Britt Dekker een stunt?
+9
Susan
girli
Toet
Zwerver
Alex
Minx
Monte
kajaka88
Caribbeanlover
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Britt Dekker een stunt?
Mijn man zegt dat haar typetje nep is net als Adje en dat Britt maar alsof doet dat ze dom is ed.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Britt Dekker een stunt?
Ik geloof niet dat het gespeeld is..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ze doet zich dommer voor dan ze is, want echt zo dom is ze niet denk ik.
Caribbeanlover- Ratel
Dit denk ik ook. Ik denk zeker dat ze best dom is en een laag niveau heeft qua denkvermogen, maar denk wel dat ze zich dommer voordoet om leuk gevonden te worden.Caribbeanlover schreef:Ze doet zich dommer voor dan ze is, want echt zo dom is ze niet denk ik.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Ze doet zich dommer voor dan ze is, want echt zo dom is ze niet denk ik.
de vriendin van mijn broertje kan precies zo uit de hoek komen. En die is echt niet dom. Die zit gewoon af en toe enorm te dromen dus dan knalt er weer een domme opmerking uit.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sommige meiden weten niet beter dan zich dom op te stellen. Ze denken dat dat sexy is. En ach, er zullen ook best mannen zijn die dat sexy vinden.
Gast- Gast
Volgens mij is Britt inderdaad niet dom, ik geloof dat ze zelfs VWO heeft gedaan. Wellicht vindt ze het leuk om het beeld van de 'domme blondjes' op deze manier in stand te houden?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ze is echt zo. Bij Take Me Out was ze echt zichzelf, zij werd er juist altijd uit gepikt om iets te zeggen, er werd haar nooit iets voorgezegd. Ze is verder wel slim, maar de opmerkingen zijn minder slim. Zo ken ik wel meer mensen hoor
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Monte schreef:Dit denk ik ook. Ik denk zeker dat ze best dom is en een laag niveau heeft qua denkvermogen, maar denk wel dat ze zich dommer voordoet om leuk gevonden te worden.Caribbeanlover schreef:Ze doet zich dommer voor dan ze is, want echt zo dom is ze niet denk ik.
Ze doet (of deed) de HAVO, dus dat lage niveau valt wel mee. Ik weet niet of ze echt zo is want ik ken haar natuurlijk niet, maar ik heb wel een vriendin die onwijs veel op haar lijkt (domme opmerkingen) maar qua intelligentie niks onder doet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Iedereen maakt wel eens domme opmerkingen. Alleen bij haar is het gewoon extreem.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ze heeft gewoon een Havo diploma. En om dan te gaan zeggen dat je geen Engels spreekt.
Gast- Gast
Ze heeft VWO gedaan, dus dom is ze niet. En hier is een tijd geleden ook op de radio of tv iets over geweest. Was toen sprake van dat ze inderdaad een typetje is. Er kwam toen uit dat ze gewoon zichzelf is maar niet nadenkt voordat ze iets zegt waardoor er nogal vaak domme opmerkingen e.d. uitkomen.
Gast- Gast
Ik denk niet dat ze n typetje ks, maar gewoon niet nadenkt voor ze iets zegt.
Gast- Gast
Alex schreef:Volgens mij is Britt inderdaad niet dom, ik geloof dat ze zelfs VWO heeft gedaan. Wellicht vindt ze het leuk om het beeld van de 'domme blondjes' op deze manier in stand te houden?
Havo. Denk ook dat Britt zeker niet dom is, wellicht is ze juist heel slim, kijk eens waar ze nu haar geld mee verdient
Gast- Gast
Dat is gewoon het trieste van de Nederlandse televisie, figuren als Britt en Sterretje kunnen niks behalve feesten en zuipen, en tóch zijn ze bekendCarrie schreef:Alex schreef:Volgens mij is Britt inderdaad niet dom, ik geloof dat ze zelfs VWO heeft gedaan. Wellicht vindt ze het leuk om het beeld van de 'domme blondjes' op deze manier in stand te houden?
Havo. Denk ook dat Britt zeker niet dom is, wellicht is ze juist heel slim, kijk eens waar ze nu haar geld mee verdient
Gast- Gast
Nou britt heeft soms nog leuke uitspraken e.d. en daarom vind ik het nog wel grappig als zij meedoet ofzo aan een of ander programma. Die types van oh oh cherso die zuipen en doen maar en nee dat vind ik dan helemaal niks. Snap ook niet dat het zo`n succes was.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat is gewoon het trieste van de Nederlandse televisie, figuren als Britt en Sterretje kunnen niks behalve feesten en zuipen, en tóch zijn ze bekendCarrie schreef:Alex schreef:Volgens mij is Britt inderdaad niet dom, ik geloof dat ze zelfs VWO heeft gedaan. Wellicht vindt ze het leuk om het beeld van de 'domme blondjes' op deze manier in stand te houden?
Nouja, ik vind Britt niet echt overkomen alsof ze alleen maar feest en zuipt en verder niks kan, eerlijk gezegd. Van Sterretje vind ik dat wel.
Gast- Gast
Dat lijkt me wel grappig, dat het allemaal een grap blijkt te zijn en dat ze opeens van het ene op het andere moment heel slimme dingen gaat zeggen. Ik zou er wel om kunnen lachen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Britt is gewoon een simpel meisje, maar niet dom.
Ik heb gewoon dik respect voor Britt, mij had je gewoon kunnen opdwijlen in de jungle, wat een doorzettingsvermogen man! Kan menig vrouw wat van leren, zonder te zeiken en je zag aan dr kop dat het best zwaar was allemaal.
Ik heb gewoon dik respect voor Britt, mij had je gewoon kunnen opdwijlen in de jungle, wat een doorzettingsvermogen man! Kan menig vrouw wat van leren, zonder te zeiken en je zag aan dr kop dat het best zwaar was allemaal.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Maar domheid en intelligentie kunnen prima samengaan. Volgens mij is Britt best intelligent, maar wel verschrikkelijk dom.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Volgens mij is ze inderdaad niet dom. Denk dat ze gewoon "blond" is en vaak niet nadenkt over wat ze zegt. En een gebrek aan algemene ontwikkeling. Met die twee dingen samen kom je al snel dom over.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Zelda schreef:Dat is gewoon het trieste van de Nederlandse televisie, figuren als Britt en Sterretje kunnen niks behalve feesten en zuipen, en tóch zijn ze bekend :laughcry:Carrie schreef:Alex schreef:Volgens mij is Britt inderdaad niet dom, ik geloof dat ze zelfs VWO heeft gedaan. Wellicht vindt ze het leuk om het beeld van de 'domme blondjes' op deze manier in stand te houden?
Havo. Denk ook dat Britt zeker niet dom is, wellicht is ze juist heel slim, kijk eens waar ze nu haar geld mee verdient :D
Ja idd en wat te denken van Barbie.
Caribbeanlover- Ratel
ach zo kan je wel een hele lijst gaan maken van mensen waarvan ik niet snap waarom ze op tv komen
Gast- Gast
Idd bijv. Jeroen v/d Boom vind ik
Caribbeanlover- Ratel
Nou inderdaad haha!2CKC2 schreef:Britt is gewoon een simpel meisje, maar niet dom.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Playboyfoto's Britt Dekker
» Britt en Ymke
» OMG Britt komt in de Playboy!
» Is burberry britt een lekker geurtje?
» Britt en Ymke
» OMG Britt komt in de Playboy!