Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amersfoort of omgeving

+8
Japie
Jasmine
Kaat
Prosecco
Rebecca
Pompoen
VeryCherry
Mermaid
12 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Amersfoort of omgeving - Pagina 3 Empty Re: Amersfoort of omgeving

Bericht  Pompoen ma 23 apr 2012 - 5:13

Lizardje schreef:Klinkt als een leuke markt, waar is het?
wij moesten op de basisschool altijd borduren en haken terwijl de jongens mochten figuurzagen etc. Dat was natuurlijk veel leuker.. Pff drama, kan me herinneren dat ik een keer huilend in de klas zat omdat ik niet wilde borduren Amersfoort of omgeving - Pagina 3 394967

Haha, wij mochten gelukkig gewoon hetzelfde doen. En ik heb thuis zowel leren borduren als figuurzagen...ik vond figuurzagen uiteraard veel leuker nerd.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen ma 23 apr 2012 - 5:14

Lizardje schreef:
Rebecca schreef:zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca, Lizardje
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca, lizardje
zaterdag 16 juni: Rebecca
zondag 17 juni: Lizardje
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb) Lizardje
zondag 24 juni: Rebecca, Lizardje
Zaterdag 30 juni: Rebecca, Lizardje?
Zondag 1 juli: Rebecca, Lizardje?

Heb 't lijstje wat verder aangevuld, heb ook nog een heerlijk lege agenda dan...
Is vrijdagavond eventueel ook een optie? Heeft niet mijn voorkeur, maar zou bij mij ook wel kunnen.

Ik vind het lastig om zo ver vooruit te plannen vandaar Embarassed

Maar kun je het niet invullen? 't is wel een beetje jouw topic dus zou het wel raar vinden als jij dan degene bent die niet mee kan uiteindelijk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen ma 23 apr 2012 - 5:16

zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca
zaterdag 16 juni: Rebecca, Pompoen (ovb)
zondag 17 juni:
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb), Pompoen
zondag 24 juni: Rebecca, Pompoen
Zaterdag 30 juni: Rebecca, Pompoen
Zondag 1 juli: Rebecca, Pompoen

Ik vind dit ook wel erg ver vooruit trouwens, ervaring met vorige meetings leert dat het dan vaak niet doorgaat, als het zo ver van te voren gepland word. Kunnen we anders niet t/m 23/24 juni plannen en niet verder?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid ma 23 apr 2012 - 5:24

тыквашка schreef:
Lizardje schreef:
Rebecca schreef:zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca, Lizardje
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca, lizardje
zaterdag 16 juni: Rebecca
zondag 17 juni: Lizardje
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb) Lizardje
zondag 24 juni: Rebecca, Lizardje
Zaterdag 30 juni: Rebecca, Lizardje?
Zondag 1 juli: Rebecca, Lizardje?

Heb 't lijstje wat verder aangevuld, heb ook nog een heerlijk lege agenda dan...
Is vrijdagavond eventueel ook een optie? Heeft niet mijn voorkeur, maar zou bij mij ook wel kunnen.

Ik vind het lastig om zo ver vooruit te plannen vandaar Embarassed

Maar kun je het niet invullen? 't is wel een beetje jouw topic dus zou het wel raar vinden als jij dan degene bent die niet mee kan uiteindelijk!

Ja heb ingevuld wanneer ik kan. Maar het laatste weekend van bovenstaande data weet ik echt nog niet of het lukt of niet.
vrijdagavond zou voor mij ook een optie zijn.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Kaat ma 23 apr 2012 - 5:30

zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca, Lizardje, Kaat
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca, lizardje, Kaat
zaterdag 16 juni: Rebecca, Kaat
zondag 17 juni: Lizardje, Kaat
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb) Lizardje, Pompoen, Kaat
zondag 24 juni: Rebecca, Lizardje, Pompoen, Kaat
Zaterdag 30 juni: Rebecca, Lizardje?, Pompoen, Kaat
Zondag 1 juli: Rebecca, Lizardje?, Pompoen, Kaat

Heb de twee lijstjes even samengevoegd :-)
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312

Bericht  Herfstblaadjes ma 23 apr 2012 - 18:58

Ik woon niet in Amersfoort, maar wel redelijk dichtbij, mag ik ook komen? Of een keer apart met iemand afspreken lijkt me ook leuk! Ik ben wel eens in Amersfoort geweest Wink
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  VeryCherry ma 23 apr 2012 - 19:52

Rebecca schreef:
VeryCherry schreef:Daar ben ik zeker bij Pompoen, maar dat wist je al Wink
Ik borduur ook hoor, ik ben ook een übermuts, whahaha.

Fijn, een lotgenoot Very Happy

Ik gebruik alleen van die voorbedrukte dingen trouwens, ik heb een schuwhekel aan uittellen, whahaha.
Ik wil best naar een meeting, maar in het weekend kan ik nooit Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen ma 23 apr 2012 - 21:08

Herfstblaadjes schreef:Ik woon niet in Amersfoort, maar wel redelijk dichtbij, mag ik ook komen? Of een keer apart met iemand afspreken lijkt me ook leuk! Ik ben wel eens in Amersfoort geweest Wink

Niet iedereen die hier reageert woont in Amersfoort, maar wel in de buurt. Ik weet niet wat jij onder redelijk dichtbij verstaat, haha, want sommige mensen vinden 45 minuten met de auto ook redelijk dichtbij. Maar ik zie sowieso niet waarom je niet zou mogen komen Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen ma 23 apr 2012 - 21:10

Lizardje schreef:

Ja heb ingevuld wanneer ik kan. Maar het laatste weekend van bovenstaande data weet ik echt nog niet of het lukt of niet.
vrijdagavond zou voor mij ook een optie zijn.

Ja vrijdagavonden kan ik zelf ook prima en ik vind die laatste weekende ook wel erg ver vooruit!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid ma 23 apr 2012 - 21:47

тыквашка schreef:
Herfstblaadjes schreef:Ik woon niet in Amersfoort, maar wel redelijk dichtbij, mag ik ook komen? Of een keer apart met iemand afspreken lijkt me ook leuk! Ik ben wel eens in Amersfoort geweest Wink

Niet iedereen die hier reageert woont in Amersfoort, maar wel in de buurt. Ik weet niet wat jij onder redelijk dichtbij verstaat, haha, want sommige mensen vinden 45 minuten met de auto ook redelijk dichtbij. Maar ik zie sowieso niet waarom je niet zou mogen komen Wink.

Alleen maar gezellig. Waar woon je?

Dus we kunnen vrijdagavonden ook bij het lijstje voegen?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen ma 23 apr 2012 - 21:52

Van mij wel!! En ik denk zelf die laatste data er afhalen, omdat het zo ver weg is!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Herfstblaadjes ma 23 apr 2012 - 23:34

Ik kan de meeste data wel denk ik, ik plan nooit zo ver vooruit. Weekend heeft mijn voorkeur maar vrijdagavond zou ook wel kunnen.

Enne wat gaan we dan doen? smile
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  VeryCherry di 24 apr 2012 - 1:15

Amersfoort is en blijft wel mijn stadje trouwens Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 24 apr 2012 - 2:40

Lizardje schreef:Klinkt als een leuke markt, waar is het?
wij moesten op de basisschool altijd borduren en haken terwijl de jongens mochten figuurzagen etc. Dat was natuurlijk veel leuker.. Pff drama, kan me herinneren dat ik een keer huilend in de klas zat omdat ik niet wilde borduren Amersfoort of omgeving - Pagina 3 394967

Dat is in de wagenwerkplaats vlakbij het station (cs), ik ben er nog nooit geweest dus meer kan ik je er ook niet over vertellen ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 24 apr 2012 - 2:43

VeryCherry schreef:Amersfoort is en blijft wel mijn stadje trouwens Very Happy

Wel grappig dat je daar zo'n liefde voor voelt trouwens. Ik mis de stad waar ik ben opgegroeid (Amsterdam) nog steeds, al zou ik niet meer terug willen en ik heb het in H. waar jij woont echt enorm naar mijn zin gehad, daar was het echt liefde op het eerste gezicht. Amersfoort was nu niet direct mijn eerste keuze als ik aan verhuizen dacht, maar was uiteindelijk het meest logische. Ik begin het steeds leuker te vinden, maar écht de ins en outs en alle leuke plekke van Amersfoort ken ik nog niet. Ik vind het vooral nog steeds een heel braaf en een beetje saai stadje. Maar ja, misschien moet ik gewoon eens stoppen met het met Amsterdam te vergelijken. Dat is scheef want ik zou niet eens meer in Amsterdam willen wonen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sunny87 di 24 apr 2012 - 2:45

Hai Meiden,

Ik had Lizardje al gepm't maar als jullie het leuk/goed vinden wil ik ook wel mee doen aan de meeting...

Grappig zoveel meiden uit amersfoort

Ikzelf woon in het soesterkwartier en werk in zielhorst
Ben 24 jaar as zaterdag 25 overigens Amersfoort of omgeving - Pagina 3 561177 en woon samen met mijn hondje

Lizardje van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog leuke plannen vandaag?

Laatst aangepast door Sunny87 op di 24 apr 2012 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt

Sunny87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  VeryCherry di 24 apr 2012 - 2:50

Zielhorst en Schothorst zijn populaire wijken zo te lezen Very Happy
Oh, als ik de Lieve Vrouwe Toren zie word ik al blij. Waar ik nu woon vind ik het saai. Ik ken er bijna niks, maar ik ben wel blij met mijn huisje aan de ring. Ik heb hier altijd wat te zien ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 24 apr 2012 - 3:02

VeryCherry schreef:Zielhorst en Schothorst zijn populaire wijken zo te lezen Very Happy
Oh, als ik de Lieve Vrouwe Toren zie word ik al blij. Waar ik nu woon vind ik het saai. Ik ken er bijna niks, maar ik ben wel blij met mijn huisje aan de ring. Ik heb hier altijd wat te zien ^^

Haha, ja dat heb ik dus een beetje met Amsterdam. Heel gek, in H. heb ik maar een jaar gewoond, maar ik was daar helemaal ingeburgerd gelijk. We woonden daar alleen wel in een hondenhok (45 m2 verdeeld over 3 kamers en een veel te grote hal), dus we waren op zich wel blij toen we groter konden gaan wonen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nora di 24 apr 2012 - 3:32

Ik ga in de zomervakantie verhuizen naar Amersfoort, tegen die tijd zou ik ook graag wat afspreken! Ik ken echt niemand door dus het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen:)
Maar eerst nog een huis vinden (A)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Mermaid di 24 apr 2012 - 3:58

Leuk Nora! Ik had serieus niet zoveel reacties verwacht..

is het trouwens een idee om een nieuw topic te starten voor de meeting?
Ik raak hier het overzicht kwijt Embarassed Helemaal omdat het wat een drukke dag is vandaag. Niet eens door mijn verjaardag, maar krijg allemaal telefoon en heb nu 3 verschillende bedrijven waar ik voor werk die me ineens ook alle 3 nodig hebben.. ben ik even blij dat ik een agenda heb.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nora di 24 apr 2012 - 5:01

ik lees nu alle reacties pas terug, er reageren er inderdaad veel!

Om me ook even kort voor te stellen: op het moment woon ik in het oosten van het land. per 3 september heb ik echter een baan als assistent accountant waardoor het logischer is om naar Amersfoort te verhuizen. Ik ken de stad totaal niet, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb, lijkt het me wel leuk. Zelf ben ik 23 jaar en woon ik samen met mijn vriend waar ik nu iets van 6 jaar iets mee heb. Op het moment ben ik druk aan het afstuderen maar om te ontspannen houd ik van lekker eten, films kijken, sporten en spelletjes spelen.

Aangezien ik nog niet in Amersfoort woon weet ik niet of ik ook mee mag doen met de meeting? Maar zo ja dan denk ik dat misschien via een datumprikker handig is?
Ik houd er niet zo van om mn gegevens online te zetten maar wie me op fb wil toevoegen kan wel even pm'en:)
Nora
Nora
Prater
Prater

Bericht  Pompoen di 24 apr 2012 - 6:27

Nora schreef:ik lees nu alle reacties pas terug, er reageren er inderdaad veel!

Om me ook even kort voor te stellen: op het moment woon ik in het oosten van het land. per 3 september heb ik echter een baan als assistent accountant waardoor het logischer is om naar Amersfoort te verhuizen. Ik ken de stad totaal niet, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb, lijkt het me wel leuk. Zelf ben ik 23 jaar en woon ik samen met mijn vriend waar ik nu iets van 6 jaar iets mee heb. Op het moment ben ik druk aan het afstuderen maar om te ontspannen houd ik van lekker eten, films kijken, sporten en spelletjes spelen.

Aangezien ik nog niet in Amersfoort woon weet ik niet of ik ook mee mag doen met de meeting? Maar zo ja dan denk ik dat misschien via een datumprikker handig is?
Ik houd er niet zo van om mn gegevens online te zetten maar wie me op fb wil toevoegen kan wel even pm'en:)

Juist leuk als je dan al naar de meeting komt, omdat je daarna ook hier komt wonen.
Ik ben zelf van Amsterdam naar Hilversum naar Steenwijk naar Amersfoort verhuisd, ik kende de stad ook nauwelijks. Het is zeker wel een leuk stadje met veel voorhanden en leuke festivals.
Heb je een baan in Amersfoort gevonden? En je vriend kan die dan ook hier in de omgeving gaan werken>
Toen ik naar Amersfoort verhuisde studeerde ik in Zwolle en werkte mijn man in Amsterdam, Amersfoort was wat dat betreft echt wel het ideale middelpunt omdat we dan allebei een goede treinverbinding hadden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nora di 24 apr 2012 - 7:00

тыквашка schreef:

Juist leuk als je dan al naar de meeting komt, omdat je daarna ook hier komt wonen.
Ik ben zelf van Amsterdam naar Hilversum naar Steenwijk naar Amersfoort verhuisd, ik kende de stad ook nauwelijks. Het is zeker wel een leuk stadje met veel voorhanden en leuke festivals.
Heb je een baan in Amersfoort gevonden? En je vriend kan die dan ook hier in de omgeving gaan werken>
Toen ik naar Amersfoort verhuisde studeerde ik in Zwolle en werkte mijn man in Amsterdam, Amersfoort was wat dat betreft echt wel het ideale middelpunt omdat we dan allebei een goede treinverbinding hadden.

Mijn baan is in Ede, de stad waar ik oorspronkelijk ook vandaan kom. Mijn vriend wil graag in Utrecht werken (hij hoopt in november klaar te zijn met studie) en we wilden graag naar een nieuwe stad. Daarnaast is Amersfoort mooi in het midden van onze ouders en familie, en het leek ons wel een leuke levendige stad. Een beetje hetzelfde als jouw verhaal dus.

Wat jammer dat je geen werk kan vinden als illustratrice. Veel concurrentie of weinig werk?

Lizardje, ik heb je ook toegevoegd, kon alleen nergens vermelden dat ik van het forum ben. Maar ik heet LB uit E.
Nora
Nora
Prater
Prater

Bericht  Pompoen di 24 apr 2012 - 7:34

Nora schreef:
тыквашка schreef:

Mijn baan is in Ede, de stad waar ik oorspronkelijk ook vandaan kom. Mijn vriend wil graag in Utrecht werken (hij hoopt in november klaar te zijn met studie) en we wilden graag naar een nieuwe stad. Daarnaast is Amersfoort mooi in het midden van onze ouders en familie, en het leek ons wel een leuke levendige stad. Een beetje hetzelfde als jouw verhaal dus.

Wat jammer dat je geen werk kan vinden als illustratrice. Veel concurrentie of weinig werk?

Lizardje, ik heb je ook toegevoegd, kon alleen nergens vermelden dat ik van het forum ben. Maar ik heet LB uit E.

Nou ik ben momenteel aan het revalideren, ik ben dus ook niet zo hard op zoek eerlijk gezegd. Maar er is gewoon weinig werk, dat was altijd al moeilijk, maar door de crisis helemaal. Ze kunnen een dure illustrator inhuren of voor weinig een stockfoto ergens bij zetten, ze kiezen gewoon minder vaak voor die illustrator.

Verder is jouw verhaal idd wel een beetje hetzelfde! Grappig dat je dan bij Amersfoort uitkomt. Het ligt inderdaad wel echt geweldig centraal en ede en Utrecht zijn allebei erg goed bereikbaar vanuit Amersfoort!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco di 24 apr 2012 - 21:28

Kaat schreef:zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca, Lizardje, Kaat
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca, lizardje, Kaat, Prosecco
zaterdag 16 juni: Rebecca, Kaat, Prosecco
zondag 17 juni: Lizardje, Kaat
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb) Lizardje, Pompoen, Kaat, prosecco
zondag 24 juni: Rebecca, Lizardje, Pompoen, Kaat, Prosecco
Zaterdag 30 juni: Rebecca, Lizardje?, Pompoen, Kaat, Prosecco
Zondag 1 juli: Rebecca, Lizardje?, Pompoen, Kaat, Prosecco

Heb de twee lijstjes even samengevoegd :-)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud