Delen jullie een hobby/soort werk/passie?
+21
Zwerver
Mscene
Rumble
Mizz_S
Rovine
Hoochie
SoezieQ
Wennebellah
Lotus_
Bliss
M-G
Arwyn
bolus26
Rev3rie
Zonnetje
Caroow
studiebol
Beachgirl
Flinder
Puk
Zora
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?
Mscene schreef:Wij (gaan) werken in de luchtvaartbranche. Hij als luchtverkeersleider en ik als piloot
Wat leuk, ben je nog in opleiding of al aan het werk?
Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen op het werk, dus dat hebben we gemeen. Het maakt het gemakkelijker voor ons dat ik weet hoe het is om op een cruiseschip te werken. In grote lijnen lijken we wel op elkaar, ook al komt hij uit een ander land. Er zijn ook verschillen, zoals dat hij van voetbal houdt en ik van muziek maken. We kibbelen genoeg maar zijn het over belangrijke dingen altijd wel eens.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:Mscene schreef:Wij (gaan) werken in de luchtvaartbranche. Hij als luchtverkeersleider en ik als piloot
Wat leuk, ben je nog in opleiding of al aan het werk?
Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen op het werk, dus dat hebben we gemeen. Het maakt het gemakkelijker voor ons dat ik weet hoe het is om op een cruiseschip te werken. In grote lijnen lijken we wel op elkaar, ook al komt hij uit een ander land. Er zijn ook verschillen, zoals dat hij van voetbal houdt en ik van muziek maken. We kibbelen genoeg maar zijn het over belangrijke dingen altijd wel eens.
Polly, you're back! Ik heb afgelopen jaar nog wel een paar keer aan je gedacht hoe je het zou hebben daar op het cruiseschip;) Maar je bent inmiddels dus weer terug! Hoe heb je het gehad? (misschien heb ik er in de afgelopen weken wel overheen gekeken of het gemist, maar heb je ergens in een topic je ervaringen al gedeeld?) Leuk dat je er weer bent!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Hey, wat leuk dat je daar nog aan hebt gedacht! Hoe is het met jou? Ik begin hier en daar weer met wat typen, maar ik ben nog niet erg actief. Dat komt misschien nog wel. Haha, wat betreft de ervaringen... Ik heb het ontzettend leuk gehad, ik ben nu weer aan het studeren en mis de hectiek van het varen wel echt! Op het schip heb ik zoveel vreemde dingen meegemaakt, ik zou er wel een boek over kunnen schrijven
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Wij zeilen samen en gaan straks samen een bedrijf runnen. We zijn allebei sportief.
Verder houden wij allebei erg van gezelligheid met vrienden, familie of soms lekker met z'n tweetjes.
Verder houden wij allebei erg van gezelligheid met vrienden, familie of soms lekker met z'n tweetjes.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Jullie vullen elkaar dus gewoon goed aan. Dat lijkt mij een prima combi. Al lijkt het laatste punt me dan wel lastig.Veer schreef:Eigenlijk zijn mijn vriend en ik totaal verschillend. We hebben vrij weinig overeenkomsten, maar toch houden we van elkaar:-D
Wat voorbeelden:
Ik ben juf, mijn vriend loonwerker.
Ik hou van lezen, mijn vriend is zo dyslectisch als een deur en leest nooit meer dan nodig.
Ik hou van romantische komedies, mijn vriend vindt ze afschuwelijk en kijkt liever oorlogfilms en actiefilms.
Ik ben muzikaal en speel meerdere instrumenten, mijn vriend kan geen noot lezen.
Mijn vriend is heel technisch en sleutelt graag aan auto's, ik kan nog geen band verwisselen.
Mijn vriend kijkt graag naar discovery channel, ik vind het een verschrikkelijke zender.
Ik ben heel modebewust, mijn vriend maakt het niet zoveel uit hoe hij erbij loopt(daarom shoppen we altijd samen, heb ik nog inspraak, hihi)
Mijn vriend is in een ander milieu opgevoed, heeft niet geleerd om interesse te tonen in anderen, ik kom juist uit een gezin waarin interesse in elkaar tonen de hoofdmood is. Ook word er bij hem niet gepraat over gevoelens, terwijl dat bij mij heel anders is.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie een hobby?
» Dit moet ik even met jullie delen..
» Oke toch even delen ook met jullie
» Is jouw werk jouw passie?
» Dit moest ik toch echt even met jullie delen!!
» Dit moet ik even met jullie delen..
» Oke toch even delen ook met jullie
» Is jouw werk jouw passie?
» Dit moest ik toch echt even met jullie delen!!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: