KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: KletsTopic
Dan merk je pas hoeveel domme mensen er op deze bol lopen!Lily schreef:ow rush haha, en ja ik krijg ook soms rare mails of klanten aan de telefoon hoor
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
nou soms ook mensen die een klacht hebben en die hebben zoiets van hoe bozer ik doe dan krijg ik m`n gelijk wel (maar dan hebben ze hier ook pech )
Gast- Gast
Over domme mensen gesproken; ik ging net pinnen. Staat er een gozer achter me die me aansprak over mijn kisten. "Oh jij hebt nog het oude model M9, wat gaaf" kwam er een heel verhaal over kisten, terwijl ik het absoluut niet boeiend vond en hij maar blééf vertellen welke hij allemaal heeft.
Even ter illustratie; mijn kisten zijn totaal afgetrapt, draag ze al jaren niet meer, maar m'n andere zitten nu te strak om mijn enkel. Ziet er een beetje uit als modelletje Zwerver nu, zeg maar
Even ter illustratie; mijn kisten zijn totaal afgetrapt, draag ze al jaren niet meer, maar m'n andere zitten nu te strak om mijn enkel. Ziet er een beetje uit als modelletje Zwerver nu, zeg maar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
misschien was ie blij om eindelijk eens iemand te zien die van dezelfde soort schoenen houd
Gast- Gast
Geeeeen idee, vermoeiend was het wel. En dan te bedenken dat ik nog zo aardig was om een andere man voor te laten gaan omdat hij zijn trein moest halen. Ik ben te goed voor deze wereld
Mijn mannen hoeven niet meer terug naar de kinderarts en naar de fysio in het ziekenhuis
Gast- Gast
VC wat gek dat je niets hoort van die ouders.
Stofzuiger, wat was er met de mannen?
Waarom heeft Princess haar account verwijderd?
Stofzuiger, wat was er met de mannen?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mijn mannen hoeven niet meer terug naar de kinderarts en naar de fysio in het ziekenhuis
Wat goed!! Woehoe voor de beren
Gast- Gast
Zoey: ze zijn te vroeg geboren, het longrijping ed gehad in zwangerschap, diabetes etc. Dus dan houden ze ze even in de gaten.
Ze liepen in het begin ook achter, hebben 2 weken opgenomen gelegen omdat ze alleen maar huilden de eerste maanden en zijn erg gevoelig op de longen, hebben al meerdere keren op de Hap gezeten en pufjes. Maar mag nu verder via Huisarts.
Ze liepen in het begin ook achter, hebben 2 weken opgenomen gelegen omdat ze alleen maar huilden de eerste maanden en zijn erg gevoelig op de longen, hebben al meerdere keren op de Hap gezeten en pufjes. Maar mag nu verder via Huisarts.
Gast- Gast
En voor de mama die ze goed stimuleerd, voed en een overdosis liefde en knuffels geeftReva schreef:Stofzuiger schreef:Mijn mannen hoeven niet meer terug naar de kinderarts en naar de fysio in het ziekenhuis
Wat goed!! Woehoe voor de beren
Gast- Gast
Wat goed dat ze nu alleen nog maar naar de HA hoeven! Dat scheelt een hoop zorgen den ik!
Gast- Gast
+1Zoey schreef:
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik vind het ook jammer van Princess!
Vanavond lekker loempia`s eten bij m`n ouders!
Vanavond lekker loempia`s eten bij m`n ouders!
Rush- Lady Post-a-lot
Nomnom, loempia's! Ik ga straks pannenkoeken bakken!
Waarom is Princess weg? Ik vond haar zo leuk op het forum!
Waarom is Princess weg? Ik vond haar zo leuk op het forum!
Gast- Gast
ik weet het ook niet, zie opeens dat haar reacties in mijn topic veranders zijn in gast. En in het moderator topic staat verder ook geen uitleg.
Gast- Gast
Wow wat goed Stofzuiger
Mijn vriend haalt uit zijn werk meteen m'n zusje op en hij neemt patat of zo mee.
N is er nog steeds niet.
Mijn vriend haalt uit zijn werk meteen m'n zusje op en hij neemt patat of zo mee.
N is er nog steeds niet.
Apart, ze was wel een actieve forumster.. Wie weet komt ze wel terug onder een andere naam.
Gast- Gast
Half 4.
Oh VC, dat is wel laat nu!
Rush- Lady Post-a-lot
Zit me hier lichtelijk op te vreten. Net ging de bel en ik was al blij. Was het de postbode met een pakketje voor de buren.
ach maar meestal praten ouders nog wat na enzo en eer dat die allemaal weg zijn en de ouders van de jarige job dan thuis zijn .... (of ze zijn daar met N aan het wachten tot jij komt )
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: