Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

+21
Zwerver
Mscene
Rumble
Mizz_S
Rovine
Hoochie
SoezieQ
Wennebellah
Lotus_
Bliss
M-G
Arwyn
bolus26
Rev3rie
Zonnetje
Caroow
studiebol
Beachgirl
Flinder
Puk
Zora
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:00

Jij en je vriend?
Wij delen onze passie voor een bepaalde muzieksoort en daar ben ik heel erg blij mee! smile
Oh, en wij delen onze hobby dat we graag weekendjes in een 4-5 sterren hotel gaan ipv langer op vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Zora zo 16 jan 2011 - 1:09

Hmm nou wij hebben allebei niet echt iets wat je echt een hobby noemt. Wel vinden we dezelfde films en series leuk, en ook wat betreft vrijetijdsbesteding als in op vakantie gaan of dagjes weg vinden we hetzelfde leuk.

Maar we hebben ook genoeg dingen die we niet delen, maar die we wel kunnen doen als we samen zijn (lezen, computeren, gamen etc.).
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:11

Nope. We hebben zelfs niet één gedeelde interesse en kunnen het dan ook nooit eens worden over wat we moeten kijken op tv scratch. Er zijn dan nog wel series die hij dan helemaal geweldig vindt en die ik dan ook 'best' leuk vind, maar andersom sowieso al niet. Dat is weleens jammer, maar soms moeten we er juist ook om lachen dat we weer eens zo'n discussie hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Puk zo 16 jan 2011 - 1:12

Eigenlijk zijn mijn vriend en ik totaal verschillend. We hebben vrij weinig overeenkomsten, maar toch houden we van elkaar:-D

Wat voorbeelden:

Ik ben juf, mijn vriend loonwerker.
Ik hou van lezen, mijn vriend is zo dyslectisch als een deur en leest nooit meer dan nodig.
Ik hou van romantische komedies, mijn vriend vindt ze afschuwelijk en kijkt liever oorlogfilms en actiefilms.
Ik ben muzikaal en speel meerdere instrumenten, mijn vriend kan geen noot lezen.
Mijn vriend is heel technisch en sleutelt graag aan auto's, ik kan nog geen band verwisselen.
Mijn vriend kijkt graag naar discovery channel, ik vind het een verschrikkelijke zender.
Ik ben heel modebewust, mijn vriend maakt het niet zoveel uit hoe hij erbij loopt(daarom shoppen we altijd samen, heb ik nog inspraak, hihi)
Mijn vriend is in een ander milieu opgevoed, heeft niet geleerd om interesse te tonen in anderen, ik kom juist uit een gezin waarin interesse in elkaar tonen de hoofdmood is. Ook word er bij hem niet gepraat over gevoelens, terwijl dat bij mij heel anders is.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan!


Laatst aangepast door Puk op zo 16 jan 2011 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:14

Puk schreef:

En zo kan ik nog wel ff doorgaan! En ondanks de verschillen zijn we enorm gek op elkaar:-D


Dan zijn bij jullie thuis de taken in ieder geval bij voorbaat al goed verdeelt. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Puk zo 16 jan 2011 - 1:16

Purple schreef:
Puk schreef:

En zo kan ik nog wel ff doorgaan! En ondanks de verschillen zijn we enorm gek op elkaar:-D


Dan zijn bij jullie thuis de taken in ieder geval bij voorbaat al goed verdeelt. :P

Whah ik had dat zinnetje net weggehaald omdat ik zag dat ik dat boven aan mijn post ook al had gezegd, dat we elkaar lief vinden, whaha!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:17

Puk schreef:Whah ik had dat zinnetje net weggehaald omdat ik zag dat ik dat boven aan mijn post ook al had gezegd, dat we elkaar lief vinden, whaha!
Ik ben zo snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Puk zo 16 jan 2011 - 1:21

Purple schreef:
Puk schreef:Whah ik had dat zinnetje net weggehaald omdat ik zag dat ik dat boven aan mijn post ook al had gezegd, dat we elkaar lief vinden, whaha!
Ik ben zo snel.

inderdaad:P
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:39

Yep we snowboarden samen en we volgen samen motor rijlessen. Voor de rest zijn we ook zo verschillend als een deur. Ook kwa karakter lijken we totaal niet op elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Flinder zo 16 jan 2011 - 1:39

We vinden dezelfde series/programma's leuk op televisie en kijken ook graag dezelfde films. Hoewel hij meestal niet mee kijkt naar een film als 'alles is liefde'. In onze vrije tijd vinden we het heel leuk om uit eten te gaan. Op vakantie vinden we ook dezelfde dingen leuk: kamperen, steden bezoeken, avontuurlijke dingen doen. Een groot verschil tussen ons is dat hij heel sportief is en ik stukken minder :P
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Beachgirl zo 16 jan 2011 - 1:43

Muziek (wel iets andere muzieksmaak, maar het is van ons beide een grote passie), motorrijden, uit eten gaan en qua vakantiebestemmingen hebben we dezelfde smaak.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  studiebol zo 16 jan 2011 - 1:55

Nou niet echt,
Muziek toch wel een erg andere smaak.
Tv programma's mijn vriend kijkt het liefst programma's over auto's en dat vind ik echt niks.
Ik ben socialer in contacten onderhouden dan hij.
Hij vindt hard rijden met de auto geweldig ik vind het dood eng.
Mijn vriend is heel handig, ik absoluut niet.
Mijn vriend is een pietje precies ik ben dat minder

Maar op vakantie vinden ondernemen we activiteiten die we allebei wel leuk vinden, ook al wil mijn vriend het liefst dingen doen die hard gaan en waar veel actie in zit, en dat vind ik nou niet echt leuk. Dus die doet hij dan vaak alleen of niet.

Verder vinden we het wel leuk om samen lekker op de bank te hangen, houtkachel aan en gezellig een drankje erbij en een filmpje die we allebei leuk vinden. Of om een drankje te gaan doen in de stad.

Tja wij zijn toch wel erg verschillend Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Caroow zo 16 jan 2011 - 2:00

We hebben hetzelfde werk, nouja niet we hebben dezelfde werkgever, hij staat boven mij. En we houden allebei van pyamadag, friends marathon, cappuccino op het terras drinken, weekendjes weg.

O we doen ook vrijwel dezelfde opleiding, maar daar praat ik met hem over als zijnde mijn manager, niet als vriend.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:05

Wij houden allebei van wandelen. Ook komen onze vakantiewensen in grote lijnen overeen, dat is wel makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:07

We houden allebei van films.
We houden allebei van buiten zijn.

En verdere overeenkomsten zijn er niet echt. Gelukkig leveren we vaak allebei een beetje in en komen zo tot compromissen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Zonnetje zo 16 jan 2011 - 2:12

Wij hebben allebei werk wat te maken heeft met onderwijs en geven allebei les (hij 4 dagen per week, ik 1 dag, ik doe ook nog ander werk wat te maken heeft met onderwijsadvies).
We houden van dezelfde muziek en meestal van dezelfde films, behalve de echte vrouwenfilms als SATC.
Wij houden allebei van uit eten gaan.
We zijn allebei sportief en doen regelmatig in onze vrije tijd een middagje wat sportiefs, zoals schaatsen, skiën, een flink stuk fietsen of zwemmen.
We houden van dezelfde soort vakanties.
We houden van een lekker (alcoholisch) drankje drinken op het terras/in de kroeg/thuis op de bank.

Maar we zijn ook wel verschillend, want mijn vriend heeft een heel grote passie waar hij inmiddels ook een eigen bedrijf in heeft. Ik ben daar in de loop van de tijd wel steeds meer geïnteresseerd in geraakt, zodat we er samen over kunnen praten en ik mee kan denken met hem. Ik ga ook wel eens met hem mee naar dagen daarvan of voorstellingen. Ik toon wel interesse erin, maar het is niet mijn passie.
We verschillen ook qua tv-programma's die we leuk vinden, mijn vriend houdt helemaal niet van lezen, ik wel. Koken is voor mij echt een hobby, voor hem iets dat moet gebeuren en het liefst zo snel mogelijk klaar is. Ik hou van fotograferen, hij geeft daar niks om. Alleen op vakantie maakt hij heel af en toe een foto van mij, zodat ik er ook een keer op sta.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:12

Wij werken biij hetzelfde bedrijf maar daar houd het ook wel zo ongeveer op Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:26

We houden ongeveer wel van de dezelfde soort films (aparte films, maar we hebben ook genres die de 1 geweldig vind en de ander afschuwelijk) en we zijn allebei nogal huismussen. We hebben dezelfde smaak voor interieur (maar we hebben ook dingen die de 1 geweldig vind en de ander afschuwelijk :P) en hebben daar allebei gevoel/passie voor, voor huizen trouwens op zich ook. Oh en we hebben dezelfde toekomstvisie (huisje, boompje, beestje). Voor de rest zijn we absolute tegenpolen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Rev3rie zo 16 jan 2011 - 5:42

Wij delen samen geen hobby's maar wij zijn wel geinteresseerd in elkaars hobby's. Ik tenminste in zijn hobby's want zelf heb ik geen specifieke hobby's :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Rev3rie zo 16 jan 2011 - 5:43

Oh wij werken btw wel samen en zijn dus collega's van elkaar.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  bolus26 zo 16 jan 2011 - 7:10

wij sporten samen en dat was het. Al onze andere hobbys verschillen enorm en ons werk ook. ow ja en we houden wel van een aantal dezelfde tv programma´s.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Arwyn zo 16 jan 2011 - 7:54

Euhm... Nee, niet echt, haha.

We delen wel dingen hoor, maar echt aan hobby's oid niet.. Sleutelen aan auto's en PS3 spelen vind ik niet echt interessant, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  M-G zo 16 jan 2011 - 8:22

We houden beide van dezelfde muziek, films, poker, zon zee en strand.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:42

Puk schreef:Eigenlijk zijn mijn vriend en ik totaal verschillend. We hebben vrij weinig overeenkomsten, maar toch houden we van elkaar:-D

Wat voorbeelden:

Ik ben juf, mijn vriend loonwerker.
Ik hou van lezen, mijn vriend is zo dyslectisch als een deur en leest nooit meer dan nodig.
Ik hou van romantische komedies, mijn vriend vindt ze afschuwelijk en kijkt liever oorlogfilms en actiefilms.
Ik ben muzikaal en speel meerdere instrumenten, mijn vriend kan geen noot lezen.
Mijn vriend is heel technisch en sleutelt graag aan auto's, ik kan nog geen band verwisselen.
Mijn vriend kijkt graag naar discovery channel, ik vind het een verschrikkelijke zender.
Ik ben heel modebewust, mijn vriend maakt het niet zoveel uit hoe hij erbij loopt(daarom shoppen we altijd samen, heb ik nog inspraak, hihi)
Mijn vriend is in een ander milieu opgevoed, heeft niet geleerd om interesse te tonen in anderen, ik kom juist uit een gezin waarin interesse in elkaar tonen de hoofdmood is. Ook word er bij hem niet gepraat over gevoelens, terwijl dat bij mij heel anders is.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan!
Wat is een loonwerker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:53

Een loonwerker werkt bij een loonbedrijf denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Delen jullie een hobby/soort werk/passie? Empty Re: Delen jullie een hobby/soort werk/passie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum