Amersfoort of omgeving
+8
Japie
Jasmine
Kaat
Prosecco
Rebecca
Pompoen
VeryCherry
Mermaid
12 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Amersfoort of omgeving
Lizardje schreef:Ik zag het. Gok er maar op dat de mensen die me nu toe voegen van hier zijn.
Ja klopt mijn vriend werkt op een cruiseschip, ga met hem mee van Rotterdam naar Noorwegen. Niet zo ver en tropisch als de laatste keer dus.
VC, wonen ze dan ook in de A.S singel?
Ik zag je foto's op facebook, wow, prachtig! Ik heb nog nooit op een echt cruiseschip gezeten, wel op een ramsjbak van Patras (Griekenland) naar Venetië. En ik heb ook heel wat verre oorden gezien waar je per schip niet echt kunt komen. Wel leuk dat je regelmatig met hem mee kan!
@Kaat leuk, grappig dat je met Rebecca zwemt, kende je haar hiervoor al of ken je haar van het forum?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, daar wonen ze niet. Aan de lange weg die parallel loopt aan het spoor zeg maar, maar dan in de wijk. Kan je wel zien op google
Ik hoop echt ooit terug te gaan, maar ik weet niet wanneer het mogelijk is.
Ik hoop echt ooit terug te gaan, maar ik weet niet wanneer het mogelijk is.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
We kennen elkaar via het forum. Ik vond het echt een beetje eng om iemand via internet te ontmoeten, maar het is gezellig en we motiveren elkaar, haha.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Pompoen, het mag dan misschien mutserig klinken, maar dan ben ik ook mutserig Heerlijk toch!
Kaat en ik kennen elkaar via het forum, ik heb vorig jaar ergens een oproep gedaan voor een zwemmaatje, zo met zijn tweeën is dat toch wel erg gezellig!
Een Amersfoortmeeting lijkt mij ook leuk! Misschien gewoon vast al wat data spuien en kijken of we iets kunnen plannen, ook al duurt dat dan nog een tijdje?
Kaat en ik kennen elkaar via het forum, ik heb vorig jaar ergens een oproep gedaan voor een zwemmaatje, zo met zijn tweeën is dat toch wel erg gezellig!
Een Amersfoortmeeting lijkt mij ook leuk! Misschien gewoon vast al wat data spuien en kijken of we iets kunnen plannen, ook al duurt dat dan nog een tijdje?
Ik zit heel hard te denken hoe de bushalte heet bij mijn schoonvader in de straat, hij woont vlakbij het winkelcentrum zeg maar. Maar aangezien we altijd met de auto naar hem toe gaan weet ik niet meer hoe de halte heet, ik ga eens zoeken!
Gast- Gast
Lizard, ik heb je ook toegevoegd op facebook
Anderen mogen mij ook wel toevoegen, maar zet mijn naam liever niet hier open en bloot neer, dus mocht je dat willen, pm dan ff
Anderen mogen mij ook wel toevoegen, maar zet mijn naam liever niet hier open en bloot neer, dus mocht je dat willen, pm dan ff
Rebecca, je hebt pm
Rebecca schreef:Lizard, ik heb je ook toegevoegd op facebook
Ik zag het, leuk!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Haha, wacht maar, met al dat gehaak van mij... en dan loop ik ook nog met een kruk... Ik ben de übermuts .
Dus wandelen zoals een aantal van jullie schrijven leuk te vinden, dát zit er voor mij voorlopig niet in. Stukje fietsen wel. En ik ben gek op zwemmen, alleen ik durf dat nog niet helemaal, omdat het uitslaan met mijn benen een altijd een pijnlijke beweging was.
Leuk dat jullie dat samen doen dat zwemmen, waar zwemmen jullie? Ik kan me voorstellen dat dat écht motiveert, ik vind alleen sporten ook echt doodsaai. Gelukkig heb ik voorlopig nog fysiotherapie en weliswaar zijn die oefeningen ook dodelijk saai, maar mijn fysiotherapeut kan me gelukkig goed motiveren. Doe het nu al 1,5 jaar 2x per week ruim een uur. Hopelijk ben ik dáár binnenkort vanaf.
Ik heb al heel veel mensen ontmoet via het forum en als het klikt is dat echt ontzettend leuk (en als het niet klikt zie je elkaar nooit meer haha). En meetings zijn sowieso meestal heel gezellig!
Data lijkt me een prima plan, na 2 juni dus. Ik kan eigenlijk heel erg veel maar ik denk dat een aantal van jullie gewoon werken en dat het weekend dan handiger is? Of een keer 's avonds?
Dus wandelen zoals een aantal van jullie schrijven leuk te vinden, dát zit er voor mij voorlopig niet in. Stukje fietsen wel. En ik ben gek op zwemmen, alleen ik durf dat nog niet helemaal, omdat het uitslaan met mijn benen een altijd een pijnlijke beweging was.
Leuk dat jullie dat samen doen dat zwemmen, waar zwemmen jullie? Ik kan me voorstellen dat dat écht motiveert, ik vind alleen sporten ook echt doodsaai. Gelukkig heb ik voorlopig nog fysiotherapie en weliswaar zijn die oefeningen ook dodelijk saai, maar mijn fysiotherapeut kan me gelukkig goed motiveren. Doe het nu al 1,5 jaar 2x per week ruim een uur. Hopelijk ben ik dáár binnenkort vanaf.
Ik heb al heel veel mensen ontmoet via het forum en als het klikt is dat echt ontzettend leuk (en als het niet klikt zie je elkaar nooit meer haha). En meetings zijn sowieso meestal heel gezellig!
Data lijkt me een prima plan, na 2 juni dus. Ik kan eigenlijk heel erg veel maar ik denk dat een aantal van jullie gewoon werken en dat het weekend dan handiger is? Of een keer 's avonds?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Fietsen vind ik ook leuk! Alleen wordt het tijd dat mijn vriend thuis komt, dan kan hij mijn fiets weer eens nakijken. samen sporten is inderdaad een stuk motiverender. Ik heb vroeger heel veel gezwommen, en nu doe ik niks meer. Ja als ik bij mijn vriend aan boord ben ga ik uit verveling wel eens naar de gym..
Qua meeten maakt het voor mij niks uit of het doordeweeks of in een weekend is.
Qua meeten maakt het voor mij niks uit of het doordeweeks of in een weekend is.
Mermaid- Kletskop
Je mag van mij de übermuts wel zijn hoor Al kan ik er ook wel wat van! Aan haken heb ik me nog niet gewaagd, maar borduren doe ik wel, ook mutserig, toch Enne, ik vind ze helemaal niet mutserig, je haaksels, wat een leuke vrolijke dingen heb je al gemaakt!
Fietsen vind ik met vlagen ook leuk! Was het een hele tijd echt zat (door al dat gefiets vroeger denk ik), maar nu vind ik het heerlijk om er eens op uit te gaan, doe het alleen niet vaak genoeg.
We zwemmen in Leusden. Het motiveert ontzettend! Ik heb heel vaak na een drukke werkdag geen zin om te sporten, maar omdat er iemand op je staat te wachten ga je toch en achteraf was het heerlijk!
Ik vind sporten ook doodsaai, in mijn eentje was ik echt allang weer gestopt, maar omdat we nu heel wat af kunnen kletsen tijdens het zwemmen is het heel gezellig . Jij moet jezelf dus motiveren voor de oefeningen...Als je daar vanaf bent, kun je dan ook weer lopen zonder kruk, of dat nog niet?
Zelf vind ik een meeting het fijnste in het weekend. Op een avond kan ook wel, maar ben vaak na een drukke werkdag niet zo heel veel meer waard, ben denk ik een gezelliger mens als we in het weekend meeten . Zal zo even mijn agenda erbij pakken.
Fietsen vind ik met vlagen ook leuk! Was het een hele tijd echt zat (door al dat gefiets vroeger denk ik), maar nu vind ik het heerlijk om er eens op uit te gaan, doe het alleen niet vaak genoeg.
We zwemmen in Leusden. Het motiveert ontzettend! Ik heb heel vaak na een drukke werkdag geen zin om te sporten, maar omdat er iemand op je staat te wachten ga je toch en achteraf was het heerlijk!
Ik vind sporten ook doodsaai, in mijn eentje was ik echt allang weer gestopt, maar omdat we nu heel wat af kunnen kletsen tijdens het zwemmen is het heel gezellig . Jij moet jezelf dus motiveren voor de oefeningen...Als je daar vanaf bent, kun je dan ook weer lopen zonder kruk, of dat nog niet?
Zelf vind ik een meeting het fijnste in het weekend. Op een avond kan ook wel, maar ben vaak na een drukke werkdag niet zo heel veel meer waard, ben denk ik een gezelliger mens als we in het weekend meeten . Zal zo even mijn agenda erbij pakken.
Leuk, een Amersfoort meeting! Ik ben voor
(Spuit 11 komt ook binnen vallen hoor)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Rebecca schreef:Je mag van mij de übermuts wel zijn hoor Al kan ik er ook wel wat van! Aan haken heb ik me nog niet gewaagd, maar borduren doe ik wel, ook mutserig, toch Enne, ik vind ze helemaal niet mutserig, je haaksels, wat een leuke vrolijke dingen heb je al gemaakt!
Okok, jij wint. Ik vind borduren mutseriger...al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook ooit een keer een borduurnaald in mijn handen heb gehad, dáár ben ik toch echt te ongeduldig voor.
De bedoeling is dat ik van die kruk af kom uiteindelijk en dan het liefst inderdaad met die oefeningen, dat is wel ons huidige doel. Ik heb gelukkig genoeg motivatie, want zo wil ik niet nog 3 jaar rondlopen (en al helemaal niet langer).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jasmine schreef:Leuk, een Amersfoort meeting! Ik ben voor
Nou 't was pas spuit 11 geweest als dit al maanden een dood topic was geweest haha, maar nu valt dat nog wel mee.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik maak soms nog kleurplaten, dat is ook best suf.. haken en borduren heb ik het geduld niet voor. En misschien is het een basisschooltrauma.
haha zo erg spuit 11 is het toch niet Jasmine?
Even wat data;
zaterdag 9 juni
zondag 10 juni
zondag 17 juni
Kunnen jullie 1 van die dagen?
haha zo erg spuit 11 is het toch niet Jasmine?
Even wat data;
zaterdag 9 juni
zondag 10 juni
zondag 17 juni
Kunnen jullie 1 van die dagen?
Mermaid- Kletskop
zaterdag 9 juni: Pompoen
zondag 10 juni: Pompoen
zondag 17 juni:
17 juni kan ik niet helaas, dat sta ik op de hip en handgemaaktmarkt, die overigens wel leuk is voor jullie Amersfoorters om naartoe te komen!
zondag 10 juni: Pompoen
zondag 17 juni:
17 juni kan ik niet helaas, dat sta ik op de hip en handgemaaktmarkt, die overigens wel leuk is voor jullie Amersfoorters om naartoe te komen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Daar ben ik zeker bij Pompoen, maar dat wist je al
Ik borduur ook hoor, ik ben ook een übermuts, whahaha.
Haha Lizardje, dat trauma heb ik met kleurplaten. Als klein meisje heb ik eens zó ontzettend mijn best gedaan op een kleurplaat, terwijl mijn jongere zusje alleen maar heel veel rode krassen had gebruikt. Ik won helemaal niks. Zij wel
Borduren en dergelijke heb ik ook geen geduld voor, dus ik speel (lekker nerdie ) World of Warcraft. Heb nog wel een naaimachine op mijn verlanglijstje staan, om daar wat mee te gaan doen.
Wat betreft de genoemde data moet ik nog even kijken. Zoals het nu lijkt zou ik alleen de 10e kunnen.
Borduren en dergelijke heb ik ook geen geduld voor, dus ik speel (lekker nerdie ) World of Warcraft. Heb nog wel een naaimachine op mijn verlanglijstje staan, om daar wat mee te gaan doen.
Wat betreft de genoemde data moet ik nog even kijken. Zoals het nu lijkt zou ik alleen de 10e kunnen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
VeryCherry schreef:Daar ben ik zeker bij Pompoen, maar dat wist je al
Ja leukleukleuk!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Misschien iets meer data er bij zetten zodat er wat meer keuze is? Dan is de kans groter dat er meer mensen kunnen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Klinkt als een leuke markt, waar is het?
wij moesten op de basisschool altijd borduren en haken terwijl de jongens mochten figuurzagen etc. Dat was natuurlijk veel leuker.. Pff drama, kan me herinneren dat ik een keer huilend in de klas zat omdat ik niet wilde borduren
wij moesten op de basisschool altijd borduren en haken terwijl de jongens mochten figuurzagen etc. Dat was natuurlijk veel leuker.. Pff drama, kan me herinneren dat ik een keer huilend in de klas zat omdat ik niet wilde borduren
Mermaid- Kletskop
zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca
zaterdag 16 juni: Rebecca
zondag 17 juni:
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb)
zondag 24 juni: Rebecca
Zaterdag 30 juni: Rebecca
Zondag 1 juli: Rebecca
Heb 't lijstje wat verder aangevuld, heb ook nog een heerlijk lege agenda dan...
Is vrijdagavond eventueel ook een optie? Heeft niet mijn voorkeur, maar zou bij mij ook wel kunnen.
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca
zondag 17 juni:
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb)
zondag 24 juni: Rebecca
Zaterdag 30 juni: Rebecca
Zondag 1 juli: Rebecca
Heb 't lijstje wat verder aangevuld, heb ook nog een heerlijk lege agenda dan...
Is vrijdagavond eventueel ook een optie? Heeft niet mijn voorkeur, maar zou bij mij ook wel kunnen.
VeryCherry schreef:Daar ben ik zeker bij Pompoen, maar dat wist je al
Fijn, een lotgenoot
Wat leuk al die meetings vlakbij! Ik wil ook wel mee.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Rebecca schreef:zaterdag 9 juni: Pompoen, Rebecca, Lizardje
zondag 10 juni: Pompoen, Rebecca, lizardje
zondag 17 juni: Lizardje
zaterdag 23 juni: Rebecca (ovb) Lizardje
zondag 24 juni: Rebecca, Lizardje
Zaterdag 30 juni: Rebecca, Lizardje?
Zondag 1 juli: Rebecca, Lizardje?
Ik vind het lastig om zo ver vooruit te plannen vandaar
Mermaid- Kletskop
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen in (de omgeving van) Amersfoort?
» Zwemmaatje omgeving Amersfoort, Veenendaal
» Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
» Amersfoort + omgeving Meeting - 10 juni
» Eetgelegenheid Amersfoort
» Zwemmaatje omgeving Amersfoort, Veenendaal
» Vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort
» Amersfoort + omgeving Meeting - 10 juni
» Eetgelegenheid Amersfoort
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: