Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met welke producten stylen jullie je haar?

+11
Aziraphale
VeryCherry
Marin
Blond
Curious
Zwerver
Arwyn
Caresses
Rovine
SoGood
Ibbeltje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Met welke producten stylen jullie je haar? Empty Met welke producten stylen jullie je haar?

Bericht  Ibbeltje za 21 apr 2012 - 22:13

De titel zegt het al, met welke producten stylen jullie je haar?
En welke merken?
(bv een mousse, wax, haarlak etc)

Laatst aangepast door Ibbeltje op za 21 apr 2012 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met welke producten stylen jullie je haar? Empty Re: Met welke producten stylen jullie je haar?

Bericht  SoGood za 21 apr 2012 - 22:15

Mouse, fohn met diffuser, serum.

Soms haar-/glansspray.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Met welke producten stylen jullie je haar? Empty Re: Met welke producten stylen jullie je haar?

Bericht  Rovine za 21 apr 2012 - 22:17

Meestal niks, houd niet zo van smurrie in mijn haar. Soms föhn ik het, als ik iets heb wat moet blijven zitten wat haarlak, soms wat mousse of anti-frizz. Maar dat is misschien 1x per maand ofzo.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caresses za 21 apr 2012 - 22:18

Dat verschilt met wat ik met mijn haar doe.

Los en volume: Elvive volume booster of John Frieda Volume spray en ik heb net Osis+ dust poeder gekocht, dus ga dat morgen ook eens proberen.
Vast: de ene keer klein beetje haarspray, de andere keer niks, een enkele keer een heel klein beetje serum.
Een tegendraads plukje: heel klein beetje goedkope gel (van de supermarkt ca. 60 cent ofzo) werk goed.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje za 21 apr 2012 - 22:19

Rovine ik deed ook niks in mijn haren maar nu wil ik wel wat gaan gebruiken.

Serum voor als je föhnt, welk merk gebruiken jullie dan? Of gebruik je dat niet foor je gaat fohnen? Oh en en diffuser kan ik nu denk ik ook voortaan beter gebruiken denk ik?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn za 21 apr 2012 - 22:32

Helemaal niks. Ik doe dan ook niks met mijn haar qua föhnen en dergelijke.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 22:49

Een beetje schuim en ik gebruik nu ook wax omdat mijn haar erg droog is en erg pluist.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 22 apr 2012 - 0:08

Met welke producten stylen jullie je haar? 805853_1_Andrelon_Laagjes_Accent_Paste
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Curious zo 22 apr 2012 - 0:27

Eigenlijk bijna nooit iets, maar toen ik nog langer haar en flinke krullen had gebruikt ik vaak mousse van fructisse voor krullen!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 0:32

Met welke producten stylen jullie je haar? 101064_1

Met welke producten stylen jullie je haar? 181413_1_Wella_Forte_Hairspray_Ultra_Sterk

Met welke producten stylen jullie je haar? Tumblr_l3wsf9QVNp1qb1obv

En fohn en soms stijltang.

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 22 apr 2012 - 0:40

Niets. Alleen als ik m'n haar krul gaat er mousse in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:41

Op het moment niets. Maar ik ben bezig om mijn haar weer in gezonde stijl te krijgen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:48

Serum, Gliss Kur.
Schuimmousse voor krullen, L'Oreal.
Haarlak, Syoss.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 22 apr 2012 - 6:49

Serum wat doet dat nou eigenlijk? En hoe vaak gebruik je dat?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 1:24

Ik gebruik altijd spullen van de kappersgroothandel, om de een of andere reden werken die goedkope waxjes ed niet in mijn haar. Als ik veel moeite doe voor m`n haar zit er dit in: Versteviging, wax (keune), en haarlak en de dag erna gebruik ik de Osis thrill.

Met welke producten stylen jullie je haar? Images?q=tbn:ANd9GcT-hnsFQI1gKQqCcBWRj_j3MctdukvdZFcWtHPxMNrQ2pHldVzNqwMet welke producten stylen jullie je haar? Images?q=tbn:ANd9GcTXWUaHS9YqYp7tSTzfRNDLNs-coOImZGZqQ-UgfZD3a4SmWThSwQMet welke producten stylen jullie je haar? Images?q=tbn:ANd9GcRezcQMVAD1mpofBIB92DTi_TYgjkwArFypssf0hMr9KPGh-iX1CAMet welke producten stylen jullie je haar? 5

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:16

Punk'd schreef:Op het moment niets. Maar ik ben bezig om mijn haar weer in gezonde stijl te krijgen :P
Te veel is niet goed maar te weinig ook niet he. Wink

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 23 apr 2012 - 3:48

Een heel klein (1 mini pompje) van deze olie, met name in de punten:

Met welke producten stylen jullie je haar? Kerastase-Serum-Oleo-Relax

Gaat het mooi van glanzen en de pluis er uit. Stylen hoeft niet echt.

En een enkele keer deze van John Frieda, maar dat is toch al vettiger.

Met welke producten stylen jullie je haar? John-frieda-frizz-ease-secret-weapon-finishing-crme--4-oz.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  VeryCherry ma 23 apr 2012 - 3:51

Serum altijd en liters haarlak als ik een bandana om heb smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Aziraphale ma 23 apr 2012 - 4:18

Na het wassen gebruik ik een krullenspray en krullenmousse. Als het dan opgedroogd is (ik föhn het nooit, dan heb ik echt een halve afro) stop ik er nog wat Andrelon lift up paste in en wat haarlak, zodat m'n krullen niet uitzakken.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 4:51

Shampoo, conditioner, wax en een spray. Alles gebruik ik van Biosilk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 6:45

Forumster schreef:
Punk'd schreef:Op het moment niets. Maar ik ben bezig om mijn haar weer in gezonde stijl te krijgen :P
Te veel is niet goed maar te weinig ook niet he. Wink

haha ik moet zeggen dat ik mezelf wel redelijk knullig vind nu met niets in mijn haar en steeds maar een veilig los knotje. Maar ik merk echt dat mijn haar bovenop alweer 'gezonder' word (ben pas 1.5 week bezig). Heb bijna geen frizz meer en volgens mij is het serieus al een cm gegroeid Razz

Ik fohnde mijn haar dan ook wel 4x per week. (en stijlde het 1x per week)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 23:15

Punk'd schreef:

haha ik moet zeggen dat ik mezelf wel redelijk knullig vind nu met niets in mijn haar en steeds maar een veilig los knotje. Maar ik merk echt dat mijn haar bovenop alweer 'gezonder' word (ben pas 1.5 week bezig). Heb bijna geen frizz meer en volgens mij is het serieus al een cm gegroeid Razz

Ik fohnde mijn haar dan ook wel 4x per week. (en stijlde het 1x per week)
Met jouw lange haar zou ik toch kiezen voor verzorgingsproducten als je geen styling gebruikt. Voor de bescherming van het haar is dat gewoon belangrijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 23:44

Ik heb nog een beetje biosilk staan, maar vind het eigenlijk nog niet glad genoeg maken.

Wil nu eigenlijk de volgende producten van Label M proberen. Vind dat bij de kapper altijd een fijn merk.

Label M Organic shampoo en conditioner
Label M Protein spray (helpt tegen porositeit en styling hitte) Ruikt echt lekker naar jasmijn en vanille (de kapper had dat vorige keer in mijn haar gespoten). Of het was de blow-out spray.. nu weet ik het niet meer.. Neutral

Maar goed.. dat spul is zo duur (en ik moet ook nog een keer laten kleuren a 80 euro) en heb net een vakantie geboekt hahaha. Komt weer allemaal tegelijk.

Maar het lijstje loopt niet weg.

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ ma 23 apr 2012 - 23:51

Ik gebruik mouse en haarlak van Syoss.. Super spul!

En ik gebruik een spulletje tegen de hitte als ik stijl of fohn... Weet niet meer van wat dat is :shock:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 0:28

Ik gebruik biosilk, heb ik bij de kapper gekocht.. Maar dat is wel heel duur, en had laatst ook nog een vol flesje laten vallen en toen is 3 kwart er uit gestroomd Met welke producten stylen jullie je haar? 1371890812

Verder gebruik ik 's zomers wel eens hair repair van andrelon.

Voor het dagelijks gebruik heb ik mousse en hairspray van nivea.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: