Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen maar weer...

+7
silly-one
Esperanza
Lotus
Zora
Tiana
love
Lejow
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen maar weer... Empty Goedemorgen maar weer...

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 18:33

Boh, maandagochtend is altijd zwaar... Maar goed, elke dag is er eentje die ons weer naar het weekend brengt Very Happy. Ik ga eerst naar kantoor en eind van de ochtend weer aan het werk. Vanavond naar mijn zusje om het kerstspel af te maken. Moet ook nog kadootjes inpakken en aan het toetje voor eerste kerstdag beginnen... Druk druk druk en eigenlijk wil ik alleen maar slapen laughcry.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maar weer... Empty Re: Goedemorgen maar weer...

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 18:44

Ik was eigenlijk verrassen snel uit bed! Iets wat normaal altijd een gevecht is. Ik heb ook best een drukke week voor de boeg. Verschillende feestjes/etentjes en het weekend zit helemaal volgepland met visites! Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar het liefst hang ik op de bank in m'n pyjama broek!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 18:57

Haha ja herkenbaar. Tenminste, toen ik nog op kantoor werkte had ik dat niet zo. Nu ben ik in de avond compleet gesloopt en doe ik vrij weinig. Morgen heb ik een kerstborrel van mijn werk maar in een hele andere stad dus dat is weer een aardige reis ook. Vrijdag een kerstborrel bij mijn oude werk maar goed, dan zit ik ook al in mijn weekend dus dan trek ik het wat beter Very Happy. Van mij mag deze week in ieder geval snel gaan, ik kijk uit naar volgende week Cool.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 18 dec 2011 - 18:59

Mogge allemaal!!

Pffff, nog 1 week werken en dan is het kerstvakantie. Ben er echt aan toe!
Al hebben we deze week nog wel een drukke week voor de boeg op mijn werk.

Werkze allemaal!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:00

Jaa, ik doe 's avonds ook weinig! Meestal zit ik met gloeiwangen in de bank! Ik heb woensdag kerstgala, vriendin heeft me meegevraagd, donderdag kerstfeest op stage, en vrijdagkerstdiner van het werk van m'n vriend. Ik heb ook meer zin in volgende week! Ik twijfel of ik wel naar stage ga, voel me niet topfit, het weekend ook al niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:00

Lejow schreef:Mogge allemaal!!

Pffff, nog 1 week werken en dan is het kerstvakantie. Ben er echt aan toe!
Al hebben we deze week nog wel een drukke week voor de boeg op mijn werk stage.

Werkze allemaal!

Gelukkig heb ik wel mijn dossier van het afgelopen half jaar af en ingeleverd cheers

Gast
Gast

Bericht  love zo 18 dec 2011 - 19:09

Goedemorgen allemaal!

Pff het is weer maandagochtend, kan er altijd zo moeilijk uitkomen vandaag laughcry .
Moet vandaag werken tot 17:00 daarna na huis wat eten, uurtje zwemmen en dan lekker op de bank niks doen!

Fijne dag allemaal!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:09

Goedemorgen! Ik heb eigenlijk nu een heerlijke week vakantie. Maar helaas zitten er nog wat dossiers te wachten op me die af moeten dus vertrek ik toch nog even naar kantoor zo. Hopelijk zijn ze snel klaar, dan kan mijn vakantie echt beginnen :-).

Daarna even sporten en verder geen plannen vanavond. Misschien mijn half jaar administratie maar eens in mappen doen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:12

Wat een heerlijk vooruitzicht Confusion, een week vakantie. Ik wil eigenlijk nog 1 dag vrij vragen maar ik weet niet of ik mijn werk dan afkrijg dit jaar. Ik ga zo mijn rooster voor deze week kijken dus dan zie ik wel even hoeveel er over blijft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:16

Goedemorgen,

Hier lekker geslapen, de kids hebben ook niet lopen klooien vannacht, dus dat is heerlijk!
Straks voor de eerste keer lichttherapie, ben benieuwd!
Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 18 dec 2011 - 19:23

Goedemorgen!

Ik ben een beetje zenuwachtig, heb dadelijk mijn stageproef. De hele dag lesgeven zonder methodes in groep 3 aan de hand van een thema en dan komt een leraar van de pabo me beoordelen! Mijn thema is prentenboeken. De kinderen gaan in groepjes zelf een verhaal bedenken bij prenten en een kaft maken etc. Ik ben benieuwd. bounce
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 19:27

Hier weer een ***nacht gehad, de kleine meid heeft maagzuur en daarbovenop nog eens krampjes gehad ...

Vandaag wil ik naar de dokter met haar om te kijken of het wellicht reflux is en misschien komt er nog kraambezoek. Ik ben iig doodop!

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 18 dec 2011 - 19:31

Spannend Stylegirl! Succes!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Lotus zo 18 dec 2011 - 19:35

Goedemorgen,

Ik heb een redelijke, maar iets te korte nacht gehad. Straks ga ik naar mijn vrijwilligerswerk. De laatste keer dit jaar. Daarna even boodschappen doen. Vanmiddag heb ik een gesprek met mijn spv'er. Hoop dat het een goed gesprek wordt, want dat kan ik wel gebruiken. Verder heb ik geen plannen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Esperanza zo 18 dec 2011 - 20:30

Goedemorgen,

Dat van 's avonds helemaal gesloopt zijn, herken ik. Ik vind het echt balen, want ik moet m'n hele sociale leven op vrijdagavond, zaterdag en zondag overdag proppen en dat lukt niet echt, daar ik ook nog wat tijd voor mezelf wil. laughcry
Nu ben ik aan het werk, nadat ik glibberend naar m'n werk ben gelopen vanaf de trein.
Vandaag de hele dag werken en vanavond ga ik denk ik een film kijken.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  silly-one zo 18 dec 2011 - 20:44

Goedemorgen,

Succes allemaal met de lichttherapie, stageles, gesprek met svp'er en werken.
Ik heb eigenlijk wel goed geslapen, beetje kort maar ja moet ik maar eerder in bed gaan liggen. Helaas weer niet gebeld om te gaan werken vandaag. Maar met de vakantie in zicht ga ik er ook niet vanuit dat ik deze week nog zal werken.
Straks maar een rondje hardlopen zodat ik in elk geval iets heb gedaan vandaag en vanmiddag een sollicitatiegesprek op een VSO-school. Ik ben benieuwd wat het gaat via randstad en aan de hand van mijn CV wilde ze al dat ik op gesprek zou komen. Ik heb daarna pas een gesprek gehad met randstad en die zagen mij qua visie ook wel werken daar.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Sarah1985 zo 18 dec 2011 - 21:14

Goedemorgen
Hier tot half zes niet geslapen. Ging de telefoon ook nog om vijf uur. Was collega van mijn man. Die was weer eens ziek. Hij is om de twee weken een dag ziek. Hij kon vanochtend al zeggen dat die morgen weer meegaat. Wij geloven hem niet meer dat die ziek is.
Ik heb dus amper geslapen zal wel spanning zijn. Krijgen vandaag de uitslag van de MRI scan van mijn vader, en morgen word ik geopereerd aan mijn hand.
Is vandaag mijn laatste werkdag dan vier weken vrij.

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lilou zo 18 dec 2011 - 21:20

Goedemorgen!

Mijn dag begint niet zo lekker, voel me erg beroerd Cry . Hoop dat het eind van de ochtend wel weer wat beter zal worden, het weekend ook al wat half ziekjes doorgebracht. Wel weer blij dat Serious Request begonnen is, vrolijkt me tenminste nog wat op! De rest van de week niet veel bijzonders. Morgen psych en kerstborrel van het werk, donderdag werken. Denk niet dat ik opgeroepen zal worden om nog meer te werken deze week, heb ik even de tijd om een beetje rustig uit te zieken.

Silly-one; succes met je sollicitatie vanmiddag.

Iedereen een fijne dag vandaag, nog 1 weekje en dan is het kerst!
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Suus zo 18 dec 2011 - 21:37

Goedemorgen!
Na een gezellig weekend is het altijd weer zwaar op maandagochtend... Nog drie dagen werken en dan heb ik vakantie Very Happy Nu aan het werk en vanavond moet ik optreden met mijn koor en alleen, zie er enorm tegenop, heb nog nooit alleen gezongen voor publiek :shock:
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Serena zo 18 dec 2011 - 21:40

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, alleen de wekker iets te laat gehoord. Maar was evengoed nog op tijd bij de trein. Dit is mijn laatste weekje bij mijn huidige werk. Alles een beetje afronden en opruimen. Vanavond ga ik bij een vriendin eten en dan zit de dag er wel weer op.

Veel succes iedereen vandaag!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: