Britt en Ymke
+15
Sushi
SarahKey
Toet
Tinus
Elysia
Makamba
Caribbeanlover
Inge
Bolleke
GreenGrass
Lady Starstruck
Mermaid
Roza
Rush
ijsjemeisje
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Britt en Ymke
Ik heb heel eventjes gekeken, maar ik vond het niet leuk!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Eigenlijk zei ze zelf 'ja, want er is maar 1 zon toch?', dus ze zei niet dat er meerdere zonnen zijn .Lily schreef:ik moest gisteren pas lachen, ik zag een voorstukje van echte meisjes en die ene (weet geen naam maar met dat accent) denkt dat er meerdere zonnen zijn ja één zon dat kan toch niet. *muts*
Maar dat ze het moest vragen was wel behoorlijk dom ja haha.
Ik vond Britt en Ymke ook een beetje tegenvallen tot nu toe, had er ook meer van verwacht.
Britt vind ik wel heel leuk, en ze maakte ook wel weer een paar typische Britt opmerkingen.
Maar die Ymke, neeeeee.
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Had er meer van verwacht. Volgende week nog eens proberen en anders maar niet. Maar ik vind Britt en Ymke wel een geweldig stel samen. Hoe ze tegen die auto aanreden en dan Britt helemaal in paniek dat ze nu de gevangenis in moesten...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben juist enorm Britt-moe. Hoe ze praat, wat ze zegt, hoe ze doet.. Alles irriteerd me.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mee eens. Britt vind ik nog wel leuk met d'r opmerkingen, maar Ymke. neee...Bolleke schreef:Ik kan Ymke niet uitstaan dus dat kijk ik al bij voorbaat niet. Bleh irritant mens.
Gatver in een aflevering zie je dat ze een antilope ofzo open rijten, bah wat zielig!
Het begin had ik di. niet gezien en kijk het nu. Vind het wel luguber dat bloedworst maken met zoveel bloed, bah.
Het begin had ik di. niet gezien en kijk het nu. Vind het wel luguber dat bloedworst maken met zoveel bloed, bah.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lady Starstruck schreef:Caribbeanlover schreef:Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken :shock: Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Wie zegt dat dat zo gaat? Ja het is erg, maar dat vind ik sowieso dat men perse dieren wilt eten. Neem aan dat ze het arme dier niet levend gaan koken. Btw, dat die meiden daar tegen kunnen en er gewoon bij staan zo van ''ik doe er niks tegen''.
Ze koken de cavia's wel levend want volgens mij zag ik dat in het voorstukje. Verder eet ik wel vlees, dus ik vind het hypocriet om te zeggen dat ik dit zielig vind. Ik zal het volgende week eens aanschouwen hoe het gaat wat betreft die cavia's ik wil het wel erg graag weten.
Ik heb het stukje gezien en de cavia is echt dood hoor als die boven de pan word gehouden aangezien die niet beweegt. Volgens mij is het diegene die Britt vast had, lijkt me heel naar en ik snap nog steeds niet dat zij dat toelaten. Ik had ze allemaal gered!
Caribbeanlover- Ratel
Jeeej! Ja, ik weet niet, je moet ze gewoon effe doorhebben ofzo, dan is 't echt hilarisch. 't Is een beetje Britse humor, vind ik, zonder dat ze het zelf erg doorhebben.Youandi schreef:Eindelijk iemand met dezelfde visie
Gast- Gast
Youandi schreef:Rood schreef:+1. Ik vind ze fantastisch samen. Je moet ze met 'n enorme pan zout nemen. En Ymke acteert niet, denk ik, ze is gewoon heel intelligent met een vleugje sociale gestoordheid. Daardoor komt ze houterig en nep over.Youandi schreef:Ik kijk het programma niet, maar ik vind zowel Britt als Ymke fakking cool
Eindelijk iemand met dezelfde visie
+1! Ik vind Ymke leuk, zou wel vriendinnen met haar willen zijn
Gast- Gast
Jij kiest houterige nerds als vriendinnen hè?Carrie schreef:+1! Ik vind Ymke leuk, zou wel vriendinnen met haar willen zijn
Gast- Gast
Rood schreef:Jij kiest houterige nerds als vriendinnen hè?Carrie schreef:+1! Ik vind Ymke leuk, zou wel vriendinnen met haar willen zijn
Haha, ja? Wie nog meer dan?
Gast- Gast
Ik heb het 10 minuutjes gezien en zapte op deze serie toen ze naar die tempel gingen en dat bloedritueel gingen uitvoeren. Ik vond het wel een beetje een vertekend niet volledig beeld wat ze afgeven want als jongeren dit onderling gaan doen met vieze mesjes dan brengt dit risico's met zich mee. Hadden ze beter even kunnen laten zien dat ze beide een steriel mesje gebruikte om dit ritueel uit te voeren.
Ik heb van de week Ymke op Q-music gehoord, dat was echt te triest voor woorden. Is het terugluisteren waard
Ik heb van de week Ymke op Q-music gehoord, dat was echt te triest voor woorden. Is het terugluisteren waard
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:
Wat was het dan? Een interview? Of heeft ze een liedje gemaakt? Haha!
Ik heb het ook gekeken. Ik vind Britt leuk, maar Ymke bloedirritant.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.
Daarna zag je ze in kleding lopen die ze volgens mij gewoon hadden meegenomen uit Nederland.
Dacht dat ze een fout hadden gemaakt omdat ze ''Santo Domingo'' zeiden en ik dacht dat dat alleen op de Dominicaanse Republiek was.
Daarna zag je ze in kleding lopen die ze volgens mij gewoon hadden meegenomen uit Nederland.
Dacht dat ze een fout hadden gemaakt omdat ze ''Santo Domingo'' zeiden en ik dacht dat dat alleen op de Dominicaanse Republiek was.
Caribbeanlover- Ratel
kan best dat ze dat cavia ritueel uit het programma hebben gehaald. Misschien hebben ze er teveel klachten over gehad ofzo.Caribbeanlover schreef:Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind ze echt te irritant/dom/stom voor woorden.
Ze waren vanmorgen bij koffietijd.. pffff
Ze waren vanmorgen bij koffietijd.. pffff
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het Cavia gedeelte was er inderdaad uit gehaald.. alleen was het er zo uitgeknipt want je hoorde de voice over er nog wel wat over zeggen..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Caribbeanlover schreef:Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.
Ymke zei ook dat ze haar bril niet had en later had ze hem op volgens mij, dus dat van die overstroming en alles kwijt lijkt mij wat overdreven
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Suuske schreef:Shoesdontlie schreef:
Wat was het dan? Een interview? Of heeft ze een liedje gemaakt? Haha!
Ik heb het ook gekeken. Ik vind Britt leuk, maar Ymke bloedirritant.
http://www1.qmusic.nl/page/audio/17907/interview_met_ymke_-_loopt_niet_helemaal_lekker
FF Afluisteren
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:kan best dat ze dat cavia ritueel uit het programma hebben gehaald. Misschien hebben ze er teveel klachten over gehad ofzo.Caribbeanlover schreef:Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.
Denk ik ook het is tenslotte op een tijdstip dat kids het kunnen zien en zeker nu het vakantie is. Dan nog ze hadden het ook in ze voorstukjes kunnen zien dus vind ik het sowieso dom van rtl en vind dat ze daar beter rekening mee moeten houden.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lady Starstruck schreef:kan best dat ze dat cavia ritueel uit het programma hebben gehaald. Misschien hebben ze er teveel klachten over gehad ofzo.Caribbeanlover schreef:Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.
Denk ik ook het is tenslotte op een tijdstip dat kids het kunnen zien en zeker nu het vakantie is. Dan nog ze hadden het ook in ze voorstukjes kunnen zien dus vind ik het sowieso dom van rtl en vind dat ze daar beter rekening mee moeten houden.
Ja precies. Vooral kinderen kunnen geschokt raken als ze zien dat hun schattige soortgenootjes van hun huisdier aan de andere kant van de wereld in een pan met kokend water word gekookt. Gelukkig hebben ze het eruit gehaald.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
In een andere aflevering zie je dat ze een antilope oid open gaan rijten. Hoop niet dat ik zie hoe het dier aan ze einde komt. Wie weet halen ze dat er ook uit.
Caribbeanlover- Ratel
Vond hier echt niks aan. Heb het niet eens afgekeken... BORING
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hahaha ja dat kan, vind zulke programma's erg leuk.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» OMG Britt komt in de Playboy!
» Playboyfoto's Britt Dekker
» Britt Dekker een stunt?
» Is burberry britt een lekker geurtje?
» Playboyfoto's Britt Dekker
» Britt Dekker een stunt?