KletsTopic
+23
Sjaantje
_Lacey_
Esperanza
Poubelle
Winegum
SoGood
Jeanette
Roodtomaatje
Lejow
Zwerver
Stuiterbal
Marin
TwistedAngel
Jordana
Bimbam
Burn
Alex
ExpressoB
Rush
Pompoen
Erin
Jade
VeryCherry
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: KletsTopic
Ja idd! En je weet wat er gaat gebeuren, maar toch zit ik iedere keer te gillen van schrik als 'ie weer toeslaat. Brrrr!
Gast- Gast
Ik zie hem ook altijd overal daarna
Maar nu niet, want ik lig nog heerlijk in bed met mijn butler naast me en kopje thee
Maar nu niet, want ik lig nog heerlijk in bed met mijn butler naast me en kopje thee
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Dankjewel. (krijg je als je weeeeeeeer ongesteld bent, wanneer houd het ooit eens op, ik word er zo verdrietig van).
Heb je problemen met je menstruatie of ben je er gewoon klaarmee dat het een maandelijks terugkerend gedoe is?
Gast- Gast
Jaloers. Ik ben al sinds 6 uur vanochtend aan het werk en ik heb geen zin en om een of andere onverklaarbare reden een onbevredigbare honger. Heb vanochtend gewoon ontbeten (om 7:30 uur), heb al druiven gehad en net maar alvast het restje van gister gegeten dat ik als lunch wilde eten en ik heb gewoon nóg honger.
Gast- Gast
Zoey schreef:ExpressoB schreef:Dankjewel. (krijg je als je weeeeeeeer ongesteld bent, wanneer houd het ooit eens op, ik word er zo verdrietig van).
Heb je problemen met je menstruatie of ben je er gewoon klaarmee dat het een maandelijks terugkerend gedoe is?
Heb al 10jaar problemen ermee en de artsen weten het niet meer(hebben het opgegeven). De electro acupuncturist heeft me op weg geholpen en het ging heeel even goed maar het is weer compleet mis :'(....
Zeg maar gerust wekelijks.. terugkerend gedoe
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Schrik me een hoedje! Mijn deurbel ging. Mooi niet dat ik open ga doen!
Whaha als je daar al van schrikt, slecht geweten heb je dan. Waarom doe je niet open? Ik snap dat nooit dat mensen niet opendoen als er aangebeld wordt.ExpressoB schreef:Schrik me een hoedje! Mijn deurbel ging. Mooi niet dat ik open ga doen!
Gast- Gast
Bruce schreef:Whaha als je daar al van schrikt, slecht geweten heb je dan. Waarom doe je niet open? Ik snap dat nooit dat mensen niet opendoen als er aangebeld wordt.ExpressoB schreef:Schrik me een hoedje! Mijn deurbel ging. Mooi niet dat ik open ga doen!
De bel gaat heel hard! en heb de woonkamer deur open.
Uhm nou ik zit in pyjama
Als er iemand voor de deur staat dan is het altijd een verkoper, nou daaaaaag daar heb ik geen behoefte aan.
Dus nog een reden om niet open te doen en al helemaal niet zoals ik er nu bij zit. Ik zeg altijd: "Als ze me echt kennen, dan bellen ze mij wel op mijn mobiel".
Dus nog een reden om niet open te doen en al helemaal niet zoals ik er nu bij zit. Ik zeg altijd: "Als ze me echt kennen, dan bellen ze mij wel op mijn mobiel".
Oeh, ik ga zo eindelijk eindelijk eindelijk weer is naar de kringloop
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC. Hoe is het met je pootje eigenlijk?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
't Doet nog wel pijn, maar ik loop zonder krukken. Wel mank hoor, ziet er eigenlijk niet uit, maar ik was die krukken zo zat.
ExpressoB schreef:Zoey schreef:ExpressoB schreef:Dankjewel. (krijg je als je weeeeeeeer ongesteld bent, wanneer houd het ooit eens op, ik word er zo verdrietig van).
Heb al 10jaar problemen ermee en de artsen weten het niet meer(hebben het opgegeven). De electro acupuncturist heeft me op weg geholpen en het ging heeel even goed maar het is weer compleet mis :'(....
Oh bah dat klinkt heel naar! Ik kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt.. Wordt er nu verder niets meer aan gedaan?
Gast- Gast
Duurt echt lang.. Sjonge jonge zeg!VeryCherry schreef:'t Doet nog wel pijn, maar ik loop zonder krukken. Wel mank hoor, ziet er eigenlijk niet uit, maar ik was die krukken zo zat.
Burn- Lady Post-a-lot
Mag ik even mijn blijdschap delen?
Ik heb een nieuwe (vakantie)baan!
Shit, nu moet ik ook nog ontslag gaan nemen..
Ik heb een nieuwe (vakantie)baan!
Burn- Lady Post-a-lot
Erin schreef:Zoey schreef:Pff ik ben pas net de driehonderd gepasseerd.. Beetje doorposten dus!
Ik wil je even vertellen dat ik je een echte aanwinst vindt voor het forum! Je bent (of althans, ik ken je niet persoonlijk, komt over als) een hele leuke meid!
Ahhhh ik lees dit nu pas! Wat lief! Ik ben zelf ook blij dat ik eindelijk de stap heb gezet om actief mee te posten, het is toch wel erg gezellig hier!
Gast- Gast
Burn schreef:Duurt echt lang.. Sjonge jonge zeg!VeryCherry schreef:'t Doet nog wel pijn, maar ik loop zonder krukken. Wel mank hoor, ziet er eigenlijk niet uit, maar ik was die krukken zo zat.
Yup, al 7 weken intussen.
Zoey schreef:ExpressoB schreef:Zoey schreef:ExpressoB schreef:Dankjewel. (krijg je als je weeeeeeeer ongesteld bent, wanneer houd het ooit eens op, ik word er zo verdrietig van).
Oh bah dat klinkt heel naar! Ik kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt.. Wordt er nu verder niets meer aan gedaan?
Nee, er is geen optie meer, dat zeggen de artsen. Tsja wat moet je dan he?
Ga binnenkort weer naar de electro acupuncturist, die wou me toch wel weer zien.
Burn schreef:Mag ik even mijn blijdschap delen?
Ik heb een nieuwe (vakantie)baan!Shit, nu moet ik ook nog ontslag gaan nemen..
Wat ga je doen?
Bij een verzorgingstehuis..ExpressoB schreef:Burn schreef:Mag ik even mijn blijdschap delen?
Ik heb een nieuwe (vakantie)baan!Shit, nu moet ik ook nog ontslag gaan nemen..
Wat ga je doen?
Burn- Lady Post-a-lot
Leuk, wat ga je precies doen dan?
Alle gaten in het rooster opvullen die er zijn.. Kunnen verschillende dingen zijn..
Dagverzorging, schoonmaak..
Dagverzorging, schoonmaak..
Burn- Lady Post-a-lot
oke dan, nou veel plezier en suc6
Ik heb morgen een gesprek weer voor vrijwilligerswerk.
Ik heb morgen een gesprek weer voor vrijwilligerswerk.
Dankjewel!
Als wat?
Als wat?
Burn- Lady Post-a-lot