Britt en Ymke
+15
Sushi
SarahKey
Toet
Tinus
Elysia
Makamba
Caribbeanlover
Inge
Bolleke
GreenGrass
Lady Starstruck
Mermaid
Roza
Rush
ijsjemeisje
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Britt en Ymke
Wie kijkt er vanavond ook?
Wat vinden jullie ervan?
Ik had er eerlijk gezegt 'meer' van verwacht. Ik vind het maar saaaaaai (tot nu toe)
Wat vinden jullie ervan?
Ik had er eerlijk gezegt 'meer' van verwacht. Ik vind het maar saaaaaai (tot nu toe)
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Britt en Ymke
Ik heb drie minuten gekeken, toen wilde ik iets naar mijn tv gooien en ben ik maar gaan zappen.
Gast- Gast
Ik vind die Ymke echt verschrikkelijk, maar ik kijk nog steeds, tegen beter weten in.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kan die Ymke niet uitstaan, dus ik kijk maar niet.. Lijkt me beter voor mijn bloeddruk.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind Ymke soms zo geacteerd overkomen..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Over een wandelende encyclopedie gesproken.Lizardje schreef:Ik vind Ymke soms zo geacteerd overkomen..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Volgende week gaan ze een levende cavia koken Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Had ik het dus toch goed begrepen.
Gast- Gast
Ik vind Britt een leuke meid en Ymke ken ik te slecht om haar per definitie irritante doos te noemen. maar samen in een programma als deze.... Liever niet... Wat een saai en stom programma.
Gast- Gast
Birgit schreef:Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Had ik het dus toch goed begrepen.
Ja ik zag het zonet voorbij komen
Lady Starstruck- Ratel
Ik kijk het programma niet, maar ik vind zowel Britt als Ymke fakking cool
Gast- Gast
Ik heb het maar weggezapt, ik vond er niet veel aan.
Ymke heeft trouwens kunstacademie (=HBO) gedaan, zo gedraagd en vertoond ze zich toch wel een beetje!
Ymke heeft trouwens kunstacademie (=HBO) gedaan, zo gedraagd en vertoond ze zich toch wel een beetje!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik kan Ymke niet uitstaan dus dat kijk ik al bij voorbaat niet. Bleh irritant mens.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
De jongeren op mijn werk wilde het kijken maar na 10 min ben ik maar wat anders gaan doen! Vind Ymke heel irritant
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken :shock: Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Wie zegt dat dat zo gaat? Ja het is erg, maar dat vind ik sowieso dat men perse dieren wilt eten. Neem aan dat ze het arme dier niet levend gaan koken. Btw, dat die meiden daar tegen kunnen en er gewoon bij staan zo van ''ik doe er niks tegen''.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
CBL, ze gaan geloof in in andere culturen e.d. kijken hoe het daar gaat (ken het programma niet en ik hoef het ook niet te zien) dus misschien dat ze uit respect naar die andere cultuur uit niks doen.
En ik vind het wel een verschil of je een kip of wat dan ook eet of een cavia. Naar mijn idee is een cavia een huisdier en geen voedsel.
En ik vind het wel een verschil of je een kip of wat dan ook eet of een cavia. Naar mijn idee is een cavia een huisdier en geen voedsel.
Gast- Gast
Lily schreef:CBL, ze gaan geloof in in andere culturen e.d. kijken hoe het daar gaat (ken het programma niet en ik hoef het ook niet te zien) dus misschien dat ze uit respect naar die andere cultuur uit niks doen.
in ons land wel ja, maar in andere landen niet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
weet ik, in india is de koe bv een heilig dier. Maar cbl gaf aan dat ze het zowiezo erg vind als mensen dieren willen eten. Maar ik vind het nogal een verschil (hier dan) of je een kip of cavia eet.
Gast- Gast
Ik vond het heel grappig en als ze me mee zouden vragen, zat ik al in die bus
Gast- Gast
ik moest gisteren pas lachen, ik zag een voorstukje van echte meisjes en die ene (weet geen naam maar met dat accent) denkt dat er meerdere zonnen zijn ja één zon dat kan toch niet. *muts*
Gast- Gast
Rush schreef:Over een wandelende encyclopedie gesproken.Lizardje schreef:Ik vind Ymke soms zo geacteerd overkomen..
Ja, maar ik vind haar zo vaak dingen zeggen alsof ze het voorleest. En volgende week ga ik heus niet kijken. Ik heb zelf 2 cavia's hier. Dat mensen t eten prima, maar ik hoef dat niet te zien. Lekker hypocriet want ik eet zelf ook heus vlees zo nu en dan.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Caribbeanlover schreef:Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Wie zegt dat dat zo gaat? Ja het is erg, maar dat vind ik sowieso dat men perse dieren wilt eten. Neem aan dat ze het arme dier niet levend gaan koken. Btw, dat die meiden daar tegen kunnen en er gewoon bij staan zo van ''ik doe er niks tegen''.
Ze koken de cavia's wel levend want volgens mij zag ik dat in het voorstukje. Verder eet ik wel vlees, dus ik vind het hypocriet om te zeggen dat ik dit zielig vind. Ik zal het volgende week eens aanschouwen hoe het gaat wat betreft die cavia's ik wil het wel erg graag weten.
Lady Starstruck- Ratel
+1. Ik vind ze fantastisch samen. Je moet ze met 'n enorme pan zout nemen. En Ymke acteert niet, denk ik, ze is gewoon heel intelligent met een vleugje sociale gestoordheid. Daardoor komt ze houterig en nep over.Youandi schreef:Ik kijk het programma niet, maar ik vind zowel Britt als Ymke fakking cool
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Caribbeanlover schreef:Lady Starstruck schreef:Volgende week gaan ze een levende cavia koken :shock: Ok ik eet vlees, maar dit vond ik toch shocking.
Ze koken de cavia's wel levend want volgens mij zag ik dat in het voorstukje. Verder eet ik wel vlees, dus ik vind het hypocriet om te zeggen dat ik dit zielig vind. Ik zal het volgende week eens aanschouwen hoe het gaat wat betreft die cavia's ik wil het wel erg graag weten.
In het voorstukje zag je alleen dat er een cavia werd opgepakt en zeker niet dat die levend gekookt werd. Het kan zijn dat ze dat doen, maar dat zag je dus niet. Ik wil het iig niet zien en snap niet dat B en Y het wel kunnen aanzien!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Rood schreef:+1. Ik vind ze fantastisch samen. Je moet ze met 'n enorme pan zout nemen. En Ymke acteert niet, denk ik, ze is gewoon heel intelligent met een vleugje sociale gestoordheid. Daardoor komt ze houterig en nep over.Youandi schreef:Ik kijk het programma niet, maar ik vind zowel Britt als Ymke fakking cool
Eindelijk iemand met dezelfde visie
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» OMG Britt komt in de Playboy!
» Playboyfoto's Britt Dekker
» Britt Dekker een stunt?
» Is burberry britt een lekker geurtje?
» Playboyfoto's Britt Dekker
» Britt Dekker een stunt?
» Is burberry britt een lekker geurtje?
Pagina 1 van 3