het nu al aan mensen verteld?
Pff, nog een uur, zo eten en dan bijna door.
duimenduimen.
Viva- Kletskop
Ja goede echo gehad! Alles dr op en dr aan, zo bijzonders het is zelfs groter als bij Y. het staat inmiddels op FB en kregen tot nu toe leuke reacties ;-).
De kans dat ik ziek word is 45-70% kans en moet dus goed opletten dat ik bijv geen gele ogen krijg of extreme jeuk. En voorlopig gewoon via de VK controles etc.
De kans dat ik ziek word is 45-70% kans en moet dus goed opletten dat ik bijv geen gele ogen krijg of extreme jeuk. En voorlopig gewoon via de VK controles etc.
Gast- Gast
Leuk leuk, foto?
Hier ook een goede controle gehad!
Hartje geluiterd, helemaal goed.
Baarmoeder schijnt hoger te zitten dan ik dacht haha!
Ik voelde steeds vanaf je schaambot alleen mijn blaas, wist ik veel dat ik nóg hoger moest voelen!
En ik mag altijd, als ik onzeker oid ben, bellen tussen 9 en 10 om een afspraak te maken om het hartje te luisteren, helemaal leuk!
Gek hoor, voelen jullie je echt zwanger?
Ik heb nu nergens last van (ja van mijn arm waarin geprikt is), net als bij onze dochter.
Mijn buikje groeit verder ook maar heel weinig, alleen mijn darmen die wat uitpuilen.
Oh wat is het heerlijk dat je het hartje weer gehoord hebt, die bevestiging!
Hier ook een goede controle gehad!
Hartje geluiterd, helemaal goed.
Baarmoeder schijnt hoger te zitten dan ik dacht haha!
Ik voelde steeds vanaf je schaambot alleen mijn blaas, wist ik veel dat ik nóg hoger moest voelen!
En ik mag altijd, als ik onzeker oid ben, bellen tussen 9 en 10 om een afspraak te maken om het hartje te luisteren, helemaal leuk!
Gek hoor, voelen jullie je echt zwanger?
Ik heb nu nergens last van (ja van mijn arm waarin geprikt is), net als bij onze dochter.
Mijn buikje groeit verder ook maar heel weinig, alleen mijn darmen die wat uitpuilen.
Oh wat is het heerlijk dat je het hartje weer gehoord hebt, die bevestiging!
Viva- Kletskop
Hé leuk, een najaar-mama's-topic
Ik meld me ook aan haha. Al zal ik nu nog niet zoveel meeschrijven, ben momenteel nog erg druk.
Ik meld me ook aan haha. Al zal ik nu nog niet zoveel meeschrijven, ben momenteel nog erg druk.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Gezellig Alyssa!
Ben je al aan het idee gewend?
Ben je al aan het idee gewend?
Viva- Kletskop
Hee meiden,
wat leuk een najaar 2012 topic! Fijn dat alle controles weer goed waren!
Met mij gaat het goed! Ben een stuk minder moe sinds een paar dagen (nu 14 weken en 2 dagen). Het genieten kan beginnen voor mijn gevoel. Morgen gaan we langs een babyzaak om eens te kijken naar kinderwagen, boxen, kamertje. Helemaal leuk!
wat leuk een najaar 2012 topic! Fijn dat alle controles weer goed waren!
Met mij gaat het goed! Ben een stuk minder moe sinds een paar dagen (nu 14 weken en 2 dagen). Het genieten kan beginnen voor mijn gevoel. Morgen gaan we langs een babyzaak om eens te kijken naar kinderwagen, boxen, kamertje. Helemaal leuk!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Leuk knof, dat jullie daarnaar gaan kijken, wordt het gelijk een stuk echter!
Wij hebben hier dus de commode en ledikant al, maar niet in elkaar staan (anders snapt onze dochter het denk ik helemaal niet meer, dat het nog erug lang duurt)
Ik heb overigens de positiebroek van pagina 2 hier (volgens mij) binnen!
Hij zit echt heerlijk! Super veel stretch, heel donker blauw, echt skinny.
Helemaal mooi.
Volgende week komt er nog een broek binnen van de H&M, die is echt al 4/5 weken geleden besteld.
Een rode, erg benieuwd want ookal vind ik de kleurtjes leuk, draag ze zelf nog niet heel vaak.
En dan ben ik even klaar met broeken, denk ik.
Wij hebben hier dus de commode en ledikant al, maar niet in elkaar staan (anders snapt onze dochter het denk ik helemaal niet meer, dat het nog erug lang duurt)
Ik heb overigens de positiebroek van pagina 2 hier (volgens mij) binnen!
Hij zit echt heerlijk! Super veel stretch, heel donker blauw, echt skinny.
Helemaal mooi.
Volgende week komt er nog een broek binnen van de H&M, die is echt al 4/5 weken geleden besteld.
Een rode, erg benieuwd want ookal vind ik de kleurtjes leuk, draag ze zelf nog niet heel vaak.
En dan ben ik even klaar met broeken, denk ik.
Viva- Kletskop
Hoi Dames!
Ik wil ook graag met jullie meeschrijven als jullie dat goed vinden! Ik hoop alleen dat ik het een beetje bij kan houden haha. Ben destijds het nieuwe tot 12 weken topic geopend maar heb zelf niet meegeschreven
Ik ben vandaag 16 weken zwanger en wat onzeker...ik heb dit keer mijn placenta voorliggen en voel dus vrijwel nog niks...dit maakt me erg onzeker. Ik voelde F.ay al met 9wk en met dit termijn dus al heel heftig, met 20 weken destijds schudde mn hele buik heen en weer... Dat ik het nu niet voel daar baal ik echt van, denk dat ik me pas op en top zwanger voel als ik het ga voelen.
Ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen maar mocht er een lijstje zijn hierbij mijn gegevens.
2e kindje, 3e zwangerschap, uitgerekende datum 17 okt, 27jr, willen weten wat het wordt.
Zal me nog even voorstellen, ik ben dus vlinder-19, ben 27 jaar, getrouwd, alweer ruim 3jr en zijn 11 jaar samen. We hebben een dochter F.ay E.lize van 3jr. De weg naar deze zwangerschap was een lange onzekere weg, maar het is gelukt, jeej!! Ik werk in een winkel en zit momenteel al voor 50% in de ziektewet, dit ivm hele erge bekkenklachten, dit begon al met zn 5wk.
Ik wil ook graag met jullie meeschrijven als jullie dat goed vinden! Ik hoop alleen dat ik het een beetje bij kan houden haha. Ben destijds het nieuwe tot 12 weken topic geopend maar heb zelf niet meegeschreven
Ik ben vandaag 16 weken zwanger en wat onzeker...ik heb dit keer mijn placenta voorliggen en voel dus vrijwel nog niks...dit maakt me erg onzeker. Ik voelde F.ay al met 9wk en met dit termijn dus al heel heftig, met 20 weken destijds schudde mn hele buik heen en weer... Dat ik het nu niet voel daar baal ik echt van, denk dat ik me pas op en top zwanger voel als ik het ga voelen.
Ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen maar mocht er een lijstje zijn hierbij mijn gegevens.
2e kindje, 3e zwangerschap, uitgerekende datum 17 okt, 27jr, willen weten wat het wordt.
Zal me nog even voorstellen, ik ben dus vlinder-19, ben 27 jaar, getrouwd, alweer ruim 3jr en zijn 11 jaar samen. We hebben een dochter F.ay E.lize van 3jr. De weg naar deze zwangerschap was een lange onzekere weg, maar het is gelukt, jeej!! Ik werk in een winkel en zit momenteel al voor 50% in de ziektewet, dit ivm hele erge bekkenklachten, dit begon al met zn 5wk.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik krijg het ook niet voor elkaar om mezelf in de tabel te zetten.
Mijn gegevens: 24 jaar, 1e kindje, uitgerekend voor 5 december, 21-05 termijnecho.
Viva, ik ben inmiddels wel aan het idee gewend. Toen we het hartje hoorden kloppen, kwam het besef er echt wel!
Mijn gegevens: 24 jaar, 1e kindje, uitgerekend voor 5 december, 21-05 termijnecho.
Viva, ik ben inmiddels wel aan het idee gewend. Toen we het hartje hoorden kloppen, kwam het besef er echt wel!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: