Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Britt en Ymke

+15
Sushi
SarahKey
Toet
Tinus
Elysia
Makamba
Caribbeanlover
Inge
Bolleke
GreenGrass
Lady Starstruck
Mermaid
Roza
Rush
ijsjemeisje
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Britt en Ymke - Pagina 2 Empty Re: Britt en Ymke

Bericht  Makamba wo 25 apr 2012 - 8:06

Ik heb heel eventjes gekeken, maar ik vond het niet leuk!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elysia wo 25 apr 2012 - 8:10

Lily schreef:ik moest gisteren pas lachen, ik zag een voorstukje van echte meisjes en die ene (weet geen naam maar met dat accent) denkt dat er meerdere zonnen zijn Britt en Ymke - Pagina 2 394967 ja één zon dat kan toch niet. *muts*
Eigenlijk zei ze zelf 'ja, want er is maar 1 zon toch?', dus ze zei niet dat er meerdere zonnen zijn Laughing.
Maar dat ze het moest vragen was wel behoorlijk dom ja haha.

Ik vond Britt en Ymke ook een beetje tegenvallen tot nu toe, had er ook meer van verwacht.
Britt vind ik wel heel leuk, en ze maakte ook wel weer een paar typische Britt opmerkingen.
Maar die Ymke, neeeeee.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Tinus do 26 apr 2012 - 6:55

Had er meer van verwacht. Volgende week nog eens proberen en anders maar niet. Maar ik vind Britt en Ymke wel een geweldig stel samen. Hoe ze tegen die auto aanreden en dan Britt helemaal in paniek dat ze nu de gevangenis in moesten... Britt en Ymke - Pagina 2 827601
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Toet do 26 apr 2012 - 11:52

Ik ben juist enorm Britt-moe. Hoe ze praat, wat ze zegt, hoe ze doet.. Alles irriteerd me.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SarahKey do 26 apr 2012 - 18:59

Bolleke schreef:Ik kan Ymke niet uitstaan dus dat kijk ik al bij voorbaat niet. Bleh irritant mens.
Mee eens. Britt vind ik nog wel leuk met d'r opmerkingen, maar Ymke. neee...
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Caribbeanlover zo 29 apr 2012 - 1:02

Gatver in een aflevering zie je dat ze een antilope ofzo open rijten, bah wat zielig!

Het begin had ik di. niet gezien en kijk het nu. Vind het wel luguber dat bloedworst maken met zoveel bloed, bah.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 29 apr 2012 - 1:23

Lady Starstruck schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken :shock: Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.

Wie zegt dat dat zo gaat? Ja het is erg, maar dat vind ik sowieso dat men perse dieren wilt eten. Neem aan dat ze het arme dier niet levend gaan koken. Btw, dat die meiden daar tegen kunnen en er gewoon bij staan zo van ''ik doe er niks tegen''.

Ze koken de cavia's wel levend want volgens mij zag ik dat in het voorstukje. Verder eet ik wel vlees, dus ik vind het hypocriet om te zeggen dat ik dit zielig vind. Ik zal het volgende week eens aanschouwen hoe het gaat wat betreft die cavia's ik wil het wel erg graag weten.

Ik heb het stukje gezien en de cavia is echt dood hoor als die boven de pan word gehouden aangezien die niet beweegt. Volgens mij is het diegene die Britt vast had, lijkt me heel naar en ik snap nog steeds niet dat zij dat toelaten. Ik had ze allemaal gered!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 1:27

Youandi schreef:Eindelijk iemand met dezelfde visie cheers
Jeeej! Very Happy Ja, ik weet niet, je moet ze gewoon effe doorhebben ofzo, dan is 't echt hilarisch. 't Is een beetje Britse humor, vind ik, zonder dat ze het zelf erg doorhebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 10:25

Youandi schreef:
Rood schreef:
Youandi schreef:Ik kijk het programma niet, maar ik vind zowel Britt als Ymke fakking cool pirat
+1. Ik vind ze fantastisch samen. Je moet ze met 'n enorme pan zout nemen. En Ymke acteert niet, denk ik, ze is gewoon heel intelligent met een vleugje sociale gestoordheid. Daardoor komt ze houterig en nep over.

Eindelijk iemand met dezelfde visie cheers

+1! Ik vind Ymke leuk, zou wel vriendinnen met haar willen zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 apr 2012 - 10:43

Carrie schreef:+1! Ik vind Ymke leuk, zou wel vriendinnen met haar willen zijn Very Happy
Jij kiest houterige nerds als vriendinnen hè? Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 8:26

Rood schreef:
Carrie schreef:+1! Ik vind Ymke leuk, zou wel vriendinnen met haar willen zijn Very Happy
Jij kiest houterige nerds als vriendinnen hè? Twisted Evil

Haha, ja? Wie nog meer dan? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 8:34

Ik heb het 10 minuutjes gezien en zapte op deze serie toen ze naar die tempel gingen en dat bloedritueel gingen uitvoeren. Ik vond het wel een beetje een vertekend niet volledig beeld wat ze afgeven want als jongeren dit onderling gaan doen met vieze mesjes dan brengt dit risico's met zich mee. Hadden ze beter even kunnen laten zien dat ze beide een steriel mesje gebruikte om dit ritueel uit te voeren.

Ik heb van de week Ymke op Q-music gehoord, dat was echt te triest voor woorden. Is het terugluisteren waard Britt en Ymke - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 19:38

Ik vind Britt hilarisch, maar Ymke niet Evil or Very Mad Ik vind haar zwaar irritant.

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 30 apr 2012 - 21:44

Shoesdontlie schreef:
Ik heb van de week Ymke op Q-music gehoord, dat was echt te triest voor woorden. Is het terugluisteren waard Britt en Ymke - Pagina 2 827601

Wat was het dan? Een interview? Of heeft ze een liedje gemaakt? Haha!

Ik heb het ook gekeken. Ik vind Britt leuk, maar Ymke bloedirritant.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Caribbeanlover di 1 mei 2012 - 21:10

Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.

Daarna zag je ze in kleding lopen die ze volgens mij gewoon hadden meegenomen uit Nederland.

Dacht dat ze een fout hadden gemaakt omdat ze ''Santo Domingo'' zeiden en ik dacht dat dat alleen op de Dominicaanse Republiek was.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Lady Starstruck di 1 mei 2012 - 23:18

Caribbeanlover schreef:Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.

Daarna zag je ze in kleding lopen die ze volgens mij gewoon hadden meegenomen uit Nederland.

Dacht dat ze een fout hadden gemaakt omdat ze ''Santo Domingo'' zeiden en ik dacht dat dat alleen op de Dominicaanse Republiek was.
kan best dat ze dat cavia ritueel uit het programma hebben gehaald. Misschien hebben ze er teveel klachten over gehad ofzo.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lejow di 1 mei 2012 - 23:41

Ik vind ze echt te irritant/dom/stom voor woorden.
Ze waren vanmorgen bij koffietijd.. pffff
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  lyke wo 2 mei 2012 - 4:23

Het Cavia gedeelte was er inderdaad uit gehaald.. alleen was het er zo uitgeknipt want je hoorde de voice over er nog wel wat over zeggen..
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  _Cyn_ wo 2 mei 2012 - 4:48

Caribbeanlover schreef:Dat hele cavia ritueel was dacht ik niet te zien. Wel raar dat ze zeiden dat ze alleen hun paspoort hadden gered met die overstroming en niet ook hun portomonnee.

Ymke zei ook dat ze haar bril niet had en later had ze hem op volgens mij, dus dat van die overstroming en alles kwijt lijkt mij wat overdreven Wink
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 5:42

Suuske schreef:
Shoesdontlie schreef:

Wat was het dan? Een interview? Of heeft ze een liedje gemaakt? Haha!

Ik heb het ook gekeken. Ik vind Britt leuk, maar Ymke bloedirritant.

http://www1.qmusic.nl/page/audio/17907/interview_met_ymke_-_loopt_niet_helemaal_lekker

FF Afluisteren Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 2 mei 2012 - 9:23

Lady Starstruck schreef:

kan best dat ze dat cavia ritueel uit het programma hebben gehaald. Misschien hebben ze er teveel klachten over gehad ofzo.

Denk ik ook het is tenslotte op een tijdstip dat kids het kunnen zien en zeker nu het vakantie is. Dan nog ze hadden het ook in ze voorstukjes kunnen zien dus vind ik het sowieso dom van rtl en vind dat ze daar beter rekening mee moeten houden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Lady Starstruck wo 2 mei 2012 - 9:41

Caribbeanlover schreef:
Lady Starstruck schreef:

Denk ik ook het is tenslotte op een tijdstip dat kids het kunnen zien en zeker nu het vakantie is. Dan nog ze hadden het ook in ze voorstukjes kunnen zien dus vind ik het sowieso dom van rtl en vind dat ze daar beter rekening mee moeten houden.

Ja precies. Vooral kinderen kunnen geschokt raken als ze zien dat hun schattige soortgenootjes van hun huisdier aan de andere kant van de wereld in een pan met kokend water word gekookt. Gelukkig hebben ze het eruit gehaald.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 10:23

In een andere aflevering zie je dat ze een antilope oid open gaan rijten. Hoop niet dat ik zie hoe het dier aan ze einde komt. Wie weet halen ze dat er ook uit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Kaboutertje do 3 mei 2012 - 10:37

Vond hier echt niks aan. Heb het niet eens afgekeken... BORING laughcry
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 10:47

Hahaha ja dat kan, vind zulke programma's erg leuk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende