Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lief zijn jullie dan?

+23
SarahKey
Paper Crown
Jade
Flippin' Bitch
Sterre
Lady1984
Silver
minoessepoes
Twellie
kwak
Caroow
Steep
Lavendel
studiebol
Arwyn
CCC
Printje
Muis
Kaboutertje
Rush
SoGood
Caulfield
Marin
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lief zijn jullie dan?

Bericht  Sterre wo 25 apr 2012 - 22:11

Punk'd schreef:Ik mag wel wat liever voor hem zijn denk ik.. Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 1578173417

Maar ik weet niet zo goed hoe. Ik ben wel altijd de vrolijke noot in huis dat is ook wel veel waard toch Laughing

Herkenbaar. Hij is de attente, ik ben niet zo van het dingen voor hem pakken en klaarmaken. Soms wel, maar dan vind ik mezelf gelijk ook zo supergoed bezig dat ik drie keer zeg van: 'hoe lief is DAT he, dat ik dat voor je doe!' Haha Embarassed. Maar op zondag kook ik bijvoorbeeld vaak zodat hij naar voetbal kan kijken, voor zijn verjaardag bestel ik stiekem sushi omdat hij dat lekker vindt en schrijf ik een lief kaartje. Dat was het dan ook wel qua spontane attenties de laatste maanden...

Wat ik wel doe is hem aan het lachen maken, helemaal mezelf zijn. Dat heeft hij soms nodig om even te stoppen met nadenken en gewoon te relaxen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 apr 2012 - 22:16

Hmmm niet zo zeer in de vorm van kaartjes of cadeautjes eigenlijk, allebei doen we dat niet veel.

Maar wel door lekker te koken, zorgen dat er lekker & liefst gezond eten in huis is. Door in zijn haar te kriebelen, over zijn rug te kriebelen, wat hij fijn vindt. En hem soms te verrassen. Bijvoorbeeld als hij rond middernacht thuis komt, een teil met warm water hebben staan, zijn voeten te scrubben en een voetmassage te geven.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jade wo 25 apr 2012 - 22:20

Ik mag wel eens wat liever zijn Embarassed.

Mijn vriend is áltijd zo lief voor mij! Hij pakt elke avond na het eten een toetje voor mij, voor het slapen gaaan vult hij mijn flesje met drinken, hij houdt rekening met mij en ik mag echt alles wat ik hebben wil!

Ik smeer in het weekend wel vaak broodjes voor hem, schrijf briefjes met leuke tekstjes, koop z'n favo chocolade of snoepjes en zo nu en dan een cadeautje.

Ik kan soms wel echt een bitch zijn (vooral als mijn menstruatie eraan zit te komen). Ik vind dat ik wel eens wat liever mag zijn!

edit: zoals hierboven staat beschreven is mijn vriend altijd heel attent, ik heb dat gewoon minder. Ik doe wel mijn best om ook attent te zijn Embarassed.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:23

Ik doe eigenlijk nooit briefjes of kaartjes, maar wel heel vaak lekkere dingen voor hem halen of voorschotelen. I'm a feeder geloof ik Mad .

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 25 apr 2012 - 22:24

Charlie schreef:Ik doe eigenlijk nooit briefjes of kaartjes, maar wel heel vaak lekkere dingen voor hem halen of voorschotelen. I'm a feeder geloof ik Mad .

Zo dik is ie anders niet Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:26

Sinds we een relatie hebben is hij 14 kilo aangekomen Very Happy . Maar dat was meer van een broekie (mét sixpack, dat wel) naar een volwassen vent. Maar ik zit er niet mee, liever dat laatste, dan maar geen sixpack.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 25 apr 2012 - 22:27

Haha ja dat is ook zo. Ik gruwel sowieso van een sixpack.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 22:28

Nu ik dit lees, kunnen die van jullie ook zo ontzéttend schransen? Een ander woord heb ik er niet voor. Een zak chips wordt achter elkaar naar binnen geschoven en waar ik beschaafd een klein stukje chocola neem angel (tenzij niemand kijkt) is bij hem een complete reep of pak koekjes weg in no time. Genieten, ho maar. Proppen it is!

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 25 apr 2012 - 22:30

Charlie schreef:Nu ik dit lees, kunnen die van jullie ook zo ontzéttend schransen? Een ander woord heb ik er niet voor. Een zak chips wordt achter elkaar naar binnen geschoven en waar ik beschaafd een klein stukje chocola neem Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 2474380249 (tenzij niemand kijkt) is bij hem een complete reep of pak koekjes weg in no time. Genieten, ho maar. Proppen it is!

bij ons is het andersom:oops: Embarassed Embarassed Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 1578173417

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 apr 2012 - 22:38

@ Charlie: valt wel mee, we proberen allebei wel gezond te leven en te eten. De laatste tijd zijn we ook meer van het samen koken, nieuwe dingen proberen. We gaan ook regelmatig samen naar de markt om vers fruit te halen en dan nemen we lekker een smoothie als we bijvoorbeeld tv kijken. Of als lunch lekker een pitabroodje met een groentenomelet ofzo.

Ik kon vroeger wel echt schransen en kon dan ook oprecht chagrijnig worden als ik dan bij hem was en we aan het einde van de middag nog niets hadden gesnoept o.i.d. Of ik ging juist in een veel sneller tempo eten, omdat je samen een schaal popcorn/zak chips eet, hij sneller eet en ik dan bang ben dat het ineens op is. Tegenwoordig doe ik ook vaak 2 aparte schaaltjes.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  CCC do 26 apr 2012 - 0:19

Charlie schreef:Nu ik dit lees, kunnen die van jullie ook zo ontzéttend schransen? Een ander woord heb ik er niet voor. Een zak chips wordt achter elkaar naar binnen geschoven en waar ik beschaafd een klein stukje chocola neem Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 2474380249 (tenzij niemand kijkt) is bij hem een complete reep of pak koekjes weg in no time. Genieten, ho maar. Proppen it is!

Yep... hier ook... Hebben we net gegeten, staat hij alweer op en gaan alle kasten open... Opzoek naar iets lekkers... En dat gaat dan ook gewoon op... Hij kan het hebben, zoals hij het zelf zegt Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 394967 Beetje jammer dat ik het niet zo goed kan hebben, en 9 van de 10 x wel iets mee eet...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:19

Ik vind dat ik wel iets liever, attenter mag zijn. Chocola of chips maak ik hem niet blij mee, want hij wil van zijn ( inimini zie hem amper) buikje af. Als ik dan iets lekkers haal komt hij in de verleiding.Hoe lief zijn jullie dan? - Pagina 2 394967

Verder smeerde ik vroeger vaak zijn brood, nu nooit meer! Ga ik toch maar eens weer doen.

Als ik boodschappen doe haal ik wel altijd iets wat hij lekker vindt. Soms kocht ik wel eens een cadeautje voor hem, maar dat doet hij eigenlijk nooit voor mij, dus daar ben ik na 3 jaar mee gestopt. Ik weet wel dat het gaat om het geven en je niks moet terug verwachten, maar op een gegeven moment vond ik het stom dat hij dat nooit voor mij deed!

Als ik een briefje voor hem ophang ‘s ochtends, op de voordeur, ziet hij het nog niet. Dus dat doe ik ook niet meer, haha!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 26 apr 2012 - 0:24

Ik ga echt stuk om jou!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown do 26 apr 2012 - 0:25

2CKC2 schreef:

Ik ga echt stuk om jou!

Maar mijn man snoept eigenlijk nooit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SarahKey do 26 apr 2012 - 0:37

Hier ook zo'n snoepkont. En hij kan soms zo klagen: ' Ik krijg nooit wat lekkers' of ' Er is nooit wat lekkers in huis'. Nou als je het niet opeet wel Twisted Evil Laughing

Hier ben ik best lief voor hem. Neem af en toe een haring of een zak snoep mee. Masseer hem als hij last van zijn rug heeft, bak lekkere dingen voor hem. Andersom is hij net zo lief. Elke zondagochtend maakt hij ontbijt, doet hij al bijna 7 jaar iedere zondag I love you En sinds 3 maanden heeft hij hulp Laughing I love you
hij laat mij even bijslapen als ik echt moe ben. Dan stuurt hij mij naar bed, anders was ik niet gegaan Embarassed
En in de kraamweek heeft hij mij schandalig verwend. Nog steeds maar niet meer zo vaak als die week Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rush do 26 apr 2012 - 0:44

2CKC2 schreef:
2CKC2 schreef:

Ik ga echt stuk om jou!

Maar mijn man snoept eigenlijk nooit.
Als ik een zak Bounty`s haal, dan eet hij gewoon de hele zak leeg. En hij eet ook zo een bak ijs op. En kleine ijsjes, en koekjes.

Ja, schransen dus Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lady1984 do 26 apr 2012 - 0:49

Flippin' Bitch schreef:
Ik kon vroeger wel echt schransen en kon dan ook oprecht chagrijnig worden als ik dan bij hem was en we aan het einde van de middag nog niets hadden gesnoept o.i.d. Of ik ging juist in een veel sneller tempo eten, omdat je samen een schaal popcorn/zak chips eet, hij sneller eet en ik dan bang ben dat het ineens op is. Tegenwoordig doe ik ook vaak 2 aparte schaaltjes.

Heel herkenbaar. Ik verdeel het ook in schaaltjes anders wordt het een wedstrijdje, wie het snelst schransen kan. Ik win overigens.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:20

In het weekend maak ik ontbijt op bed. Doordeweeks komt hij er maar moeilijk uit, dan breng ik koffie op bed. Ik stuur hem kaartjes als ik op reis ben en neem een kadootje voor hem mee (en zijn dochtertje). En ik doe nog heel veel meer lieve dingen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 4:24

Ik zet alvast koffie voor hem, als hij nog aan het wakker worden is in bed en ik al naar mijn werk ga. Ik smeer (meestal) zijn brood, strijk zijn overhemden (daar heeft die een hekel aan...), zorg dat het huis netjes is en hij zich daar niet druk om hoeft te maken na een drukke dag.

Lieve briefjes & kaarten heeft hij niks mee nerd

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 26 apr 2012 - 5:51

Ik ben nog niet zo creatief op dit gebied. Wil ook graag iets leuks/liefs doen, maar ben nog een beetje inspiratieloos, dus dit is wel een goed topic. Ik ga ook maar eens een leuk briefje ergens achter laten ofzo smile Gisteren was ik in de stad en wilde ik een leuke boxershort of een shirt ofzo voor hem kopen, maar toen zag ik natuurlijk net niks leuks. Nou ja, komt nog wel. Oh ja, bedenk me nu dat ik laatst ook een 'lucky boxershort' voor hem had meegenomen uit Dublin.
Hij gaat over een maand een hele maand op vakantie en ik wil dan eigenlijk ook een lief briefje of een kaart schrijven, die hij pas in het vliegtuig mag lezen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 do 26 apr 2012 - 8:09

Bij ons is het qua schransen eerder andersom Charlie, haha.

Ik ben best wel lief. Vind het echt leuk om mijn vriend te verrassen of blij te maken.

Hij zit bijvoorbeeld deze week in Portugal en ik had voor zijn vertrek stiekem een geschreven kaartje en een zakje met hartjessnoepjes in zijn tas gedaan. Verder kook ik graag voor hem of koop ik de dingen waarvan ik weet dat hij het lekker vindt. Ik stuur hem ook regelmatig een lief berichtje.

Ik hou er gewoon van om lief gevonden te worden.
smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Mermaid do 26 apr 2012 - 8:15

Ik laat best vaak lieve briefjes achter voor hem.
Als hij thuis is maak ik vaak 's morgens eitjes voor hem. als hij weg gaat stop ik nog een kaartje in zijn koffer. O en als ik eerder in bed lig, lig ik eerst aan zijn kant zodat hij al een warm bed heeft.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Davinia do 26 apr 2012 - 21:13

Ik ben best wel lief voor hem, vind ik. Gisteravond kwam ie om 9 uur thuis van z'n werk, hij ging douchen en ik schonk een lekker glasje rosé in voor hem (had ie om gevraagd) en pakte lekker een zak chips erbij.
Ik ben sowieso erg zorgzaam, ik vind het bijvoorbeeld erg leuk om op zaterdagochtend warme broodjes te bakken en lekker te beleggen voor hem. Verder stuur ik hem graag een lief smsje ofzo.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: