Goedemorgen weer een werkdag
+8
Suus
slaatje
Snack a Jack
bolus26
Marin
Minx
Lady4
Stuiterbal
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen weer een werkdag
... of studie of whatever... Voor mij begint de week. Op een fijne manier maar toch ook wat zwaarmoedig met zorgen. Ik heb wel een korte werkdag vandaag want ik moet op kantoor komen voor mijn contractverlenging. Tijd is zo snel gegaan, ik werk er alweer een half jaar! Daarna vergadering de rest van de dag. Hoop dat ik er bij kan blijven met mijn gedachten, mijn hoofd zit behoorlijk vol na de afgelopen dag en gisteravond met mijn vriend. Ik kijk zo uit naar het weekend, eindelijk weer tijd met mijn vriend.
Fijne dag iedereen! Dat de zon maar mag schijnen. Is het niet in het echt, dan wel in je hart.
Rise and shine!
Fijne dag iedereen! Dat de zon maar mag schijnen. Is het niet in het echt, dan wel in je hart.
Rise and shine!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen weer een werkdag
Goedemorgen!
Zusje, ik hoop dat je dan snel voorbij is.
Ik ga zo werken. Aan het eind ban de middag moet ik boodschappen doen. Daarna koken, eten en naar een vergadering. Ik hoop dat de vergadering niet te lang duurt.
Een fijne dag!
Zusje, ik hoop dat je dan snel voorbij is.
Ik ga zo werken. Aan het eind ban de middag moet ik boodschappen doen. Daarna koken, eten en naar een vergadering. Ik hoop dat de vergadering niet te lang duurt.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen !!! Succes vandaag Zusje !
Hier een werkdag tot 18:00 en dan mag ik Zeggen FIJN WEEKEND !!!
Hier een werkdag tot 18:00 en dan mag ik Zeggen FIJN WEEKEND !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ah nog meer vergaderen...
Lekker Stella, geniet ervan!
Ik heb ff een topic gemaakt bij Liefde, Relatie & Seks. Ga me nu maar snel aankleden en wat doen.
Lekker Stella, geniet ervan!
Ik heb ff een topic gemaakt bij Liefde, Relatie & Seks. Ga me nu maar snel aankleden en wat doen.
Gast- Gast
Morgen!
Succes vandaag Zusje! Krijg je sowieso contractverlenging? En hoe was het om je vriend weer te zien? Ik kan ook echt niet wachten tot ik hem het weekend weer zie!
Vandaag werken, vanavond op kraamvisite bij een vriendin.
Fijne dag all!
Succes vandaag Zusje! Krijg je sowieso contractverlenging? En hoe was het om je vriend weer te zien? Ik kan ook echt niet wachten tot ik hem het weekend weer zie!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Morgen!
Fijne dag all!
Mijn supervisor mailde me dat ik om kwart over 12 op kantoor moest zijn voor contractverlenging dus ik mailde terug dat ik alleen zou komen als ik die zou krijgen . Hij mailde toen 'ok' dus ik denk het wel .
Het was ontzettend fijn om weer samen te zijn, heerlijk van genoten. Ik denk dat ik hem nu ook pas van het weekend weer kan zien dus ik wacht met je mee . Veel plezier bij je kraamvisite! En werkse natuurlijk .
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik moet zo eerst naar de tandarts waar ze een halve kies gaan aanplakken incl verdoving, brrrr! Daarna werken en vanmiddag heb ik een training van mn werk, ook geen zin in. Leuke dag dus
Fijne dag all!
Ik moet zo eerst naar de tandarts waar ze een halve kies gaan aanplakken incl verdoving, brrrr! Daarna werken en vanmiddag heb ik een training van mn werk, ook geen zin in. Leuke dag dus
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen ik ben kapot en het is pas dinsdag. Word me echt de week door worstelen ben ik bang. Kijk echt uit naar koninginnedag dan eindelijk een dagje vrij. Duik er vanavond vroeg in. Met een beetje geluk ben ik half 8 thuis kan ik rond een uurtje of 10 gaan slapen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goedemorgen!
Ik ga vanmiddag naar een vriendin, naar haar nieuwe kitten kijken en natuurlijk bij kletsen.
Maar eerst gauw nog even werken en iets meer wakker worden.
Fijne dag!
Ik ga vanmiddag naar een vriendin, naar haar nieuwe kitten kijken en natuurlijk bij kletsen.
Maar eerst gauw nog even werken en iets meer wakker worden.
Fijne dag!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
goeiemorgen!
succes zusje
en succes bij de tandarts amazonia
ik ga met mn schoonmoeder ons nieuwe huis van boven tot onder poetsen zodat van de week de meubels er allemaal zo inkunnen bij het verhuizen
succes zusje
en succes bij de tandarts amazonia
ik ga met mn schoonmoeder ons nieuwe huis van boven tot onder poetsen zodat van de week de meubels er allemaal zo inkunnen bij het verhuizen
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Ik ben moe, heb zo slecht geslapen. Word een lange dag op het werk denk ik. Vanavond lekker relaxen op de bank en op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal!
Ik ben moe, heb zo slecht geslapen. Word een lange dag op het werk denk ik. Vanavond lekker relaxen op de bank en op tijd naar bed.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Succes vandaag Zusje. Jij natuurijk ook Amazonia. En bolus jij veel plezier en ook een beetje succes :-)
Ik heb weer heerlijk geslapen. Ben vrij vandaag. Ik ga straks even op de fiets naar de supermarkt. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen plannen, dus word lekker relaxen en misschien een filmpje of serie kijken. Fijne dag allemaal!
Ik heb weer heerlijk geslapen. Ben vrij vandaag. Ik ga straks even op de fiets naar de supermarkt. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen plannen, dus word lekker relaxen en misschien een filmpje of serie kijken. Fijne dag allemaal!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen allemaal. Ik heb voor de 2e nacht op rij slecht geslapen en we hebben ook nog eens niet veel te doen (te hoge bezetting, te weinig werk) It's gonna be a loooooong day today!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben nog een dagje vrij vandaag en dat kan ik wel gebruiken. Heb een paar emotionele dagen achter de rug met de avondwake en de begrafenis van mijn lieve oma. Heb vandaag een rustige dag die eindigt met gezellig eten met vriendinnen en zingen bij koor
Fijne dag iedereen!
Ik ben nog een dagje vrij vandaag en dat kan ik wel gebruiken. Heb een paar emotionele dagen achter de rug met de avondwake en de begrafenis van mijn lieve oma. Heb vandaag een rustige dag die eindigt met gezellig eten met vriendinnen en zingen bij koor
Fijne dag iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Geen werdag hier helaas. Wel mijn verjaardag.
Krijg vanmiddag wat visite en verder niks, meeste is t weekend al geweest voel me dus ook niet heel jarig.
Gefeliciteerd met je contractverlenging zusje!
En succes bij de tandarts ammazonia
Krijg vanmiddag wat visite en verder niks, meeste is t weekend al geweest voel me dus ook niet heel jarig.
Gefeliciteerd met je contractverlenging zusje!
En succes bij de tandarts ammazonia
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Goedemorgen!
Ik heb niet lekker geslapen, surprise! Was tussen 4.30 en 6.30 u wakker, heel irritant. Daarna wel weer in slaap gevallen.
Ik ga zo eerst naar fysiotherapie, dan gauw douchen, terug naar huis fietsen en in de auto naar zangles springen. Ik baal wel want ik ben een stuk heser dan gisteren. Maar mijn oren zijn wel weer een beetje meer open, dat scheelt wel zeg! Zit niet meer zo in die bubbel. Alleen nu heb ik dus enorme kriebelhoest, wat echt beroerd zingt want dan moet je helemaal hoesten... Dus nu maar vanalles zuigen en slikken (wahaha dat klinkt ranzig) in de hoop dat dat een beetje mee valt.
Fijne dag allemaal!
en Lizardje gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb niet lekker geslapen, surprise! Was tussen 4.30 en 6.30 u wakker, heel irritant. Daarna wel weer in slaap gevallen.
Ik ga zo eerst naar fysiotherapie, dan gauw douchen, terug naar huis fietsen en in de auto naar zangles springen. Ik baal wel want ik ben een stuk heser dan gisteren. Maar mijn oren zijn wel weer een beetje meer open, dat scheelt wel zeg! Zit niet meer zo in die bubbel. Alleen nu heb ik dus enorme kriebelhoest, wat echt beroerd zingt want dan moet je helemaal hoesten... Dus nu maar vanalles zuigen en slikken (wahaha dat klinkt ranzig) in de hoop dat dat een beetje mee valt.
Fijne dag allemaal!
en Lizardje gefeliciteerd met je verjaardag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen
Ik ben alweer 3 uur aan het werk. Moet vandaag tot 6. Daarna eten. En vanavond op.visite bij mijn ouders mijn vader is vandaag jarig.
Fijne dag allemaal
Ik ben alweer 3 uur aan het werk. Moet vandaag tot 6. Daarna eten. En vanavond op.visite bij mijn ouders mijn vader is vandaag jarig.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje, wat voor werk doe je? Zal wel van mars komen, maar dacht dat het uit was met je vriend? Ik herinner me een getinte jongen waarmee je wat had. Bedoel je hem nu ook?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Zusje, wat voor werk doe je? Zal wel van mars komen, maar dacht dat het uit was met je vriend? Ik herinner me een getinte jongen waarmee je wat had. Bedoel je hem nu ook?
Klopt hoor, dat is al uit vanaf vorig jaar mei . Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, helemaal verliefd! En wat voor werk ik doe zet ik niet op het forum, het is nogal specifiek, sorry .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!
» Goedemorgen, het is weer maandag!
» Goedemorgen maar weer...
» Einde van de werkdag
» Morgen eerste werkdag
» Goedemorgen, het is weer maandag!
» Goedemorgen maar weer...
» Einde van de werkdag
» Morgen eerste werkdag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: