Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Verwarrende forumnamen

+15
mzcharlotte
Lady Starstruck
Joli86
Arwyn
Vanilla Queen
Blond
Muis
Carra
Lejow
Parisienne
VeryCherry
Ooh La La!
Toet
Lotus_
Marin
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Verwarrende forumnamen - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Verwarrende forumnamen

Bericht  Muis wo 25 apr 2012 - 0:34

Ik vind de namen met mama erin ook vaak lastig. Daarom kijk ik altijd naar avatars Very Happy. Vaak kom ik er pas na een tijdje achter dat mensen een nieuwe naam hebben als ze dezelfde avater hebben gehouden.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Verwarrende forumnamen - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Verwarrende forumnamen

Bericht  Blond wo 25 apr 2012 - 1:54

Mijn naam schijnt ook ERG lastig te zijn. Hoe vaak hier al niet fouten mee zijn gemaakt. Zo moeilijk is hij toch niet?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 2:01

Chance schreef:Mijn naam schijnt ook ERG lastig te zijn. Hoe vaak hier al niet fouten mee zijn gemaakt. Zo moeilijk is hij toch niet?

Huh nee dat snap ik ook niet echt.. Wat voor fouten worden er gemaakt dan?

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 25 apr 2012 - 2:06

Change, chanche, en meer van dit voorgaande.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 25 apr 2012 - 2:07

Wat raar. Dat je het op z'n Engels uitspreekt kan ik me nog voorstellen, maar verder niet echt. Maar het is naar het parfum genoemd toch? Dus Frans.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Vanilla Queen wo 25 apr 2012 - 2:09

Ik kijk altijd naar de avatar, namen kan ik sowieso slecht onthouden haha
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Arwyn wo 25 apr 2012 - 2:10

Ik wil zelf wel eens een andere naam, maar ben niet creatief genoeg om een andere te verzinnen.

En mijn avatar is ook al niet meer super herkenbaar, aangezien er iemand is met bijna dezelfde..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 2:10

Vanilla Queen schreef:Ik kijk altijd naar de avatar, namen kan ik sowieso slecht onthouden haha

Ik heb op een ander forum heel lang de avatar gehad die jij hier hebt dus elke keer als jij iets post heb ik het idee dat ik mezelf langs zie komen! N.a.v. Verwarrende forumnamen - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Joli86 wo 25 apr 2012 - 2:16

Buiten mijzelf heb je ook een andere justme, maar zij post, net als ik niet heel veel.. Maar zou ook niet weten welke naam ik anders zou moeten kiezen, niet zo crea hierin..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Vanilla Queen wo 25 apr 2012 - 2:32

Zoey schreef:
Vanilla Queen schreef:Ik kijk altijd naar de avatar, namen kan ik sowieso slecht onthouden haha

Ik heb op een ander forum heel lang de avatar gehad die jij hier hebt dus elke keer als jij iets post heb ik het idee dat ik mezelf langs zie komen! N.a.v. Verwarrende forumnamen - Pagina 2 827601

lol!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Blond wo 25 apr 2012 - 2:57

Marin schreef:Wat raar. Dat je het op z'n Engels uitspreekt kan ik me nog voorstellen, maar verder niet echt. Maar het is naar het parfum genoemd toch? Dus Frans.

Oui Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:10

Ik vind het trouwens nu ook irritant dat er een momof2, mamavan2, mamvan2 en mom2be zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:17

Ik vond het wel verwarrend bij mijn vorige naam toen er opeens een Proudmom was. Opende dan het forum en dacht: Huh? Ik heb daar toch helemaal niet op gereageerd?

Met deze naam nog niks tegen gekomen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:35

Ik haal namen door elkaar die op elkaar lijken. Meestal kijk ik dan naar de avatar. Dan kan ik het enigszins nog uit elkaar houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:41

Alle Suusjes, Bloempjes, Chococupcakes, Cookies, Sweetgirls, Sweet678, Girl etc kan ik allemaal niet uit elkaar halen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:41

Powerbabe schreef:Ik vind het trouwens nu ook irritant dat er een momof2, mamavan2, mamvan2 en mom2be zijn.
Ja idd!

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck wo 25 apr 2012 - 4:23

Er zijn ook talloze forum namen met het woord lady erin. Alleen staat er bij mij Starstruck achter, dus hopelijk is die herkenbaar genoeg Razz
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  mzcharlotte wo 25 apr 2012 - 5:56

Ik let eigenlijk over het algemeen meer op avatars. Als die veranderen... Evil or Very Mad
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 6:34

Arden en Arwyn.
Arden is die die net bevallen is toch? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 6:39

Parisienne schreef:Mijn naam is volgens mij soms ook best verwarrend.. hij wordt niet altijd goed geschreven laughcry
Ik werd met mijn vorige naam wel eens met jou verward.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 25 apr 2012 - 6:40

Zelda schreef:Alle Suusjes, Bloempjes, Chococupcakes, Cookies, Sweetgirls, Sweet678, Girl etc kan ik allemaal niet uit elkaar halen.
Dit inderdaad en dan ook nog alle namen met mama er in.

Ik let altijd op de avatars en als die dan ook nog veranderen ben ik helemaal de weg kwijt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 6:45

Ik vind de meeste namen verwarrend hahaha
De veel postende personen die 'ken' ik inmiddels wel uit elkaar halen, maar de nieuwere namen blijven niet echt hangen.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Schaapke wo 25 apr 2012 - 6:50

+1

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  VeryCherry wo 25 apr 2012 - 6:57

Nou, mijn avatar is wel herkenbaar toch? Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Rouge wo 25 apr 2012 - 7:18

Alle namen waar 'mama' in voor komt
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: