Haaruitval muppie
+3
SarahKey
Blue flower
SparklingEyes
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haaruitval muppie
Mijn muppie is nu 14 weken oud en sinds een week is het echt extreem: zijn haar valt uit. Hij is met een fikse bos geboren en ik had begrepen dat het alleen de eerste weken volledig kan uitvallen, maar als hij nu zo door gaat, dan wordt hij alsnog kaal haha!
Na het badje zit het badje onder, zijn matrashoes zit onder, slab en kleren.. En net haalde ik wat schilfertjes uit zijn haar, trek ik zonder moeite zo een paar haren mee...
Kan hij nu nog helemaal uitvallen?
Vraag het me gewoon af
Na het badje zit het badje onder, zijn matrashoes zit onder, slab en kleren.. En net haalde ik wat schilfertjes uit zijn haar, trek ik zonder moeite zo een paar haren mee...
Kan hij nu nog helemaal uitvallen?
Vraag het me gewoon af
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Haaruitval muppie
Ja helaas kan dat nog uitvallen...
Bij R was het ook rond die tijd dag alles uitviel, had alleen nog een matje onder in zijn nek, zag er niet uit! Hahaha.
En R is met bijna zwart haar geboren en nadat alles was uitgevallen was hij blond
Bij R was het ook rond die tijd dag alles uitviel, had alleen nog een matje onder in zijn nek, zag er niet uit! Hahaha.
En R is met bijna zwart haar geboren en nadat alles was uitgevallen was hij blond
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
A. heeft het ook best erg.
Niet zo als jij omschrijft maar als ik zijn haartjes kam komt er ook flink wat mee.
Op zijn hydrofiele luier in bed ligt ook behoorlijk wat, komt door het schuuren met zijn hoofdje over het matras.
En aan de zijkant dunt het helemaal uit omdat hij steeds aan de zijkanten van zijn hoofd wrijft.
Niet zo als jij omschrijft maar als ik zijn haartjes kam komt er ook flink wat mee.
Op zijn hydrofiele luier in bed ligt ook behoorlijk wat, komt door het schuuren met zijn hoofdje over het matras.
En aan de zijkant dunt het helemaal uit omdat hij steeds aan de zijkanten van zijn hoofd wrijft.
Gast- Gast
haha hier ook een baby met een matje in de nek. En dat matje begint nu ook uit te vallen.
Bovenop groeien alweer nieuwe haartjes, heel heel lichtblond dus die zie je nog nauwelijks.
Bovenop groeien alweer nieuwe haartjes, heel heel lichtblond dus die zie je nog nauwelijks.
Hier zijn ze ook allemaal uitgevallen, en al snel kwam er nieuw haar door, ging hier heel snel gelukkig. Echt kaal is hier niemand van de 4 geweest. Vooral de 3 meiden hadden een hele bos met haar.
Gast- Gast
T. werd na 2 of 3 maanden ook kaal, hij had alleen nog zo'n opakransje in zn nek staan. Dat heb ik toen ook maar afgeschoren...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook, veel haaruitval. Maar kaal werd M. niet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is S. ook geboren met een mooi bosje haar. Maar rond de 2/3 maanden ging het ook uitvallen. Resultaat: een kale baby! Er bleef niks meer van over Vanaf een maand of 8 begon het pas weer goed te groeien, maar echt hard gaat het nog niet.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik reageer nu pas, sorry! Was druk met de kinderen..
Ok, hij kan dus nog kaal worden... Ben benieuwd! Hij is ook heel donkerbruin / zwart, ben benieuwd of die kleur nog verandert!
Bedankt voor jullie reacties!
Ok, hij kan dus nog kaal worden... Ben benieuwd! Hij is ook heel donkerbruin / zwart, ben benieuwd of die kleur nog verandert!
Bedankt voor jullie reacties!
SparklingEyes- Prater
Hier is het na verloop van tijd ook bijna helemaal uitgevallen. Nu groeit het weer goed, maar ze zijn echt lichtblond, dus lijken van een afstandje best kaal.
Gast- Gast
We zullen het merken.. Heb het bij de oudste niet zo erg gezien... Nou had hij wel haar bij de geboorte, maarwel iets minder en rood!
SparklingEyes- Prater
Y. begon met 4 maanden met uitvallen tm een maand of 7. Op de foto's van de zomervakantie heeft hij inhammen tot het midden van zijn hoofd
Gelukkig is alles weer goedgekomen en heeft hij zijn volle haarbos inmiddels alweer een tijdje terug.
Gelukkig is alles weer goedgekomen en heeft hij zijn volle haarbos inmiddels alweer een tijdje terug.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: