Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

shampooklep nog te koop in de winkel?

+4
Monnie
PapillonRose
kwak
duckie
8 plaatsers

Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  duckie di 24 apr 2012 - 1:30

wij hadden eerder een shampooklep zodat we geen zeep in onze ogen kregen als we haren gingen wassen.. iemand een idee of deze ook gewoon nog in de winkel te verkrijgen zijn?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  kwak di 24 apr 2012 - 1:32

jep, bij de prenatal hangen ze nog gewoon.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 1:33

Serieus? Bestaat dat? Wat een uitkomst. Die ga ik de volgende keer halen.
H. vind het niks, haren wassen/water in haar ogen etc.
Heb al geleerd haar een washand voor haar ogen te houden maar zodra ik de douchekop op haar hoofd zet, haalt ze de washand weer weg shampooklep nog te koop in de winkel? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  PapillonRose di 24 apr 2012 - 1:34

ik zag ze laatst in een babyzaak hangen, baby en tiener in sliedrecht. Dus dan zijn er vast meer winkels die ze hebben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  duckie di 24 apr 2012 - 1:37

shampooklep nog te koop in de winkel? Images?q=tbn:ANd9GcSREGLxebYRBmbheP5DuspHZLqd24PWSZK4AdzC1tG9TtHBsTYLVQ



dit idee is het...

binnenkort eens bij prenatal kijken dus
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  Monnie di 24 apr 2012 - 1:37

Dan ga ik ook eens even op zoek, het is hier altijd drama met haren wassen!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  Teddyaapje di 24 apr 2012 - 8:03

Wij hadden er ook een van prenatal maar ik heb m terug gebracht omdat we er niks mee deden. Geloof dat ze verschillende kleuren hadden.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  Liadan di 24 apr 2012 - 8:09

Wij hebben ook zoiets gehad van Prenatal (2 jaar geleden ofzo). Yara heeft 'm 1 keer op gehad en het werkte voor geen meter, daarna heeft ze 'm nooit meer opgewild, miskoop dus.
Inmiddels heeft ze al een hele tijd door dat als ze haar hoofd goed naar achteren doet, ze geen water/shampoo in haar ogen krijgt.
Wat hier veel beter hielp was trouwens om een washandje tegen haar ogen te houden terwijl we haar haren uitspoelden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  pindaatje di 24 apr 2012 - 8:10

Wij hadden hem ook van de prenatal, hielp hier prima! Dochter blij, wij blij smile
Inmiddels is ze oud genoeg dat ze haar hoofd achterover doet, maar als het bij zoon ook een drama wordt, koop ik er meteen weer 1.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  _Lana_ di 24 apr 2012 - 9:02

Ik wist niet eens dat het bestond! Wat handig! Wij moesten vroeger ook een washandje voor onze ogen houden. Dan had je zo'n nat, klef washandje voor je ogen 'plakken'..
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

shampooklep nog te koop in de winkel? Empty Re: shampooklep nog te koop in de winkel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum